Jump to content

2007.02.17 Blackburn H


ramsrud

Recommended Posts

Håper inderlig Gallas er tålmodig og lytter til kroppen sin. Har hatt to stygge tilbakeslag allerede og håper dermed han tar det veldig forsiktig. Veldig lett for å få et nytt tilbakeslag + han kan å fort få andre skader siden han ikke har vært så lenge skadet.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 108
  • Created
  • Last Reply

Noen som vet når Gallas er tilbake?

 

Arsenal

 

A Hleb virus no return date

 

R Van Persie fractured Metatarsal 7th Apr 07

 

E Eboue ankle 22nd Feb 07 very doubtful

 

Det betyr at Gallas er i trening igjen, og klar til neste lørdag såvidt jeg forsto. Leste før disse ble oppdatert idag.

Link to comment
Share on other sites

Håper på ditta laget:

 

 

 

almunia

 

hoyte touré gallas clichy/traore

 

walcott denilson/flamini fabregas rosicky

 

adebayor henry

 

 

mener at vi bør spare gilberto og hleb til psv kampen..

dessuten er dette et sterkt lag.. og bør i alle fall slå blackburn

håper på at denilson spiller , men trur han står over etter den tøffe bolton kampen..

Link to comment
Share on other sites

Trur denne kampen skal gå greit. Scorer me først vinn me. Som vanleg er det viktig å ikkje få tidleg mål i mot. Det gjer alt mykje enklare. Håper på dette laget, dersom Gallas er 100%. Vist ikkje blir det Senderos frå start.

 

Almunia

Hoyte - Gallas - Kolo - Clichy

Freddie - Cesc - Denilson - Rosicky

Ade - Henry

 

Baptista, Flamini, Poom, Ali, Senderos

 

Håpar at Gilberto blir spart til PSV kampen. Han har spelt mykje i det siste, og me treng han verkeleg i CL til veka.

Link to comment
Share on other sites

Gilberto og Lehmann blir vil, men denne kampen skal vi viie er tråssalt hjemme mot et lag vi har banka med 10 man ikke så lenge siden og knusen sier hjemme. Gamst og co kan bare gå ditt pepperen gror, i dag blir det nok en knusen sier :)

 

Gilberto og Lehmann blir vilt, men denne kampen skal vi vinne er tråssalt hjemme mot et lag vi har banka med 10 man ikke så lenge siden og knusen sier hjemme. Gamst og co kan bare dra ditt pepperen gror, i dag blir det nok en knusen sier ;)

Link to comment
Share on other sites

Manuel

Justin Kolo Willy Gael

Freddie Denilson Cesc Tommy

Manu Thierry

 

Subs: Mart, Phil, Lansbury*, Theo og Ali

 

* Tror ikke Flamini er med, ettersom han er skadet enda? Da er vel Henri det beste alternativet på sentral midtbane!

 

Er sikker på seier idag, tipper 3-0 med Gallas, Adebayor og Henry! Ingenting er så godt og engelsk som en FA-Cup kamp på en lørdags formiddag, klassisk! Come on you reds!

Link to comment
Share on other sites

Selv om min magefølelse sjelden stemmer, så burde vi vinne denne komfortabelt. Historien er på vår side, og vi har hatt et veldig godt tak på Blackburn de siste årene (bortsett fra februarkampen i 2006). Sifrene ble 6-2 forrige gang vi møtte Blackburn, og jeg ser ikke bort i fra at vi vinner også denne med et par måls differanse.

 

Det eneste som er bekymringsverdig, er det tett kampprogrammet vi har hatt. Selv om unggutta slipper mer til i cupene, så er det en belasting for laget. Likevel stiller vi med en av våre beste startoppstillinger, så jeg har trua i behold.

 

resultat: 3-0

Link to comment
Share on other sites

Kampene kommer tett som hagl nå, beroligende at mange av unggutta holder høyt nivå.

Med skader og de som hviles blir det ikke så mange alternativer til denne kampen:

 

Almunia

Lehmann hviles

Hoyte-Kolo-Senderos-Clichy

Gallas er klar, men tror Wenger starter ham på benken i denne.

Walcott-Denilson-Cesc-Mozart

Siden Gilberto og Diaby hviles, og Flamini er skadet, sannsynligvis, er det de to ungguttene som må bære midtbanen, hvilket de klarer med glans! Håper Denilson ikke er utslitt etter 120 min mot Bolton.

Ade-Aliadiere

Tror Wenger hviler Henry, men han kan jo sette Aliadiere ned på en av flankene, med Ade og Titi på topp.

 

Benken

Tjaa, hvilke spillere har vi tilgjengelige da..

Poom-Gallas-Henry-Traore-+en eller annen..

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Som jeg savner Hleb og Rosicky allerede

 

Denne må jeg bare skrive under på kjapt!

 

Både Walcott og Freddie er spillere som holder bredden.. det passer ikke inn i Arsenal for øyeblikket. Walcott må lengre inn i banen, og Freddie også da..

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig men grei førsteomgang..

 

Synes det er litt passivt osv.. Jeg tror vi mangler kreativiteten til Rosicky her. Og så mangler vi et oppspillspunkt. Ikke det at vi skal begynne å slå langt, men vi kan ikke prøve å spasere ballen i mål.

 

Synes Walcott snart skal ut, desverre, for han er i dårlig form for tiden, eller så har han bare overnaturlig selvtillitt, siden han alltid skal utfordre, men får det aldri til. Walcott skal evt. da bytte med Rosicky, og så bytter Freddie og Tòmas side.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...