Jump to content

David Beckham.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply
Guest ReYeS

det siste arsenal må gøre er å hente homsa beckham.

greit han har gode innlegg og frispark men hva annet er det han gjør. vi kunne ha tjent noen penger på den stygge gelen han har i det stygge håret sist, men ikke f**n om vi skal ha han i arsenal

Link to comment
Share on other sites

I første øyeblikk tenker jeg at Beckham ikke passer inn i Arsenals spillestil i det hele tatt, men når jeg funderer på det er han nok en spiller som kan gi klubben en ny dimensjon, dersom Wenger klarer å tilpasse Becks inn i Arsenal systemet. Da kan han ble en meget God Investering.Gutten har jo talent.Selv om han er gammel

Link to comment
Share on other sites

Ja han er vel ett år eldre enn Vieira og to år eldre enn Henry. Har nok ingenting å bidra med. Fossil! Ekkel klyse, lett å mislike. Treg er han også, selv om han kan distribuere en ball i lengderetning fortere enn de fleste. Ball har jo ingenting med saken å gjøre. Gammel, treg og ekkel. Så den teite kjerringa da. Nei, fysj!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig Oscar.

Beckham er en fantastisk spiller, og ikke minst så jobber han som en gal. hvilken kjerring han vil må igrunnen være opp til han selv. Og så lenge han presterer på banen så bør han få beholde kjerringa også.

 

Og hva har hår med dette å gjøre? Seaman hadde også langt hår. vil nesten si at Beckham kler det lange håret bedre enn Seaman ;)

 

Og det hadde vel heller ikke hatt så mye å si om han var homse vel?

 

Beckham er rett og slett en spiller som vil kunne tilføre oss en helt ny dimensjon, så om Wenger har midlene som skal til så hvorfor ikke.

Link to comment
Share on other sites

Beckham er rett og slett en spiller som vil kunne tilføre oss en helt ny dimensjon, så om Wenger har midlene som skal til så hvorfor ikke.

7601[/snapback]

 

..og det essensen!! Glimrende spiller.

 

Det han har måttet gjennomgå som menneske opp gjennom årene og måten han har håndtert det på viser også at han er en helt spesiell person.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig  Oscar.

Beckham er en fantastisk spiller, og ikke minst så jobber han som en gal. hvilken kjerring han vil må igrunnen være opp til han selv. Og så lenge han presterer på banen så bør han få beholde kjerringa også.

 

Og hva har hår med dette å gjøre? Seaman hadde også langt hår. vil nesten si at Beckham kler det lange håret bedre enn Seaman  ;)

 

Og det hadde vel heller ikke hatt så mye å si om han var homse vel?

 

Beckham er rett og slett en spiller som vil kunne tilføre oss en helt ny dimensjon, så om Wenger har midlene som skal til så hvorfor ikke.

7601[/snapback]

 

Hadde hadd veldig mye å si om han var homse! Vist han var homse hadde alle vennene mine mobbet meg: Arsenal er et homselag blabla osv. Heldigvis er han ikke homse og kommer ikke til arsenal heller!

 

Men masse fans hadde han dratt med seg ja ;)

Link to comment
Share on other sites

Engelsk, fighter og en fantastisk dødballfot. Alle er egenskaper vi trenger. Ikkje verdens beste fotballspelar, i motsetning til ka småjentene måtte tru, men heilt klart en som hadde styrka laget vårt.

 

Mislikte Beckham sterkt før, no trur eg rett og slett han hadde vert en nyttig spelar for klubben, ikkje berre sportslig, men også økonomisk.

Link to comment
Share on other sites

Guest GungHo

Ikke enig! Det er meningsløst å kjøpe Beckham, mannen nådde toppen for 2 år siden og trengs ikke hos Arsenal. Rett heller cash'en mot SWP.

Link to comment
Share on other sites

Tror Beckham kunne vært en nyttig spiller for klubben, men er litt tvilsom på om vi virkelig har bruk for han. Vi har jo ikke akkurat noen fox in the box foran der, heller ingen som er sååå bra på hodet. United hadde jo Sheringham, men også Cole og Yorke. Alle disse holdt jo seg for det meste inni boksen, det gjør ikke Henry og Reyes. Men så klart, kan skapes mye fra foten hans uansett ;) Syns det hadde vært spennende, bare litt redd for hva som kan komme til å skje med Freddie da, vil ikke at han skal dra fra klubben, ikke sikkert han vil sitte på benken...

Link to comment
Share on other sites

Det ligger et bytte med Reyes i lufta, om han fortsatt mistrives.

Eg er litt usikker om Beckham er mannen å hente. Med han følger eit mediesirkus utan like, men det vil jo også gi mykje PR og merksemd rundt Arsenal, han er jo veldig populær i Japan bl.a.

