Jump to content

2007.02.17 Blackburn H


ramsrud

Recommended Posts

Som jeg savner Hleb og Rosicky allerede

 

Denne må jeg bare skrive under på kjapt!

 

Både Walcott og Freddie er spillere som holder bredden.. det passer ikke inn i Arsenal for øyeblikket. Walcott må lengre inn i banen, og Freddie også da..

 

skriver under på den jeg og

 

tror ikke det har noe og gjøre med at de må lenger inn i banen, er vel bare det at hleb og rosicky er av en annen klasse.

om de hadde variert det litt hadde vel det hvert det beste, noe ganger litt inn i banen, og noen ganger helt ut, konstant bevegelse og forskelige bevegelser..

walcott kommer ikke forbi backen en eneste gang, og og med ljungberg skjer det ikke så mye heller

 

blackburn sinn taktikk er faen meg det tristeste jeg har sett i hele mitt liv..

 

var en del ledig på tribunen, litt rart at det ikke er fult, at bortesvingen ikke er full skjønner jeg, for kem gidder og reise for og se blackburn :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Vanvittig kjedelig omgang rett og slett. Eneste som kunnet reddet kampen, utenom seier, er vel ekstraomganger. Men vi går kanskje mot nok en unødvendig omkamp. La oss vinne, jobb for det gutter. Arsene har nok fått en lærepenge, han burde brukt Rosicky, nå som Hleb er syk. En av dem hadde hevet standaren veldig mye! Vi vinner nok skal du se, for tap er umulig på the Grove! Nå må vi inn med Rosicky så fort som mulig, også de andre innbytterne hadde hjulpet mye. Ade - Ali, Mozart - Walcott, Denilson - Flamini. Come on you gunners!

Link to comment
Share on other sites

Fy søren for en ekstrem klar straffe!

Hva skjedde? Ser ikke kampen..

 

Aliadiere ble klippa ned av en Blackburnspiller, helt klart, ikke i nærheten av ballen, inne i 16-meteren. Dommeren overser det totalt!

 

Og uansett sier reglene at hvis det der ikke er straffe, så skal det være klart gult kort for filming! [selv om det ikke var filming] For en dommer kan ikke bare overse en så klar situasjon.. fra dommerens side må det være enten eller...

Link to comment
Share on other sites

Fy søren for en ekstrem klar straffe!

Hva skjedde? Ser ikke kampen..

 

Aliadiere ble klippa ned av en Blackburnspiller, helt klart, ikke i nærheten av ballen, inne i 16-meteren. Dommeren overser det totalt!

 

Og uansett sier reglene at hvis det der ikke er straffe, så skal det være klart gult kort for filming! [selv om det ikke var filming] For en dommer kan ikke bare overse en så klar situasjon.. fra dommerens side må det være enten eller...

Hvordan har dommeren vært ellers i kampen?

 

Kom igjen nå gutter! Vi trenger ikke nok en omkamp!

Link to comment
Share on other sites

Fy søren, kjipeste kampen jeg har sitt på lenge . Dommeren var helt greit, men hallo, det var da soleklart straffe spark... Blir ganske så tett program for arsenal nå så må tenke på Cl,Pl,liga cup finalen og omkamp i Fa :/

Link to comment
Share on other sites

Omkamp ja. Vglive var litt treige med å avslutte kampen..

 

Enda en omkamp. Dette kan bli vanskelig, med tanke på det harde kampprogrammet vårt fremover. Får håpe vi klarer å kare oss videre og slipper flere omkamper. Vi begynner å få spillere med mange såre bein etterhvert..

Link to comment
Share on other sites

Søren, bortkastede krefter og ny omkamp. Ashburtons første 0-0 kamp mot et engelsk lag. Veldig kjedelig kamp! Store sjanser med Tomas, Thierry og Justin var alt vi hadde. De hadde også en stor sjanse med Derbyshit, men Almunia reddet den fint. Vi slet oss ikke ut alt for mye idag og har bra utgangspunkt mot PSV på tirsdag, den skal vi vinne! Henry var svak idag også, han må komme i form og jobbe enda hardere. Vi skulle definitivt også hatt straffe, elendig dommer, men kampen er dessverre over og det er ingenting vi kan gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Sørens dritt!!! :ph34r:

At det går ann av dommeren å ikke se den soleklare straffen??? Og så godt plassert som han var! :huh: :angry:

 

Men utenom den sinnsyke dobbel-sjansen så var dette en kjedelig kamp i forhold til den i uka.

 

Kamper fremover:

tirsdag, denne uka som kommer, CL

søndag, neste helg, LC finalen

tirsdag/onsdag, uka etter, FA-omkamp

helga,etter det igjen, PL

onsdag, om 2,5 uker, CL

helga, om 3 uker, PL

 

Skremmende tett oppsett :(

Link to comment
Share on other sites

elendig laginnsats rett og slett :ph34r:

 

fy faen så jævlig skuffende, jeg tror jeg må si at jeg er skuffet over alle som spilte fra start i dag utenom midtstopperne og almunia..

walcott prøver og komme forbi warnock 20-30 ganger i løpet av kampen men klarer det ikke en eneste gang, skal han legge innlegg treffer han backen hver gang, synes han må vise noe snart, kansje jeg hadde for store forventninger til han..

skuffet over henry og, han burde scoret på en av sjansene sine, og virket lat..

cesc prøver og prøver men får ikke til sånn alt for mye i dag..

flamini bør komme bak denilson i rekkene, kansje bak diaby og

hvis jeg måtte velge et lag og måtte velge mellom det mot bolton eller det mot blackburn, hadde jeg valg det mot bolton soleklart!!

 

hleb og rosicky er vi avhengig av som bare faen, ving backuppen gjør det ikke godt nok!!!

 

men vi vinner retur oppgjøret, men dette kan komme til og koste, vi er sikkert det laget som har spilt flest kamper av alle lagene i år, kan hende det blir for mye..

 

spillerne virker som de er i god condition, virker som vi har mer og gi enn motstanderene på slutten av kampene :angry:

Link to comment
Share on other sites

Jeg legger skylda på Wenger for at han ikke stiller med de alle beste og tror vi alltid skal rulle over lag som Blackburn med flere av de nest beste. Trodde han hadde lært av flere andre U kamper hjemme i år, ikke rart vi for flere kamper en vi burde ha med omkamper. :ph34r:

 

 

Det er heilt feil å skylde på Wenger. Vi stillte med det rimelig sterkt lag, og med tanke at vi hadde kamp på onsdag, og har kamp igjen på neste onsdag og laurdag, seier det seg sjøl at vi må rullere på laget for å kvile dei som speler mest.

 

Blackburn la seg veldig langt tilbake og gjorde det veldig vanskeleg for oss.

Vi skapte dei få store sjansane vi hadde mot slutten av kampen, då Blackburn flytta laget lenger opp i håp om å stjele seieren.

 

 

Nesten skandale at ikkje dommeren ikkje bles i straffesituasjonen. iallefall med tanke på at han var så godt plassert.

 

Pacman: Det blir feil å sammenligne denne kampen med kampen mot Bolton, for det var ein heilt annan kamp.

For på onsdagen hadde vi store rom til å spele spelet vårt og rulle opp angrep etter angrep.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...