Jump to content

2007.02.17 Blackburn H


ramsrud

Recommended Posts

Arsenal - Blackburn

Lørdag 17. februar 2007 kl. 13:30, norsk tid - Emirates Stadium

 

TV-kanaler:

SportN

BBC ONE

 

Streams:

MyP2P.eu

Forumets stream tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Dommer:

Ikke avgjort enda

 

Skade-info:

Injury News

 

Klipp kan finnes på:

www.arsenalclips.tk

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Bra tiltak Ramsrud ;)

 

Har enda ikke kommet ned på jorda etter gårsdagens kamp. Det er lenge siden jeg har vært så overbevist om et dårlig resultat som i går, og desto deiligere var det å bli motbevist!

 

Blackburn-kampen kommer farlig tett innpå Bolton-kampen. Er nok mange slitne bein nå, som trenger intensiv restitusjonstrening ( :P ) fram til lørdag. Kanskje vil det vise seg i enda større grad hvilket sjakktrekk det var av Wenger å spare Henry og Fabregas i går. Det er veldig viktig å ha noen uthvilte nøkkelspillere til det som meget mulig blir en like tøff knokkelkamp som kampene mot Bolton.

 

Tror på dette laget:

 

Almunia

Hoyte - Djourou - Toure - Clichy

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Henry - Adebayor

 

Subs: Lehmann, Denilson, Ljungberg, Baptista, Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Takk takk, hvis dere føler noe mangler eller ikke stemmer i topic, så si gjerne i fra på PM. :P

 

Ellers tror jeg også det var lurt av Wenger å hvile Henry og ikke minst Fab mot Bolton, jeg håper og tror disse to kommer inn til denne matchen med masse guts og vilje. Men for alt vi vet kan det hende Wenger også sparer noen spillere til denne matchen, ettersom PSV-kampen er på Tirsdag.

 

Derfor tør jeg ikke tippe noe lag enda, men jeg skal sørge for å være benka foran tv'n med valiumen inntatt en time før kampstart. ;)

Link to comment
Share on other sites

Endelig kom det en match-tråd! :P

 

Ikke helt kommet meg ned igjen etter kampen i går jeg heller. Får bare håpe at spillerne gjør det i det minste, så vi ikke får oss en smell på lørdag. Leste i intervjuet med Wenger etter kampen at det blir noen forandringer på laget og da regner jeg med at både Cesc og Henry er tilbake. Lehmann står nok over denne kampen også, ettersom Almunia skal stå i ligacupen og fa cupen.

 

Jeg håper også at Hoyte kommer inn på høyreback og Djourou inn sentralt sammen med Toure og at Gilberto flyttes opp igjen på midtbanen, selv om det også hadde vært morsomt å se Denilson igjen.

 

Skal vel heller ikke utelukke at Wenger gjør litt andre endringer enn dette med tanke på at vi har PSV borte på tirsdag. Blir spennende å se hva Wenger velger i laguttaket!

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til denne kampen! Håper den blir som PL kampen vi spilte mot dem på Emiraten, da vi vant 6-2. En 7-0 seier og et målrush ville vært digg på en lørdag formiddag :) Håper dette blir laget som spaserer ut på gressmatta 13:25 på lørdag:

 

Almunia

 

Hoyte--Kolo--Senderos--Clichy/Traore

 

Ljungberg--Gilberto--Denilson/Fabregas--Rosicky

 

Adebayor/Ali--Henry

 

Forresten Ramsrud: Du kan legge til en link til www.arsenalclips.tk , så folk lettere kan klikke seg inn på siden og laste ned klipp :P

Link to comment
Share on other sites

Fant jo også ut at Blackburn har en tung kamp i beina de også: De spilte borte mot Bayer Leverkusen i går kveld, og tapte 3-2. Da stiller vi nok ganske likt, med unntak av Fab og Titi som er helt uthvilte :)

Link to comment
Share on other sites

Me har som regel eit bra tak på Blackburn, og eg tviler på at dette blir noko unntak. Slitne bein må isåfall vere det einaste som kan felle oss, men Blackburn hadde ein tøff midtukekamp i Tyskland, så dei ligger nok ikkje mykje foran oss.

 

Leste på Arsenal.com at Senderos er tilbake frå suspensasjon, mens Djourou er skada, så han tar nok plass i midtforsvaret og skyver Gilberto opp i midtbanen. Som andre også har nemnt, er det viktig at Henry og Fabregas er utkvilt til denne kampen, og kjem til å spele ei nøkkelrolle som vanlig.