Pasningsfoten hans er jo av høg klasse, men om det passar spelestilen vår er ein anna sak. Det må jo være ein target man som kan ta imot langpasningen, og per dags dato ser eg ikkje heilt kven det skulle vere, om ikkje Alan Smith tar på seg foppallskoa igjen da.

Link to comment
Share on other sites

Tror Beckham kunne vært en nyttig spiller for klubben, men er litt tvilsom på om vi virkelig har bruk for han. Vi har jo ikke akkurat noen fox in the box foran der, heller ingen som er sååå bra på hodet. United hadde jo Sheringham, men også Cole og Yorke. Alle disse holdt jo seg for det meste inni boksen, det gjør ikke Henry og Reyes. Men så klart, kan skapes mye fra foten hans uansett ;) Syns det hadde vært spennende, bare litt redd for hva som kan komme til å skje med Freddie da, vil ikke at han skal dra fra klubben, ikke sikkert han vil sitte på benken...

7620[/snapback]

 

Så enig

Link to comment
Share on other sites

Beckham er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Arsenal. Som flere har nevnt tidligere, så vil han kunne bidra med en helt annen dimensjon i spillet vårt.

 

Hvis vi i tillegg hadde hentet Trezeguet, slik at vi hadde hatt en hodesterk spiller der framme, så tror jeg neste sesong kunne blitt veldig spennende for Arsenal sin del.

 

Om vi hadde hentet Beckham, så hadde ikke det betydd slutten for Ljungberg sin del. For det første, så kan Beckham spille sentralt, og Ljungberg kan spille på venstre. Vi trenger større bredde i stallen, og høyre kant, er vel den posisjonen hvor vi har minst bredde.

Link to comment
Share on other sites

Beckham er absolutt en spiller jeg kunne tenkt meg i Arsenal. Som flere har nevnt tidligere, så vil han kunne bidra med en helt annen dimensjon i spillet vårt.

 

Hvis vi i tillegg hadde hentet Trezeguet, slik at vi hadde hatt en hodesterk spiller der framme, så tror jeg neste sesong kunne blitt veldig spennende for Arsenal sin del.

 

Om vi hadde hentet Beckham, så hadde ikke det betydd slutten for Ljungberg sin del. For det første, så kan Beckham spille sentralt, og Ljungberg kan spille på venstre. Vi trenger større bredde i stallen, og høyre kant, er vel den posisjonen hvor vi har minst bredde.

7641[/snapback]

 

Fullt ut enig i dine synspunkter. Med Trezeguet og Beckham i laget har vi flere strenger å spille på, samtidig som bredden blir bedre. Økonomisk bør enn vel også kunne dra inn litt penger utenom det sportslige.

Link to comment
Share on other sites

Superbra at det blir starta opp fleire tråder angåande samme tema! *Klapp klapp*

 

Får vel bare lime inn det eg skreiv i den andre tråden da;

 

Det ligger et bytte med Reyes i lufta, om han fortsatt mistrives.

Eg er litt usikker om Beckham er mannen å hente. Med han følger eit mediesirkus utan like, men det vil jo også gi mykje PR og merksemd rundt Arsenal, han er jo veldig populær i Japan bl.a.

Pasningsfoten hans er jo av høg klasse, men om det passar spelestilen vår er ein anna sak. Det må jo være ein target man som kan ta imot langpasningen, og per dags dato ser eg ikkje heilt kven det skulle vere, om ikkje Alan Smith tar på seg foppallskoa igjen da.

Link to comment
Share on other sites

 

Pasningsfoten hans er jo av høg klasse, men om det passar spelestilen vår er ein anna sak. Det må jo være ein target man som kan ta imot langpasningen, og per dags dato ser eg ikkje heilt kven det skulle vere, om ikkje Alan Smith tar på seg foppallskoa igjen da.

7646[/snapback]

Stikkballer til våre raske spelarar. Det er det som slår meg først. Trenger ingen targetman til det. Kor mange mål var det van Nistelrooy scora på hodet pga Becks? ikkje mange. Har Real en targetman forresten? Nei, dei solgte Morientes - og det er ikkje det offensive spelet som har svikta for Real, det er defensivt og i samhandling (nykker - men ikkje på becks.).

 

Beckham kan løpe og han, forresten.

 

Dessuten har han fighterevner som langt på vei tilsvarer den vår høgreving har pr.dato. I tillegg er han bedre defensivt. Han er ikkje seinare, og kan også gå forbi mann/mann uten at det er den viktigaste egenskapen hans.

 

Misforstå meg rett. Beckham er ikkje en fantastisk fotballspelar, men han har spisskompetanse, og eg trur han ville passa inn i Arsenal. Kanskje til og med komplettert laget.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...