Jump to content

David Beckham.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Guest GungHo

Har sett Beckham i en del matcher både hos Real og for England denne sesongen, og han har overhode ikke imponert meg. Det at han scorer på et og annet straffespark for England og et frispark her og der for Real vil ikke gjøre ham til en viktig spiller på Highbury. Vi har spillere som tar seg av det. Jeg regner med at han evt. er tiltenkt en rolle på høyre flanke på Arsenal og der tviler jeg på at han vil passe inn. Vi trenger en spiller som kan utfordre og skape ting med fart og teknikk, ikke en stasjonær spiller som Beckham. Arsenal er kjent for å kjøpe kvalitet foran store navn. Det håper jeg vi fortsetter med!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Limer sammen Beckham-trådene for å få ryddet den stengte tråden vekk.

 

Til Patryk2402:

Se deg om etter eksisterende tråder der innlegget ditt kan passe inn før du starter nye tråder. Overgangsrykter skal postes i rykteforumet.

Link to comment
Share on other sites

Håper Wenger ikke sløser bort pengene på Beckham.

Nå må vi ta det News Of The World skriver, med en stor skje med salt..

De lyver rett som det er..

Tipper Wenger avkrefter å ha sagt dette.

 

Unsett, jeg tror Beckham aldri vil kunne fokusere 100% på fotballen pga. media, reklame ego, osv..

Tipper han også legger opp innen 2 år.

Og er han egentlig god nok for førstelaget?? Nei, synes ikke det.

Han er for treig, scorer for sjelden på disse frisparkene sine og eier ikke teknikk.

Spillet hans har aldri imponert meg, og vil neppe gjøre det i framtiden heller.

Har han egentlig spilt en bra kamp i Real enda??

 

Freddie, Pires, van Persie og Reyes er alle er bedre spillere og passer bedre for det hurtige angrepsspillet Arsenal kjører.

 

Skal vi ha noen ny høyreving får det bli Wright-Phillips!

 

Jeg er faktisk enig med Mourinho: "Vi vil ha kvalitetsspillere og ikke Hollywoodstjerner!" B)

Link to comment
Share on other sites

Beckham er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Arsenal. Som flere har nevnt tidligere, så vil han kunne bidra med en helt annen dimensjon i spillet vårt.

 

Hvis vi i tillegg hadde hentet Trezeguet, slik at vi hadde hatt en hodesterk spiller der framme, så tror jeg neste sesong kunne blitt veldig spennende for Arsenal sin del.

 

Om vi hadde hentet Beckham, så hadde ikke det betydd slutten for Ljungberg sin del. For det første, så kan Beckham spille sentralt, og Ljungberg kan spille på venstre. Vi trenger større bredde i stallen, og høyre kant, er vel den posisjonen hvor vi har minst bredde.

7641[/snapback]

 

 

Helt enig..Tror heller Wenger hadde kjørt Beckham inn i midten sammen med Vieira! Jeg ville heller likt å se Essien iført Arsenal trøye..

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikkje takka nei til Beckham. Men Shaun Wright-Phillips står høgare oppe på ønskelista enn Becks.

7669[/snapback]

Dette er eg enig i. Høgreving bør uansett vere et prioritert punkt, i alle fall etter mine begrep. Begge desse vil styrke laget.

Link to comment
Share on other sites

Får vi Beckham får vi også en spiller med ekstreme

kvaliteter.

Tenk på hvilken opptur cornerene våre vil bli,frispark ikke

minst.

Beckham jobber meget bra på banen.

Det beste av alt er at navnet Beckham drar inn så mye

penger at transferen vil betale seg selv.

At han er en primadonna kan

vel diskuteres. Han liker klær som vår egen Ljungberg gjør det.

Madammen Posh blir verre å håndtere tror jeg. B)

Link to comment
Share on other sites

Guest Emiren

Det Beckham eventuelt vil tilføre Arsenal er en eminent pasnings- og innleggsfot (+ en god del presseomtale). Våre til dels horrible cornere og frispark fra siden kunne dermed ha vært historie. (Men dette forutsetter jo at vi har fox-in-the-box-spillere, noe som i dag er heller fraværende.) Samtidig kjøper jeg ikke argumentet om at han vil være en god investering fordi han løper så mye. Vi har tilstrekkelig med solide spillere som springer seg svette.

 

Mannen er 30 år, men vil koste sannsynligvis godt over 150 millioner. I tillegg skal han nok ha til salt i grøten i form av ca. en million raske i uka. Gitt at han holder i 3-4 år, så vil totalsummen på investeringen komme på godt over 300 millioner. Vi må ta mange turer til Japan for å dekke inn denne summen...

