Jump to content

Kåring av beste hjemmeside


Cesc-15

Recommended Posts

Hmm.. Vansklig å se på hva dem ser på!

"Bra side, men litt tynt med stoff . Kan bli mye bedre" Er ganske enig med dette!

Kanskje vi kune ha flere poll's? Sånn som det er på LFC sin side er det ny poll etter hver kamp..

"Banens beste mot ...."

 

Barcelona på Nou Camp Pågår 14.02.2007

Best mot Newcastle Avsluttet 10.02.2007

Gillett & Hicks Avsluttet 06.02.2007

Best mot Everton Avsluttet 04.02.2007

Best mot West Ham Avsluttet 30.01.2007

Investor Avsluttet 27.01.2007

Stephen Warnock Avsluttet 23.01.2007

Best mot Chelsea Avsluttet 20.01.2007

Javier Mascherano Avsluttet 16.01.2007

Best mot Watford? Avsluttet 13.01.2007

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ...

 

(Kopiert fra liverpool.no)

Link to comment
Share on other sites

Rart at vi kommer så langt nede på listen! Teller de med forumet og tror dere? Forumet her er ganske bra! Iallefall iforhold til TV... (som ligger over oss på listen :P )

Tror ikke forumet teller. Forumet til ManC var ikke noe å skryte av akkurat, uryddig deluxx!

Link to comment
Share on other sites

Dette må jeg desverre si meg enig i! Synes det er ganske fattig med artikler og sånt her, og de få som er der, er liksom alt for gjemt.. man ser dem liksom aldri.

 

Jeg synes ledelsen på siden burde ta et møte på om det skulle bli en stor oppdatering på designet på siden, for å lage det mer brukervennlig, og enklere!

Link to comment
Share on other sites

Ser ikkje på dette som eit særleg stort problem. Eg vel lett Noreg sitt beste supporterblad, foran beste heimeside. Uansett kva dag det er. For det er eit faktum at vi har det beste supporterbladet, og det er prioritert høgast i AN. Slik må det også vere.

 

Det er inget problem for oss å oppdatere oss på siste nytt på Arsenalfronten. Etter mitt syn er det tilnærma fånyttes, på grensa til unyttig, å ha ei spesielt godt oppdatert heimeside når det kjem til nyhende. Dei fleste nyhendene finn ein på andre nettstader først, og kor mange kampanalyser, rykter (dei samme) og andre nyheter treng ein å lese? Det blir berre opp igjen og opp igjen det same.

 

Når det er sagt, så kunen det godt vore litt meir synleg kva som er det siste som er publisert på sida.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er enig med de fleste her som sier at vi burde fått forbedret hjemmesiden...

Hvis det er vanskelig å holde siden så veldig oppdatert, så kunne dere jo vurdert å ansette noen her fra forumet til å oppdatere, med å komme med nyheter og sånt.

Og selfølgelig, fått nytt design....

 

Men hadde det vært kåring om forum, så hadde Gunners.no komt hvertfall på topp 1 :)

Link to comment
Share on other sites

Design og struktur er noe vi forsøker å gjøre noe med, men det tar tid. Når det gjelder oppdatering har vi ved flere anledninger søkt etter hjelp. Det siste året har det vært 7 personer med i teamet, og bare 1 er med per i dag.

 

Personer som er interessert i å oppdatere 1 gang per 14. dag er vi ikke interessert i, men dersom det er noen som virkelig vi bidra, så er det bare å gi beskjed per e-post.

Link to comment
Share on other sites

Design og struktur er noe vi forsøker å gjøre noe med, men det tar tid. Når det gjelder oppdatering har vi ved flere anledninger søkt etter hjelp. Det siste året har det vært 7 personer med i teamet, og bare 1 er med per i dag.

 

Personer som er interessert i å oppdatere 1 gang per 14. dag er vi ikke interessert i, men dersom det er noen som virkelig vi bidra, så er det bare å gi beskjed per e-post.

Har alderen noe å si?

