Jump to content

Hvilken unggutt har du mest tro på?


Lars Henry

Recommended Posts

Hvilken unggutt har du mest tro på?

 

Denilson

Walcott

Traore

Hoyte

Djourou

Senderos

 

Eller en helt annen?

 

Kom med din mening! ;)

 

Hvorfor ikke lage en poll??

 

Har mest tro på Walcott og deretter Denilson

Link to comment
Share on other sites

Eg har Mest tru på Denilson, djourou , walcott , traore og merida perez..

denilson har vert fantastisk kvar gong han spela so han kjem til og bety mykje for arsenal..

syns egentlig vi bør selge senderos, han gjer altfor mange feil 2 røde kort allereie seie vel alt..vi bør heller prøve og legge inn nytt bud på curtis davies i west brom..

gleder meg til og sjå merida perez om noken år, samma med traore dei kjem t og bli utrulig gode:)

 

Men har egentlig stor tru på alle arsenal sine "ungdommer" borstett fra senderos dessverre.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Vanskelig å bedømme, vi hadde fått et fantastisk lag uten å ha kjøpt spillere om 10 år, men alle vet det ikke er mulig. Alle slår jo dessverre ikke helt til.

 

Theo selvfølgelig, Cesc (også Cesc2, Fran Merida kan bli en hit) er også ungdom i noen måneder til. Denilson også en selvfølge, han kommer nok også til å bli en hit skal du se. Super Nic er også et glimrende talent ifølge the Boss. Carlos Vela har jeg også tro på, toppscorer i U-17 VM som kjent. Kan nesten ikke vente til å følge disse framover. Kunne nevnt hele reservelaget, men disse har jeg vel mest tro på! Av de mellomunge har jeg mest tro på Gael Chlichy! Spennende framover som sagt!

Link to comment
Share on other sites

Hvilken unggutt har du mest tro på?

 

Denilson

Walcott

Traore

Hoyte

Djourou

Senderos

 

Eller en helt annen?

 

Kom med din mening! ;)

 

Jeg har mest tro på at Fabregas kan bli verdens beste midtbane spiller om noen år, og at Denilson, Walcott, Vela, Djourou og selvfølgelig Merida kan bli store. Dessuten så er jo nesten alle unggutten i Arsenal spådd en god framtid :)

Link to comment
Share on other sites

Har mest troen på Denilson han gjør det enormt bra i det siste,men må ikke glemme wallcot han er favoritt enda

Link to comment
Share on other sites

Ja,du har litt rett der, men man kan ikke forvente at en 18 år gammel gutt skal prestere vær eneste kamp :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har veldig tro på Denilson og Merida på midtbanen.

Denilson og Merida

God, ball sikker midtbanespiller. Er veldig god i dueller og, godt overblikk. Han og Fabregas, det er fremtiden. Merida er eit nytt røver kjøp fra Barcelona, han tror jeg vi har mye glede av i fremtiden. Han er vel ganske lik Fabregas i spillestillen.

 

I forsvar har jeg troa på Senderos, Djourou, Hoyte, Clichy og Traore.

Senderos, Djourou, Hoyte, Clichy og Traore

Senderos vinner veldig mange hodedueller, er også veldig sterk. Det eneste han mangler er farten, det sliter han veldig mye med. Jeg tror uansett Senderos er ein mann for fremtiden. Djourou har vist gode takter, når han har fått spille tid. Har troa på han. Hoyte er etter min menig betre enn Eboue, han er mye betre defansivt enn Eboue, og Hoyte er god både defansivt og offansivt, han blir ein mann for fremtiden. Clichy er veldig god offansivt, men sliter litt defansivt. Han er mye betre enn Ashley Cole både på og utenfor banen.. :ph34r: Traore har jeg bare sett i Liga Cupen, men etter det han har vist mot Liverpool og Hottentottenham da var han iallefall god. Tror kanskje han skal få litt problemer med å være fast på A-laget, siden Clichy kommer til å regjere der lenge.

 

Walcott

Som Helmik'n sier han har litt for mye selvtilit, slik at han prøver å drible seg forbi hele tida, men mister ballen. Han har fart, men det hjelper lite når han mister ballen hele tiden. Men HUSK han er bare 17 år.

Link to comment
Share on other sites

Eg har Mest tru på Denilson, djourou , walcott , traore og merida perez..

denilson har vert fantastisk kvar gong han spela so han kjem til og bety mykje for arsenal..

syns egentlig vi bør selge senderos, han gjer altfor mange feil 2 røde kort allereie seie vel alt..vi bør heller prøve og legge inn nytt bud på curtis davies i west brom..

gleder meg til og sjå merida perez om noken år, samma med traore dei kjem t og bli utrulig gode:)

 

Men har egentlig stor tru på alle arsenal sine "ungdommer" borstett fra senderos dessverre.. :ph34r:

Denilson var helt usynlig mot Liverpool, men han har spilt bra resten :angry: Jeg har ENOORM tro på han. Jeg har ikke sett Merida spille, men det som sto om han i "Gunners Post" virket imponerende :(

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...