Jump to content

2007.03.07 PSV Eindhoven H


ramsrud

Recommended Posts

  • Replies 317
  • Created
  • Last Reply

Ser ikke helt problemet med å bruke Walcott fra start.. han har bevist at han blir mer og mer uredd, og fungere supert som spiss. walcott og Adebayor/baptista på topp. Burde funke bra mot ett defensivt PSV. En hodesterk spiss, og en il-tempo-gigante som kan jage baller og stresse forsvaret dems.

 

Dessuten har unggutta bevist at de er til å stole på, og at de jobber knall hardt i alle de siste kampene. tenker da spesielt på kampen mot Chelsea i LC finalen. Walcott, Denilson, Traore, Baptista, Hoyte, Diaby... Nei jeg ville ha satset på å bruke disse ung-gutta for alt de er verdt.. selvsagt med en god blanding rutine. Ljungberg virker opplagt og frisk for tida, Hleb er der - også har vi samtidig rutine i Gilberto, Toure, Gallas... Finne en riktig blanding. Men jeg er overbevist om at Walcott, Hoyte og Baptista burde få tillit.

Link to comment
Share on other sites

Eboue-Toure-Gallas-Clichy

Hleb-Gilberto-Fabregas-Lungberg

--Adebayor-Henry?\Baptista

Wenger har sakt at om Henry starter er han ikke sikker på..

50-50 for at han er klar..

 

Gledgreuer meg til denne kampen..skal da klare 2-0 med denne oppstillingen? ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper virkelig dette går. Vi må jobbe for å få så mange mål som mulig. Det er lite som skal til for å gå på en smell her, men allikevel, vi er på hjemmebane, og dette bør gå.

 

Går for dette laget:

Lehmann

Eboue - Toure - Gallas - Clichy

Hleb - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

Aliadiere - Adebayor

 

Benk: Almunia, Senderos, Traore , Diaby, Denilson, Walcott, Baptista

 

La oss denne gang score før pause.

 

Lehmann

Djourou, Toure, Senderos, Gallas

Hleb, Gilberto, Fabregas, Ljungberg

Henry (2 valg: Aliadiere), Baptista

 

benk: Almunia, Clichy, Denilson, Song, Walcott, Adebayor, Aliadiere

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Hadde jo selvfølgelig vært skuffende å ryke ut av CL her. Dette er vel den eneste cupen/ligaen vi har en sjanse til å vinne i år, og to år uten pokaler... Jeg er usikker på om vi klarer det. Tipper Henry sitter på benken fra start kan kanskje komme inn som en joker. Så det blir nok Baptista og Adebayor på topp.

Tipper dette laget spiller 1-1 ;)

Lehmann

Djourou-----Gallas-----Toure-----Clichy

 

Hleb-----Fabregas-----Gilberto-----Ljungberg

 

Baptista-----Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Djourou-Toure-Senderos-Clichy

 

Hleb-Fabregas-Gilberto-Ljungberg

 

Walcott-Adebayor

 

Tror Senderos får spille ikke gallas pga gallas er litt rusken enda og jeg har full tro på at Senderos kan klare det ;)

 

men er det sportN som viser kampen i morgen ? ;)

 

sorry min feil ;) på onsdag ;)

Link to comment
Share on other sites

Satt nettopp og så gjennom kampene i CL i fjor. Da vi slo Real Madrid, Juventus og Villareal i tur og orden. Det som er ganske "merkelig" er at vi kan ryke ut på onsdag og når man tenker på de 2 storlagene vi slo og på måten vi slo dem på er det helt ufattelig at vi kan ryke ut pga et lag som PSV Eindhoven. PSV er selvfølgelig et meget sterkt lag, men vi skal klare å slå dem. Men jeg har en følelse av at CL har mistet "sjelen" sin i år. Det er ikke så mye fokus og spenning i de forskjellige kampene.

