Jump to content

David Beckham.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Jeg håper det!

Han har begynt å få til ting i Real nå, og har god erfaring med engelsk fotball!

Det r jo det private som feiler så! tviler også sterkt på at han går til Chelsea, siden Mourinho har jo gått ut og sagt at han rett og slett ikke vil ha han! Han går nok heller ikke til manure så!

Om han går til England, blir det nok Arsenal, for tenker han vil gå til en stor klubbb, og en tidligere manure gutt går nok ikke til lpool!

 

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Har ikke lyst til å gi bort Reyes ass...! han er tross alt kanskje et av våre største talenter selb om han ikke har vist det denne sesongen!

 

I førsten spilte han jo som en gud! og tenk så god kan han fortsatt være, han har ikke mistet noe, han har bare vært i møkk dårlig form!

 

Men hadde ikke akkurat gjort meg noe å få både Becks og SWP hit :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Alex89

Det hadde vært helt utrolig bra om vi fikk Beckham, Owen + 100 milloner for Reyes. Reyes virker umotviert og har spillt direkte svakt i det siste, så hvis det blir som jeg håper ville det vært helt utrolig bra.

Link to comment
Share on other sites

E dokker GAL?? Beckham kan vi ta  :P  men faen ikkje bytt han mot han pires!! <_<

4653[/snapback]

 

Dersom du tek deg tid til å lese tråden, så vil du sjå at det faktisk ikkje er nokon som har nemnt Pires i det heile :P

 

Det virker dessverre ikkje usannsynleg at Jose Antonio returnerer til Spania, forresten syns eg det er heilt greit dersom han mistrivast i London-det fins eit liv utanom fotballen også. Samtidig har vel posh spice gjort det klart at ho ikkje trivst i Madrid, så då kan vel eit Reyes-Beckham bytte vere ein OK deal.

Det betyr i alle fall pengar i kassa. Beckham må vere ein av dei einaste spelarane i verda som det garantert lønar seg å kjøpe reint økonomisk.

 

mvh Stian

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest Viggo Viking
han kan jo spille sentral midtbane og da!

5770[/snapback]

 

:D Eplekjekk og skråsikker:

 

Ikke for Arsenal! Han er ikke god nok! :)

Link to comment
Share on other sites

hva i all verden skal vi med en sånn kuskjitt som beckham det eneste han kan er å legge in og ta frispark. desuten tar han aldri plassen til Ljungberg. :)

5612[/snapback]

Hadde vi hatt Beckham hadde nok Ljungberg blitt vist benken...

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
Det er snakk om at Arsenal kommer til å kjøpe Beckham i sommer.

 

 

tror noen dette kommer til å skje.

4291[/snapback]

jeg tror ikke d kommer til å skje...

skjer d så blir arsenal laget vraket....

han trenger vi ikke å ha.

desutten så koster han alt for mye.

da tar vi heller Ronaldinho (eller en ann spiss ved siden av Henry) eller en god midtbane som kan være sammen me Vieira !

Link to comment
Share on other sites

E dokker GAL?? Beckham kan vi ta ;) men faen ikkje bytt han mot han pires!! ;)

4653[/snapback]

 

Dersom du tek deg tid til å lese tråden, så vil du sjå at det faktisk ikkje er nokon som har nemnt Pires i det heile ;D

 

mvh Stian

4661[/snapback]

 

Sorry meinte Reyes

Link to comment
Share on other sites

Guest stian88
E dokker GAL?? Beckham kan vi ta ;) men faen ikkje bytt han mot han pires!! :lol:

4653[/snapback]

 

Dersom du tek deg tid til å lese tråden, så vil du sjå at det faktisk ikkje er nokon som har nemnt Pires i det heile :lol:

 

mvh Stian

4661[/snapback]

 

Sorry meinte Reyes

6451[/snapback]

 

han er alt for dyr..

man for for lite for pengene hvis man kjøper han !!

Så jeg håper for guds skyld at d ikke blir han !

Link to comment
Share on other sites

Guest quincy
Det er snakk om at Arsenal kommer til å kjøpe Beckham i sommer.

 

 

tror noen dette kommer til å skje.

4291[/snapback]

 

 

Det eneste han kan er å legge innlegg, ta cornere og ta frispark. Wenger ville aldri kjøpt han uansett..

 

Kjøp shaun wright phillips.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...