Jump to content

2007.02.17 Blackburn H


ramsrud

Recommended Posts

Meget meget skuffet over prestasjonen i dag.

Vi spillte mot et ræva Blackburn lag, men presterte å skape bare to sjanser. Dermed får vi nok en kamp til presset inn i det tette kampprogrammet. Noe vi ikkje trenger, og kommer til å bli vanskelig borte mot b'burn.. da har de gamst og mccarthy tilbake også.

 

Arsenal's beste va Ali, han jobbet og jobbet.

Meget bra til å time løpene sine, og er teknisk meget meget god.

Skaffet oss egentlig straffe, men en elendig dommer tok det i fra han.

Må si Henry begynner å gå meg litt på nervene, han gjør ikkje ein dritt.. og han prøver heller ikkje å gjøre noe. Han bare står der og venter på ballen.

Hadde likt å se han på benken mot PSV, men det kommer nok ikke til å skje.

 

Jeg er meget negativ her, men føler jeg har rett til det etter denne kampen..

 

Får håpe vi slår tilbake mot PSV, fårhåpentlig vis med Hleb, Tomas, Ade på banen..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Man vinner ikke fotballkamper med kun en midtbanespiller på banen.. Walcott, Ljungberg og Flamini er

forferdelig dårlige.. hvorfor den godeste Wenger ikke starter med Denilson istedenfor Flamini er ihvertfall for meg helt ubegripelig.. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

er helt enig med henry88. Flamini har ikke vist noe de siste kampene,mens Denilson bare presterer mær og mær !

 

Men kan ikke skylde på at wenger ikke stiller opp med det beste laget.. Arsenal har som sakt et tett program forand seg, for å si det sånn så er CL litt viktigere en FA

Link to comment
Share on other sites

Man vinner ikke fotballkamper med kun en midtbanespiller på banen.. Walcott, Ljungberg og Flamini er

forferdelig dårlige.. hvorfor den godeste Wenger ikke starter med Denilson istedenfor Flamini er ihvertfall for meg helt ubegripelig.. :ph34r:

 

Flamini var veldig usynleg, walcott og ljungberg jobba mykje, men utretta for lite.

Han brukte vel Flamini fordi Denilson sikkert er sliten etter onsdagen.

Link to comment
Share on other sites

Skuffende hvor defensive Blackburn er, men vi er også fryktelig giddaslause i dag. Nå får vi enda en kamp i et allerede tøft nok kampprogram. Skulle ønske vi kunne kjørt på litt mer i dag og sikret en seier. Blir mye vanskeligere i omkampen.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren var elendig, han snyter Arsenal for et soleklart straffespark, og Arsenal skulle hatt 20 frispark rett utenfor 16-meteren.

 

Arsenal fortjener ikke å vinne når de bommer på slike sjanser og nesten ikke skaper en dritt.

Laginnsatsen var mildt sagt elendig.

Flamini har så dårlig kreativitet at han bare legger lange pasninger og støttepasninger.

Fabregas har for mange feilpasninger.

Henry begynner først å løpe i det 80. minutt. Ali var middels god, og han løp mye.

Ljungberg har et så ensidig fintereportoar at han ikke klarer å drible en eneste blackburn forsvarer.

Walcott hadde en rotten dag på jobben, han fikk nesten ikke til en eneste dribling.

Forsvaret var veldig gode i dag, selv om de ikke hadde mye å jobbe med.

 

Men Blackburn er det feigeste laget jeg noen gang har sett, de hadde til enhver tid alle spillerne sine innenfor 5-meteren.

 

Og til slutt, dette er den kjedeligste kampen jeg noen gang har sett, og jeg har sett Tottenham!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var ikke treningskamp-standard engang. Jeg er bombesikker på at alle spillerne som var utpå banen der i dag, svetter og sliter langt mer på en gjennomsnittlig trening enn de gjorde i dagens kamp.

 

Blackburn er elendige. De går utpå banen for gjøre en ting, nemlig skaffe omkamp. Det var langt under PL-nivå på Blackburn i dag. Akkurat det synes jeg er helt greit. Det som frustrerer meg er at vi IGJEN ikke klarer å heve oss over motstandernes kvalitet, uansett hvor lite kvalitet det er i motstanderen. Er virkelig møkk lei av å spille drittkamper mot drittlag nå.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller har Henry blitt mer puslete? Synes han va mye flinkere før til å holde seg oppe og kjempe om ballen.

 

Det er og et problem i dagens kamp med kreativiteten på vingene. Ljungberg og Walcott forsøkte samme finta hver gang, og det fungerte aldri.

 

Selv om det alltid Flamini lett blir syndebukk så kunne jeg tenke meg Denilson inn for Flamini i en slik kamp.

Link to comment
Share on other sites

Utruleg svak kamp. Blackburn var ikkje interessert i å skape noko som helst, og kjørte den taktikken dei fleste lag bruker på Emirates, med 11 mann inne i egen 16 meter.