 

Wenger har uttalt at han i sommer vil se etter spillere som er i alderen 24-27 år, og som vil tilføre laget det lille ekstra. Det er ingen tvil om at vi sannsynligvis trenger minst en offensiv forsterkning. Beckham ville sannsynligvis ha vært et alternativ til Ljungberg på høyrekanten. Sentralt er etter mitt syn Gilberto, Vieira, Flamini, Cesc og eventuelt Edu bedre valg enn DB. Cesc har i de siste kampene blitt brukt på høyresiden. Dette kan fort vise seg å bli et reelt og permanent alternativ til Ljungberg. Med Gilberto og Vieira sentralt og en vandrende Cesc kan vi fort få en sikker og fleksibel midtbanevariant i tøffe kamper i CL hvor for eksempel Ljungberg har en lei tendens til å forsvinne.

 

Konklusjonen er: vi trenger ikke Beckham. Vi har lovende spillere (les: Cesc og Flamini) som har/ vil få samme spisskompetanse som det Beckham har i dag. Selv om Wenger har en del penger til disposisjon, vil han handle rasjonelt og bærekraftig. Mitt håp er at han henter inn A. Hleb fra Stuttgart eller Julio Baptista fra Sevilla eventuelt SWP.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikkje takka nei til Beckham. Men Shaun Wright-Phillips står høgare oppe på ønskelista enn Becks.

7669[/snapback]

Dette er eg enig i. Høgreving bør uansett vere et prioritert punkt, i alle fall etter mine begrep. Begge desse vil styrke laget.

7675[/snapback]

 

Ingen tvil om at vi trenger en høyreving til sommeren, for å styrke bredden i stallen, og som du sier Paddy, så ville begge disse styrket stallen

Link to comment
Share on other sites

Guest Gunho

Jeg håper dette er et utspill som er ment for å irritere Sir Potatonose

 

Skal vi bruke millioner av £ på en 30 år gammel poppstjerne med nettingstømper?

Det neste blir vell at Snoop doggy dog blir linket med oss.

 

Vi skla ta tilbake ligagullet vårt neste sessong, da nytter det ikke med

diamant øredobber, make up og G-streng.

 

Vi trenger spillere med fokus på det som skjer på trningsfeltet og på banen,

ikke et mediesirkus :D

Link to comment
Share on other sites

Guest TAA
Jeg håper dette er et utspill som er ment for å irritere Sir Potatonose

 

Skal vi bruke millioner av £ på en 30 år gammel poppstjerne med nettingstømper?

Det neste blir vell at Snoop doggy dog blir linket med oss.

 

Vi skla ta tilbake ligagullet vårt neste sessong, da nytter det ikke med

diamant øredobber, make up og G-streng.

 

Vi trenger spillere med fokus på det som skjer på trningsfeltet og på banen,

ikke et mediesirkus <_<

7764[/snapback]

 

 

jøss stemmer det at snoop doggy dog er linka til oss? tøft ..... hahahaha

 

Truls

Link to comment
Share on other sites

Guest knut88

får vi han til ein rimeli penge så e det jo bra...men han e ikkje verdt massevis av penger...kan være greit med noen andre forsterkninger...helst engelske ettersom det er et engelsk lag

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsenal_4ever

Jeg håper ikke at han kommer over til oss!!!!!!!!! :D

Jeg tror ikke han vil forstå seg på Arsenal's spillestil. Blir for vanskelig for han ;D

Spiller du for Real Madrid, vil du slite i Arsenal....for det er her det spilles HERLIG fotball :D ;D :P

Link to comment
Share on other sites

Hvah ar håret til Beckham med dette å gjøre a? Synes faktisk Wenger bør prøve å napp der jeg..Folk må jo ikke glemme at Beckham ikke bare er god på høyrekant men også på sentral midtbane! Hadde ikke blitt en så halvgærn duo med Vieira og Beckham på sentralen..!

 

er også enig i at Becks kunne gitt oss en ny dimensjon i spillet..Har fabelaktige pasninger,skudd,dødballer,enorm arbeidsmoral og ikke minst så kommer han til å håve inn store penger.. Dessuten er han jo også rutinert og ikke minst,ENGELSK!

 

Så syns ikke det hadde vært så dumt men har også veldig lyst på SWP og Essien.. Tiden vil vise!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 weeks later...

Dette ryktet tror jeg det ligger veldig lite sannhet i. For det første er det pga. rivaliseringen mellom manu/ars. Han har jo selv sagt at den eneste klubben i england han ville spilt for, hvis han skulle ha reist, var manu. Pluss at han sikkert koster flesk. Sats heller på en annen spiller, ja f.eks SWP som passer mye bedre i en slik pos.

Link to comment
Share on other sites

Hadde ikke gjort meg noe om vi hadde kjøpt Beckham. Han er veldig god og har masse erfaring og jeg tror han kunne bidratt med veldig mye. Vi får vente og se hva som skjer, tviler nok litt på at det skjer, men jeg blir ikke skuffet hvis det plutselig skulle skje at han kom til Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Guest Young Gun

Beckham i Arsenal..ser liksom ikke helt det for meg. Men tror selv at Beckham er litt hypp på spill der selv, men kjerringa er nok aller hyppigst. Tror han ville blitt en bra forsterkning for oss, men vi MÅ ikke ha han. Finnes bedre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...