 

Men jeg tror dessverre ikke vi går videre i år. Jeg tror det ender 2-1 på Emirates og dermed går de videre. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Håper at Arsenal vinner 2-0 minst...

Skal selv se denne kampen i london så jeg håper på noen mål fra Arsenal

Ja vi får håpe det ;)

Fint at du er enig med deg selv ;)

 

 

HeHe:) Merkelig syns no eg ;)

 

Til Topic:

 

Håpa på samme laget som vi brukte mot Reading.. vi skapte mange sjansja og eg meina at vi bør klare og sette dei i Mål no ;)

 

Edit: Henry er tilbake.. Sjølv om det e en viktig kamp , meina eg at Baptista skal ut, ikkje Walcott.. Eg vil heller sjå Walcott på bana ilag med Henry, + at Baptista kan til tider bli Veldig Ego.. har sett d i et par kampa han har spelt no, han og en anna speler er aleine med 1 forsvarspeler + keeper.. også i staden for og sentre til medspelar, velge han å utfordre(ikkje alltid, men ofte).. som oftast mysta han ballen.. så Walcott og Henry på Topp! :blink:

 

Og som sagt: Arsenal Rundspelar PSV og vinn 3-0 :D

Link to comment
Share on other sites

Ser Eboue fremdeles er ute sammen med Hoyte. Det er utrolig synd, vi så det mot Reading at Djourou har mer enn nok med å bekle den deffensive delen av back spillet. Jeg mener backene er blant de viktigste spillerne offensivt i den type kamp man kan se for seg at dette blir. Ett alternativ kunne vært Flamini men han er vel skadet han også? Gallas er muligens det beste valget offensivt, selv om han ikke har imponert veldig som back...

 

Da blir det vel som følger:

 

Mad Jens

 

Gallas Senderos Toure Clichy

 

Hleb Gilberto Fab4 Ljungberg

 

Adebayor Henry

 

Dette bør holde, og den selvfølgelige nøkkelen er å holde nullen.

Link to comment
Share on other sites

Ser Eboue fremdeles er ute sammen med Hoyte. Det er utrolig synd, vi så det mot Reading at Djourou har mer enn nok med å bekle den deffensive delen av back spillet. Jeg mener backene er blant de viktigste spillerne offensivt i den type kamp man kan se for seg at dette blir. Ett alternativ kunne vært Flamini men han er vel skadet han også? Gallas er muligens det beste valget offensivt, selv om han ikke har imponert veldig som back...

 

Da blir det vel som følger:

 

Mad Jens

 

Gallas Senderos Toure Clichy

 

Hleb Gilberto Fab4 Ljungberg

 

Adebayor Henry

 

Dette bør holde, og den selvfølgelige nøkkelen er å holde nullen.

Har tru på at Toure kan gjere ein svært god jobb på høgreback. Han er til og med målfarlig med høgreslegga hans. Gilberto kan spele stoppar med Gallas medan Diaby tar plass på midten.

Link to comment
Share on other sites

Ser Eboue fremdeles er ute sammen med Hoyte. Det er utrolig synd, vi så det mot Reading at Djourou har mer enn nok med å bekle den deffensive delen av back spillet. Jeg mener backene er blant de viktigste spillerne offensivt i den type kamp man kan se for seg at dette blir. Ett alternativ kunne vært Flamini men han er vel skadet han også? Gallas er muligens det beste valget offensivt, selv om han ikke har imponert veldig som back...

 

Da blir det vel som følger:

 

Mad Jens

 

Gallas Senderos Toure Clichy

 

Hleb Gilberto Fab4 Ljungberg

 

Adebayor Henry

 

Dette bør holde, og den selvfølgelige nøkkelen er å holde nullen.

