Jump to content

2007.02.17 Blackburn H


ramsrud

Recommended Posts

Jeg begynner faktisk å bli virkelig bekymret ov formen til Henry! Kommer han noen gang tilbake til den spilleren vi kjenner han som? Mannen som lagde mål ut av intet, og kunne snu en hvilken som helst kamp til vår fordel!

 

Nå er Henry en skygge av seg selv. Jeg så noen glimt av storhet idag, med ett par flotte pasninger, men dette var vanlig kost fra Henry før. Helt siden han kom tilbake fra skade har han vært anonym i hele kampene bortsett fra at han puttet ett mål per kamp! Det eneste unntaket må være Charlton, da han var god! I år har vi sett en helt annen Henry enn tidligere. Han virker umotivert, sliten, og rett og slett ikke seg selv. Han trøkker ikke til i dueller, og er langt ifra den kapteinen han skal være! Han er rett og slett litt for pinglete om dagen! Når han får ballen er det ikke ett enkelt og genialt rykk mot mål, men heller en støttepasning!

 

Jeg har selvfølgelig håp om at kongen vår skal komme tilbake til den spilleren vi vet han kan være! Men for øyeblikket ser jeg desverre litt svart på situasjonen! Jeg håper bare kongen vår kan komme tilbake til sitt sanne jeg, og for ente gang glede våre hjerter! Alle har selvfølgelig lov til å ha dårlige perioder på banen, så vi får håpe det kun det det er, og at han er tilbake med scoring og kjempe spill mot PSV!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Jeg begynner faktisk å bli virkelig bekymret ov formen til Henry! Kommer han noen gang tilbake til den spilleren vi kjenner han som? Mannen som lagde mål ut av intet, og kunne snu en hvilken som helst kamp til vår fordel!

 

Nå er Henry en skygge av seg selv. Jeg så noen glimt av storhet idag, med ett par flotte pasninger, men dette var vanlig kost fra Henry før. Helt siden han kom tilbake fra skade har han vært anonym i hele kampene bortsett fra at han puttet ett mål per kamp! Det eneste unntaket må være Charlton, da han var god! I år har vi sett en helt annen Henry enn tidligere. Han virker umotivert, sliten, og rett og slett ikke seg selv. Han trøkker ikke til i dueller, og er langt ifra den kapteinen han skal være! Han er rett og slett litt for pinglete om dagen! Når han får ballen er det ikke ett enkelt og genialt rykk mot mål, men heller en støttepasning!

 

Jeg har selvfølgelig håp om at kongen vår skal komme tilbake til den spilleren vi vet han kan være! Men for øyeblikket ser jeg desverre litt svart på situasjonen! Jeg håper bare kongen vår kan komme tilbake til sitt sanne jeg, og for ente gang glede våre hjerter! Alle har selvfølgelig lov til å ha dårlige perioder på banen, så vi får håpe det kun det det er, og at han er tilbake med scoring og kjempe spill mot PSV!

 

 

Det er som jeg har nevnt her en gang tidligere, er vi best uten Henry?

Kanskje noen andre skulle ta over rollen som kaptein fra neste sesong? Jeg håper det.

Link to comment
Share on other sites

Dommeren var bra i kampen ja, utenom straffesituasjonen.. så HAN kan vi faktisk ikke klage på.

 

Den uendelige diskusjonen om at vi er bedre uten Henry tror jeg ikke det finnes no fasitsvar på. Slik Henry oppførte seg i denne kampen føler jeg helt klart at vi hadde vært bedre uten han, men så har det seg slik at han plutselig "gidder" i 10-20min og da står det 2-3 mål i vårt favør. Det er nok en "risiko" (fryktelig mye hermetegn) Wenger er nødt til å ta. Jeg føler at Henry kom tilbake med ny giv etter skadeavbrekket han hadde for noen måneder siden. Han så at Adebayor og Van Persie klarte å fylle han sko og fikk kanskje et støkk i seg. De første kampene etter det viste han seg kapteinsbindet verdig og var god.

 

Kanskje det er nettopp det han trenger? Bli benka litt? :)

 

Når det kommer til bruk av Gallas på venstrebacken så var det nok en kombinasjon av å hvile Clichy OG gi Gallas litt matchtrening som var årsaken til det, hvorfor Flamini spiller er no også en kombinasjon av ati han pr. dags dato er foran Denilson og Diaby og fordi Denilson og Diaby hadde en tung kamp i beina.

 

Føler ikke Wenger trenger å forsvare laguttaket sitt, for det laget han stilte med skal være fullt kapable til å nedsable et reservepreget Blackburn, men de gjorde det vansklig for oss, veldig vansklig. Tror heller aldri Wenger trodde han skulle "rulle" over Blackburn, men når vi er med i så mange konkurranser som vi er.. så må man rullere. Og laget han stilte følte han vel var det beste han kunne stille med da.

 

Så får vi bare håpe beina holder og at vi ruller over dem på Ewood Park, kanskje de tør gå over midtbanen på hjemmebane og da har vi kampen med en gang.

 

God Søndag!

Link to comment
Share on other sites

Hva det er Flamini har gjort som gjør at han fortjener en plass på sentral midtbane?

Hva er det Denilson har gjort som gjør at han fortjener å benkes? Hvorfor får han ikke sjansen på høyrevingen? Walcott er nede i en DYP bølgedal formmessig så jeg skjønner ikke hva Wenger tenker her.

 

Uansett, når Wenger å spille med et så dårlig mannskap var vel det viktigste å ikke ryke ut av cupen og heller ta de igjen ved neste anledning.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...