 

Med PSV-kampen på tirsdag i tankane, håper eg dette laget stiller opp mot Blackburn:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

 

Aliadiere - Henry

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet når Gallas er tilbake?

 

Wenger knows, but we don't know.

 

Til kampen:

Håper på samme lag som #11RVP

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

 

Aliadiere - Henry

 

Tror vi klarer dette fint. Storseier: 6-1

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes det var feil av Wenger å hvile Fabregas og Henry mot Bolton. Det sa jeg og før kampen på onsdag startet. Man kan kanskje si at Bolton ikke er en drømmemotstander for begge disse spillerne men de hadde hvertfall gjort det mye bedre enn Diaby og Baptista. Hvis Fabregas og Henry hadde vært med fra start hadde vi kanskje ledet 3/4-0 litt ut i andre omgang og vi kunne byttet ut begge. Da hadde mange spillere sluppet å spille en halvtime mer noe som selvfølgelig hadde vært en stor fordel. Blir for dumt at alle her inne skal si at det var genialt av Wenger å hvile superduoen med tanke på at noen av dere sikkert hadde vært i hylekoret hvis Bolton hadde slått oss ut av cupen på onsdag.

Blir spennende å se hva Wenger gjør med laguttaket foran lørdagens kamp, det vil nok garantert komme noen store overraskelser. Håper i alle fall Denilson får starte på sentral midtbane, har vist form og fortjener etter min mening fornyet tillit.

Link to comment
Share on other sites

Kunne godt tenkt meg at vi sparte Toure imorgen jeg. Utrolig viktig spiller som bør være 100% til PSV-kampen, så får vi heller prøve å klare oss uten han imorgen. Senderos/Djorou eller Gilberto/Djorou i midten i så tilfelle.

 

Djourou er ute av kampen i morgen. Senderos er tilbake, så det spørs nok om det kommer til å bli Toure og Senderos bak i morgen gitt.

Link to comment
Share on other sites

Me har som regel eit bra tak på Blackburn, og eg tviler på at dette blir noko unntak. Slitne bein må isåfall vere det einaste som kan felle oss, men Blackburn hadde ein tøff midtukekamp i Tyskland, så dei ligger nok ikkje mykje foran oss.

 

Leste på Arsenal.com at Senderos er tilbake frå suspensasjon, mens Djourou er skada, så han tar nok plass i midtforsvaret og skyver Gilberto opp i midtbanen. Som andre også har nemnt, er det viktig at Henry og Fabregas er utkvilt til denne kampen, og kjem til å spele ei nøkkelrolle som vanlig.

 

Med PSV-kampen på tirsdag i tankane, håper eg dette laget stiller opp mot Blackburn:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

 

Aliadiere - Henry

 

Ali fortjener så absolutt en sjanse fra start igjen. Håper dog at Hleb spiller og får enda litt matchtrening mot PSV kampen. Han var stor mot Bolton! Kanskje Mozart blir spart sammen med Gilberto som også har spilt veldig mye?

Skal uansett grise Blackburn og gamsten! ;)

Link to comment
Share on other sites

Me har som regel eit bra tak på Blackburn, og eg tviler på at dette blir noko unntak. Slitne bein må isåfall vere det einaste som kan felle oss, men Blackburn hadde ein tøff midtukekamp i Tyskland, så dei ligger nok ikkje mykje foran oss.

 

Leste på Arsenal.com at Senderos er tilbake frå suspensasjon, mens Djourou er skada, så han tar nok plass i midtforsvaret og skyver Gilberto opp i midtbanen. Som andre også har nemnt, er det viktig at Henry og Fabregas er utkvilt til denne kampen, og kjem til å spele ei nøkkelrolle som vanlig.

 

Med PSV-kampen på tirsdag i tankane, håper eg dette laget stiller opp mot Blackburn:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Walcott - Gilberto - Fabregas - Ljungberg

 

Aliadiere - Henry

 

Ali fortjener så absolutt en sjanse fra start igjen. Håper dog at Hleb spiller og får enda litt matchtrening mot PSV kampen. Han var stor mot Bolton! Kanskje Mozart blir spart sammen med Gilberto som også har spilt veldig mye?

Skal uansett grise Blackburn og gamsten! ;)

 

Enig at Ali viste tendenser mot Bolton, men ikke nok til at det skal gå på bekostning av Adebayor, som har vært svært god i det siste. Det eneste måtte være at Ade hviles pga 120 tunge minutter i bena.

 

Tipper laget blir slik:

Lehman

Hoyte, Toure, Senderos, Clichy

Ljungberg, Fabregas, Gilberto, Rosicky

Adebayor, Henry

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...