Helst Djourou, nå er jeg lei av det klønete spillet hans :blink:

Link to comment
Share on other sites

Fint at Henry er tilbake - nå får vi bare håpe at skaden ikke blir noe værre etter kampen. Da er vi i alle fall mye mer solid igjen på topp og da blir det vel Henry og Adebayor foran der og med Aliadiere, Walcott og Baptista på benken som vi kan slenge innpå hvis vi skulle trenge det utover i kampen. :(

Link to comment
Share on other sites

Her er det vinn eller forsvinn og da må vi ha mange offensive spillere på benken. Skulle f.eks PSV få det første målet så må vi score 3 mål og da sier det seg selv. Ikke noen vits i å spare på kruttet i denne kampen. Kunne gjerne hatt 7 offensive spillere på benken for min del. :(

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en nervepirrende kveld! Er litt usikker på om jeg vil at Henry skal starte eller komme inn som innbytter, men det kommer jo helt ann på formen og Wenger vet.

 

Er han frisk nok til å starte så kunne vi nesten stillt med tre angripere. Feks Henry Adebayor Walcott for virkelig å legge press på PSV og dermed være sikret å ha nok folk inne i boksen. Da måtte formasjonen i så fall blitt 4-3-3. Tror nok det er lite sannsynlig at Wenger starter slik blir nok 4-4-2.

 

Kom igjen GUNNERS dette skal vi klare!

Link to comment
Share on other sites

Slipper vi inn mål, tror jeg dette blir svært vanskelig og tendensen har jo vært der hele sesongen. Vi slipper ofte inn ett mål uansett om vi vinner..også på Emirates..

PSV kommer til å ligge lavt og satse på kontringer, men uansett må Arsenal ikke bli for redde for baklengsmål og "glemme" egen angrepsspill.

Vi trenger å være mye mer effektiv enn de siste kampene og det tror jeg vi klarer.

Får vi i tillegg stoppet Farfan så er mye gjort.

 

Jeg tror vi vinner 3-1 :)

Link to comment
Share on other sites

Ja dette blir nervepirrende.

Men med nogenlunde fullt mannskap, bør dette være overkommelig.

Normalt 3-0, men i fotball kan nervene spille inn til de grader.

Pottetett bak, og med en midtbane som tar tak.

Jeg håper Henry finner tilbake til godformen.

 

Lehmann

Djouro Toure Gallas Clichy

Hleb Gilberto Fabregas Ljungberg

Adebayor Henry.

 

 

Jeg skulle gjerne sett Almunia, Diaby og Denilson på banen.......

 

Lykke til alle gooners!!!!

 

Kjøper laget ditt men merker at nervøsiteten for en 0-0 kamp er tilstede.

Dette blir tøft men håper vi klarer dette.

 

Dette blir en tøff kveld i godstolen er min spådom.

Link to comment
Share on other sites

Ja dette blir nervepirrende.

Men med nogenlunde fullt mannskap, bør dette være overkommelig.

Normalt 3-0, men i fotball kan nervene spille inn til de grader.

Pottetett bak, og med en midtbane som tar tak.

Jeg håper Henry finner tilbake til godformen.

 

Lehmann

Djouro Toure Gallas Clichy

Hleb Gilberto Fabregas Ljungberg

Adebayor Henry.

 

 

Jeg skulle gjerne sett Almunia, Diaby og Denilson på banen.......

 

Lykke til alle gooners!!!!

 

Kjøper laget ditt men merker at nervøsiteten for en 0-0 kamp er tilstede.

Dette blir tøft men håper vi klarer dette.

 

Dette blir en tøff kveld i godstolen er min spådom.

Laget ser bra ut og er vel sannsynligvis veldig nærme fasiten. det jeg frykter er at hele høyresiden blir svekket av en back som hverken evner eller tørr gå fremover. Spørsmålet er om kanskje Toure rett og slett kan gjøre større nytte for seg på backen da vi forhåpentligvis kommer til å kjøre kampen.

 

Kun en utrolig hektisk dag på jobben som holder den værste nervøsiteten unna!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...