Jump to content

David Beckham.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Må jeg få minne om at han er Tottenham-supporter og har blitt formet i Manchester United? Jeg har ikke veldig lyst på David Beckham i Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply
Guest kellex

Blir jeg lei meg hvis han kommer? Nei. Hadde han kommet tror jeg Henry blir helt sikkert og navnet Beckham i laget gir en form for prestisje enten man vil eller ikke.. Personlig er jeg ikke noen stor fan av han men alle som kan hjelpe arsenal til toppen er hjertelig velkommen i mine øyner.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fatter ikke at folk er så negative til Beckham. Har sett mange kamper av han i Real trøya og han har jo vært utrolig god, Reals beste denne sesongen. Å få en spiller som dette i laget hadde jo vært supert. Masse rutine og erfaringer, noe vi trenger med den unge stallen vi har og nå som de rutinerte forsvinner. For ikke å snakke om de ekstreme passningene han kunne slått til Henry (kommer Beckham, tror jeg ihvertfall han blir), Adebayor osv. En annen ting er jo at en mann som Beckham hadde gjort Arsenal ennå mer populære for sponsorer og og gitt mye pr. Det at han har holdt med Tottenham som liten gutt mener jeg er totalt ubetydelig, ganske sikker på at han hadde gitt alt i en Arsenal trøye. Mange som spekulere i at om han hadde vendt tilbake til England blir det kun for Man United, det tror jeg ikke skjer så lenge Ferguson er der. Jeg er ihvertfall en av dem som gjerne ville sett han i en Arsenal trøye neste sesong

Link to comment
Share on other sites

Guest IronMaiden

Kan godt tenke meg Beck's i Arsenal jeg, men har mine store tvil til at det skjer.

 

Må i så fall være at Cole går andre veien i bytte, og det bør ikke wenger være interesert i. Blir vel også noe penger inne i bildet da.

Link to comment
Share on other sites

Tviler på at det er så veldig mye hold i disse ryktene. Men jeg hadde absolutt ikke sagt nei takk til å få Beckham til Arsenal. Han er en fantastisk fotballspiller, som alltid gir 100%, og han er engelsk. Beckham har aldri vært noen spudz-supporter som enkelte her inne vil ha det til. Familien hans er Spudz-supportere, mens Beckham har bestandig hatt sitt hjerte i United. Men Beckham er såpass profesjonell, at han ville gitt alt, selv i kamper mot United.

 

Eneste minuset med Beckham, er fru Beckham og det sirkuset hun fører med seg.

 

Men ingen tvil om at fotballspilleren Beckham ville vært en solid forsterkning, og ville vist Henry at det satses på suksess.

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner_87

Beckham er selvsagt velkommen til Arsenal. Han passer godt inn i klubben, og jeg er sikker på at Victoria liker å shoppe i London :-)

 

Beckham er sikkert også bitter på måten han forlot united på og kommer til å gi sine gamle lagkamerater en ekstra trøkk i duellene i disse matchene. Han og siralex er vel heller ikek bestevenner.

Link to comment
Share on other sites

Henry urges Arsenal to go for Beckham

March 13, 2006

 

 

Arsenal captain Thierry Henry wants to see good friend David Beckham join him in London next season.

 

The French striker and the England captain have struck up a close friendship.

 

Beckham's return to English football could be instrumental in Henry's decision to either quit the Gunners or sign a lucrative new contract on the eve of their move to the new 60,000-seat stadium at Ashburton Grove.

 

Their appearances at several high-profile functions cemented their friendship and Henry is desperate to see the Real Madrid star pull on an Arsenal shirt if he returns to Premiership football.

 

The Sunday Mirror says key Highbury board members believe Beckham's signing would not only bring the club further success but would also enable them to exploit his global image.

 

Arsenal's immediate rivals for his signature are North London neighbours Tottenham but, given Henry's close friendship with Beckham and Arsenal's proven track record, the Spurs bid looks less likely to succeed at the moment.

