Jump to content

David Beckham.


Guest Thierry Henry

Recommended Posts

Guest ChuckNorris

Selv om Wenger avkrefter nå, så er det ikke dermed sagt at en overgang til sommeren er uaktuell. Tviler sterkt på at Wenger ville gått ut og sagt at vi skal kjøpe han til sommeren. Da ville en haug av klubber kastet seg inn i kampen, og det ville blitt sirkus-de-luxe.

 

Stiller meg positivt til et kjøp av Beckham fordi han er en veldig god spiller. En annen ting er at han vil tiltrekke Arsenal masse pr og økte inntekter på draktsalg etc som absolutt ikke er å forakte. Akkurat hvem som skal "vrakes" hvis Beckham kommer inn blir et annet problem. :huh:

 

luxus problem kaller vi det, og det er et problem vi kan leve med.

 

Jeg har fått mer sansen for beckham(siden han stakk fra CrapUtd) og kunne godt tenke meg han på emirates stadium :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 113
  • Created
  • Last Reply
  • 2 weeks later...

Bechham? hvorfor han? Han skal ha døds mye lønn. og er ikke spesielt god! de burde kjøpe en annen spiller som ikke er så moddel liksom... :blink:

Ikke spesielt god? Sett mange kamper fra la liga du da tenker jeg . . Og om han er model utenfor banen gir han alltid alt i kampene. Som jeg har sagt så før, skulle gjerne sett han i Arsenal til sommeren

Link to comment
Share on other sites

Guest Gooner-boy

Hmm.. evaluering? :lol:

 

1) David Beckham er en meget god spiller, han gir alt for klubben han spiller for og med sin rutine samt fantastike høyre-fot så ville han vært en meget god forsterkning i Arsenal. I hurtigheten, overgangspillet og presisjonen vårt spill krever, så tror jeg han ville passet perfekt inn i Arsenal.

 

2) Er det noe som tilsier at han kommer til Arsenal? Tja.. det er ganske mye faktisk.

Hans kone vil gjerne flytte tilbake til england, og London står øverst på lista. De har ett relativt gigantisk herskapshus hvor de nylig kjøpte ett landområde for 50x hva det var verdt bare for å forstørre "hagen". Kona er som kjent meget glad i shopping samt at de fleste av hennes venninner bort i London. Becks selv har også både slekt og venner i London. I tillegg er det hele opptredenen rundt kampen han spilte på highbury - han går rundt hele stadion, og klapper og viser glede til alle 4 tribunene. I tillegg har Henry sagt at han vil ha Beckham til Arsenal. Dette fordi de har blitt meget nære venner da de har mange av de samme sponsorene, og har jobbet mye sammen på reklame fronten. I tillegg var Beckham å finne på Henry's siste bursdagselskap som ble holdt i Monaco. Og med tanke på at Henry betyr så mye som han gjør for klubben vår, tror jeg nok Wenger vil gjøre sitt ytterste for å gjøre som Henry vil - han gjorde jo tross alt det med Walcott også.

 

3) Er det virkelig no negativt at han kommer til vår klubb? Jeg vil si definitivt nei! Klart vi får victoria-sirkuset på kjøpet - det er noe vi bare må leve med, og jeg tror at den økte pr'en vi vil få av Becks, så skal vi klare å leve med det :lol: Han vil til england, han vil til arsenal, arsenal vil ha han - hva er det å tenke på? :lol:

 

4) Blir han for dyr? Med tanke på kostnaden han er i Real Madrid, kan mye tyde på at han vil koste mye penger. Men man skal ta med i tankene at han var i sin glans-alder når han gikk til RM - og at han nå idag er 31 år gammel. Dette gjør at markedsverdien i både salg og kontraktsverdi vil synke rimelig drastisk. Og jeg tror at både han og Victoria vil se seg fornøyd med en lønn i Henry-klassen. Noe han forøvrig er verdt i mine øyne.

 

 

Nei alt i alt så ønsker jeg David Beckham velkommen til Arsenal skulle det hele gå i orden!

Link to comment
Share on other sites

Guest northbank

Tror vi klarer oss meget godt uten Beckham.. Han er en god spiller, ingen tvil.. Men han har nådd toppen og er på vei ned.. Det vi skal ha på Emirates er spillere som Fabregas, Eboue, Van Persie, Hleb og Walcott.. Altså spillere som er på vei mot toppen!

 

Men en signing av Becks ville nok beroliga mange fans som maser om kjøp av stjerner og etablerte spillere.. Men om det virkelig ganger Arsenal på banen spørs vel..

Link to comment
Share on other sites

Guest julle

Tror vi klarer oss meget godt uten Beckham.. Han er en god spiller, ingen tvil.. Men han har nådd toppen og er på vei ned.. Det vi skal ha på Emirates er spillere som Fabregas, Eboue, Van Persie, Hleb og Walcott.. Altså spillere som er på vei mot toppen!

 

Men en signing av Becks ville nok beroliga mange fans som maser om kjøp av stjerner og etablerte spillere.. Men om det virkelig ganger Arsenal på banen spørs vel..

 

Jeg er så enig, så enig!

Link to comment
Share on other sites

Guest el klikko

Bechham? hvorfor han? Han skal ha døds mye lønn. og er ikke spesielt god! de burde kjøpe en annen spiller som ikke er så moddel liksom... :(

Er redd du ikke har sett mye fotball de siste årene, og velger derfor å glemme uttalelsen om at Beckham ikke er spesielt god ;) Hvilken rolle spiller det at han er modell? Skal Arsenal kvitte seg med Ljungberg på grunn av at han er modell? Om David hadde blitt en fast spiller på laget vårt, får vi nok aldri vite...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...