Jump to content

Reyes eller Baptista


Rosicky07

Recommended Posts

dette er ikke spøk: Eg eg lite imponert av de The Beast har vist i de siste kampene nå, men han skal få vise sin verdi og få spille resten av sesongen, siden RvP, Henry, Walcott (opreasjon) og delvis Ali er skadet..Arsenal må hente Bendtner tilbake neste sesong og Vela om det er mulig..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 67
  • Created
  • Last Reply

Baptista kan bare drite å dra !!! Jeg takler ikke den spilleren !!! Feks. i går åpen mål å skyter nesten til kast ... Er den en spiss Arsenal bør ha ? ALDRI i livet !!!

Link to comment
Share on other sites

Baptista har dessverre ikke overbevist. At han har fått tilnavnet The Beast er en gåte for meg.

Han virker heller ikke imponerende teknisk. Et ekstremt dårlig ballmottak og virker noe rusten teknisk.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg MÅTTE ha en i klubben hadde jeg valgt Reyes,selv om han ikke liker seg i London.

Baptista er så dårlig nå.

Men aller mest håper jeg at ingen av de blir i klubben neste sesong.

Og at for de pengene kan vi kjøpe en klasse keeper.

Link to comment
Share on other sites

Hvis jeg MÅTTE ha en i klubben hadde jeg valgt Reyes,selv om han ikke liker seg i London.

Baptista er så dårlig nå.

Men aller mest håper jeg at ingen av de blir i klubben neste sesong.

Og at for de pengene kan vi kjøpe en klasse keeper.

 

Enig,tror ikke noen av disse to kan gjøre noe mer nyttig for klubben.

Baptista er for dårlig og Reyes liker seg ikke i London.

Kan like godt selge begge to nå.

Link to comment
Share on other sites

Baptista ønsker å forbli i Arsenal, mens Reyes ønsker andre utfordringer. Jeg tror Wenger kvitter seg med spillere som ikke ønsker å være i klubben. Men når Baptista ikke innfrir og Reyes har en høy pris, har Wenger en utfordring.

 

Det største er hvem han skal selge Reyes til.

Det nest største er om han skal ta sjansen på Baptista.

Det beste er kanskje å la Reyes gå "billig" og droppe Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Baptista ønsker å forbli i Arsenal, mens Reyes ønsker andre utfordringer. Jeg tror Wenger kvitter seg med spillere som ikke ønsker å være i klubben. Men når Baptista ikke innfrir og Reyes har en høy pris, har Wenger en utfordring.

 

Det største er hvem han skal selge Reyes til.

Det nest største er om han skal ta sjansen på Baptista.

Det beste er kanskje å la Reyes gå "billig" og droppe Baptista.

 

 

Etter som i dag er Baptista drit ! Men husker noen når Drogba kom til chelski ? .. Jeg satt og lo av han :blink: mens nå er han en av toppscorerene i pl ... Tenk visst baptista blir sånn og, hvem vet ? Vi må ikke gi slipp på det så lett :lol:

Link to comment
Share on other sites

Baptista ønsker å forbli i Arsenal, mens Reyes ønsker andre utfordringer. Jeg tror Wenger kvitter seg med spillere som ikke ønsker å være i klubben. Men når Baptista ikke innfrir og Reyes har en høy pris, har Wenger en utfordring.

 

Det største er hvem han skal selge Reyes til.

Det nest største er om han skal ta sjansen på Baptista.

Det beste er kanskje å la Reyes gå "billig" og droppe Baptista.

 

 

Etter som i dag er Baptista drit ! Men husker noen når Drogba kom til chelski ? .. Jeg satt og lo av han :blink: mens nå er han en av toppscorerene i pl ... Tenk visst baptista blir sånn og, hvem vet ? Vi må ikke gi slipp på det så lett :lol:

 

Godt at det er Wenger som skal ta disse avgjørelsene, og ikke vi.

Link to comment
Share on other sites

Reyes eller Baptista? Reyes i 10 av 10 tilfeller, men når han ikke finner seg til rette så spiller det liten rolle. Det er ikke bra for Arsenal og slett ikke bra for Reyes. Reyes kommer ikke tilbake. Det gjelder å få tilbake så mye som mulig av de £10 millionene som er nedbetalt på han.

Link to comment
Share on other sites

Kunne det vært en ide å bytte Reyes mot Raul? Kunne løst noen av spiss problemene våre kanskje. Raul er vel en typisk spiller type mange på forumet her er på jakt etter.

Raul er min absolutt største helt nokon sinne. Han har desverre underprestert dei siste 3 sesongane. Hadde vert moro å sjå han i Arsenal drakt, men trur ikkje det er så realistisk.

Link to comment
Share on other sites

Kunne det vært en ide å bytte Reyes mot Raul? Kunne løst noen av spiss problemene våre kanskje. Raul er vel en typisk spiller type mange på forumet her er på jakt etter.

Raul er min absolutt største helt nokon sinne. Han har desverre underprestert dei siste 3 sesongane. Hadde vert moro å sjå han i Arsenal drakt, men trur ikkje det er så realistisk.

 

Raul?

Trenger vi virkelig han? ;)

Han er jo god,men litt gammel.

Tror ikke han ville passe inn i Arsenal,spesielt siden vi har Henry,RvP på topp.Også ville Walcott,Adebayor og Raul kjempe om 3.valget som spiss,da ville JEG satset på Adebayor og Walcott ;)

Så håper ikke han kommer til Arsenal etter min menig,kanskje mange uenige...

Link to comment
Share on other sites

Kunne det vært en ide å bytte Reyes mot Raul? Kunne løst noen av spiss problemene våre kanskje. Raul er vel en typisk spiller type mange på forumet her er på jakt etter.

Raul er min absolutt største helt nokon sinne. Han har desverre underprestert dei siste 3 sesongane. Hadde vert moro å sjå han i Arsenal drakt, men trur ikkje det er så realistisk.

 

Raul?

Trenger vi virkelig han? ;)

Han er jo god,men litt gammel.

Tror ikke han ville passe inn i Arsenal,spesielt siden vi har Henry,RvP på topp.Også ville Walcott,Adebayor og Raul kjempe om 3.valget som spiss,da ville JEG satset på Adebayor og Walcott ;)

Så håper ikke han kommer til Arsenal etter min menig,kanskje mange uenige...

Nå har vi vel sett at 2-3 spisser ikke holder. Henry er mer skade utsatt enn tidligere og Van Persie har alltid pådratt seg endel skader. Walcott er fremdeles for ung og vi sliter med voldsom inneffektivitet. Dette har vi forresten gjort lenge. Van Persie kan med hell brukes på kanten også. Hleb er ikke god nok desverre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...