 

Freddie er ubrukleg, og Walcott er heilt ute av form. Forstår at Flamini starta i dag, sidan Diaby, Denilson og Gilberto alle hadde 120 minutt i beina, frå Bolton kampen. Men meiner at han bør vere bak alle desse til vanleg.

Han slår kun støtte og longt.

 

Ellers, så må jo dommaren vere blind, sidan han overser tidenes klaraste straffe. Warnock var ikkje i nærheten av ballen.

Dette var ein dårleg kamp av alle bortsett frå stopparane. Omkamp var unødvendig og leit midt i dette tøffe kamp programmet.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller har Henry blitt mer puslete? Synes han va mye flinkere før til å holde seg oppe og kjempe om ballen.

 

Det er og et problem i dagens kamp med kreativiteten på vingene. Ljungberg og Walcott forsøkte samme finta hver gang, og det fungerte aldri.

 

Selv om det alltid Flamini lett blir syndebukk så kunne jeg tenke meg Denilson inn for Flamini i en slik kamp.

 

Henry har vært en skygge av seg selv, og jeg håper virkelig vi får se han i kjempeform igjen. Kanskje er han over the top? mange kamper har han vært fullstendig elendig, men så har han plutselig gjort EN bra ting som har ført til scoring. Laget har vist at de klarer seg utmerket uten TH14, noe som er betryggende. Og Gilberto passer mere til kaptein etter min mening.

 

Synd at ikke dommer blåser straffe. For den var soleklar, og dommer var godt plasert :P

Ellers skjønner jeg at ikke laget yter maks i dag etter alle kampene, og ikke minst etter den viktige seieren over Bolton.

Link to comment
Share on other sites

Er det bare meg eller har Henry blitt mer puslete? Synes han va mye flinkere før til å holde seg oppe og kjempe om ballen.

 

Det er og et problem i dagens kamp med kreativiteten på vingene. Ljungberg og Walcott forsøkte samme finta hver gang, og det fungerte aldri.

 

Selv om det alltid Flamini lett blir syndebukk så kunne jeg tenke meg Denilson inn for Flamini i en slik kamp.

 

Henry har vært en skygge av seg selv, og jeg håper virkelig vi får se han i kjempeform igjen. Kanskje er han over the top? mange kamper har han vært fullstendig elendig, men så har han plutselig gjort EN bra ting som har ført til scoring. Laget har vist at de klarer seg utmerket uten TH14, noe som er betryggende. Og Gilberto passer mere til kaptein etter min mening.

 

Synd at ikke dommer blåser straffe. For den var soleklar, og dommer var godt plasert :P

Ellers skjønner jeg at ikke laget yter maks i dag etter alle kampene, og ikke minst etter den viktige seieren over Bolton.

 

Det virker faktisk som at laget spiller mye bedre uten Henry. Legg merke til hvordan alt stopper opp når Henry får ballen på topp. I stedet for å utfordre og løpe rett på mål som han brukte å gjøre, stopper han opp og slår en støttepasning. Det at han i tillegg er kaptein gjør heller ikke saken mye bedre. Men man vet aldri med Henry, det kan hende at han kommer med et hattrick mot PSV elns.

 

Ellers tror jeg at dette er Ljungbergs siste sesong. Han har blitt meget treg og det var vel egentlig duell og løpsstyrken som gjorde Ljungberg til Ljungberg! :P

Walcott er ikke klar for A-lagsspill og jeg må være ærlig og si at jeg ikke er imponert over det han har gjort til nå. Det er greit nok at han kun er 17, men Rooney og Fabregas var også like gammel da de imponerte stort! Men jeg har ikke sett noe av det "fantastiske" spillet hans.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke alltid jeg er enig med Myles men angående framtida til Henry så tror jeg han kan få rett...

 

http://www.arsenalnewsreview.co.uk/index.p...nt01returnid=42

 

 

 

Ja Trur du har rett her :)

 

Neineinei.. Snart er Henry tilbake i god gammel form.. Begynner å se ting i spillet hans som tyder på det, selv om han var under pari i dag.

 

Vent å se :)

Link to comment
Share on other sites

Etter svak innsats av gutta idag har jeg samlet meg og kommet fram til et par positive ting ved dagens kamp..

 

1. Rosicky. Han kommer inn og virkelig setter fart i Arsenal angrepet. En spiller i fantastisk form.

 

2. Gallas tilbake uten nevneverdige problemer.

 

3. Cesc sin komentar til Hughes

 

4. Tro det eller ei, Henry. Sier som de to over meg at jeg ser ting ved spillet hans som kan tyde på at han nærmer seg stor-formen

 

5. Forsvarsrekka

 

 

Ellers var det ikke stort og glede seg over idag. Blackburn gjorde heller ikke sitt for at denne kampen skulle bli noe fyrverkeri.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...