 

vill henry ha han vill jeg også ha han, tvilsom at henry vill han beckham til arsenal for og stikke selv..

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noen superfan av Beckham, men sier ikke nei takk til han av den grunn.

For han har sikkert mye å tilføre Arsenal og mye å lære bort til de yngre (som vi har nok av).

Å hvis det gjør at Henry skriver under så er det bare å kjøpe nesten uannsett pris.

Blir han kjøpt så vil jo klubben få enda mer pr og draktsalget hans vil jo avbetale en del.

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Jeg hadde i hvertfall påført meg selv et smil rundt munnen hvis dette blir en realitet. Har fått mer og mer sansen for Beckham etter hans overgang til Real, og er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg å se i Arsenal. På banen synes jeg han er en spiller som går foran som et godt eksempel med knallhard jobbing og stort sett bra humør. Jeg vill ehelst sett ham i en sentral midtbanerolle for Arsenal. Synes han er bedre sentralt enn på kanten. Cesc og Beckham blir pasningssikkert og flott

Link to comment
Share on other sites

Guest tretten06

Registrerer litt skepsis til denne eventuelle overgangen, og skjønner litt hvorfor. Litt i tvil om "sirkus-Becks" er det Arsenal trenger mest...

Men men, vi hadde nok smilt godt og vært fornøyde i det den første frisparkperlen lå i krysset fra 30 meter...

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Wenger har foreløpig avkreftet dette, men jeg har stor tro på at Beckham kan ende i Arsenal i sommer. Tviler på at det blir aktuelt å bytte bort noen. AW vil ha de spillerne som er i stallen, utenom Cygan da, han går gratis til en middelmådig fransk klubb...

 

Er ikke noen superfan av Beckham, men sier ikke nei takk til han av den grunn.

For han har sikkert mye å tilføre Arsenal og mye å lære bort til de yngre (som vi har nok av).

Å hvis det gjør at Henry skriver under så er det bare å kjøpe nesten uannsett pris.

Blir han kjøpt så vil jo klubben få enda mer pr og draktsalget hans vil jo avbetale en del.

Tror nok at et kjøp av Beckham ville fått Henry til å bestemme seg rimelig kjapt ja :P

Link to comment
Share on other sites

Guest TorkAFC

Wenger har foreløpig avkreftet dette, men jeg har stor tro på at Beckham kan ende i Arsenal i sommer. Tviler på at det blir aktuelt å bytte bort noen. AW vil ha de spillerne som er i stallen, utenom Cygan da, han går gratis til en middelmådig fransk klubb...

 

-Kunne godt byttet Gilberto med Beckham. Tviler på at det skjer, da det virker som Wenger liker Gilberto svært godt. Er heller ikke sikker på om vi trenger Pires' tjenester mer. Men vil vel uansett neppe være aktuell for Real.

Link to comment
Share on other sites

Fra dagsavisen: Vil ikke ha beckham

 

Wenger sier: jeg har sagt at jeg respekterer han som spiller,men det betyr ikke at jeg vil prøve å kjøpe han. Jeg er mer interessert i å beholde spillerene jeg har, fordi jeg er førnøyd med dem. vi har ungutter som kommer til å bli svært, svært gode.

Link to comment
Share on other sites

Selv om Wenger avkrefter nå, så er det ikke dermed sagt at en overgang til sommeren er uaktuell. Tviler sterkt på at Wenger ville gått ut og sagt at vi skal kjøpe han til sommeren. Da ville en haug av klubber kastet seg inn i kampen, og det ville blitt sirkus-de-luxe.

 

Stiller meg positivt til et kjøp av Beckham fordi han er en veldig god spiller. En annen ting er at han vil tiltrekke Arsenal masse pr og økte inntekter på draktsalg etc som absolutt ikke er å forakte. Akkurat hvem som skal "vrakes" hvis Beckham kommer inn blir et annet problem. :-"

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...