Link to comment
Share on other sites

Siden er bra nok som den er og skulle man ha oppdatert dagelig hva som skjer hadde det blitt mye jobb. Det man kunne laget var en newsfeed fra ymse sider. Et script som finner nyheter om Arsenal og poster linker til det på forsiden. (Jeg er ingen web-designer eller php/java-koder, men har sett slike scripts andre steder)-

 

Siden er jo av Gooners for Gooners og hva Spursfans, LSK-fans eller FC Ytre Enebakk fans synes om siden vår bør vel ikke få oss til å heve et øyenbryn engang. ;)

Link to comment
Share on other sites

Design og struktur er noe vi forsøker å gjøre noe med, men det tar tid. Når det gjelder oppdatering har vi ved flere anledninger søkt etter hjelp. Det siste året har det vært 7 personer med i teamet, og bare 1 er med per i dag.

 

Personer som er interessert i å oppdatere 1 gang per 14. dag er vi ikke interessert i, men dersom det er noen som virkelig vi bidra, så er det bare å gi beskjed per e-post.

 

 

Det er mer enn tydelig ut i fra aktiviteten her inne at det sikkert vil være mange som kunne oppdatert den siden her 24/7 uten problemer. Selv , som sikkert mange andre her innen er jeg gjennom stort sett det som er av norske og primært engelske aviser på jakt etter Arsenalnews.

Det å poste litt nyheter og bilder skulle vel ikke ta alt for mange minuttene..

Link to comment
Share on other sites

Design og struktur er noe vi forsøker å gjøre noe med, men det tar tid. Når det gjelder oppdatering har vi ved flere anledninger søkt etter hjelp. Det siste året har det vært 7 personer med i teamet, og bare 1 er med per i dag.

 

Personer som er interessert i å oppdatere 1 gang per 14. dag er vi ikke interessert i, men dersom det er noen som virkelig vi bidra, så er det bare å gi beskjed per e-post.

Har alderen noe å si?

Jeg tror ikke det. Så lenge du behersker norsk skriftlig (ikke ha masse skrivefeil osv), så er nok muligheten der, vil jeg tro.

Link to comment
Share on other sites

Slapp av sjef, www.gunners.no er en knalbra nettside. Drit i hva kåringer, og preburtale ynglinger gnåler om! ;)

 

Helt enig. Dette er en go side..Spesielt forumet

 

 

Man trenger kanskje ikke noen spesiell oppdatering på siden grunnet alle de andre sidene man får info fra.. Men det er å overdrive å kalle dette for en knallbra side.. Det er det ikke.. For den kunne vært gjort mye mer spennende uten alt for mye ekstra innsats.

 

Setter for øvrig pris på unge Helimikstøl sine news-oppdateringer.. Jeg har ikke noen problemer med å lese de på engelsk, men det kan det hende det er andre på dette forumet som har.

Link to comment
Share on other sites

Synst oppdateringen går fram over ! :D Dere sjefer gjør en god jobb ! Jeg driter lankt i hva kåringer osv.. sier ;) Jeg er stor fornøyd med denne siden, men vil gjærne ha et nytt desing ;) ikke at det er dårlig, men blir litt lei av det samme hele tiden :P

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke helt om jeg skulle poste denne på off topic eller :unsure: Uansett.. Sjekk arsenal.no Makan til dårlig side skal du se lenge etter.. Selv om den oppdateres ganske ofte! Og forumet er også på bærtur! Nå vet jeg ikke om det er så veldig nytt, men det ser ganske uproffisjonelt ut!

Link to comment
Share on other sites

Den Arsenal.no sida synes jeg er grei jeg. Når det er bilder og slikt på framsida, blir det litt mer inspirert til å lese hva det handler om. Men den kunne for all del vært bedre. Gunners.no er bedre. Men litt av framsida, kunne kanskje Gunners.no tatt litt inspirasjon fra!

Link to comment
Share on other sites

Eg tykkjer og at gunners.no fungerer greit men saknar siste nytt med bilde. Eit bilde seier som regel meir enn tusen ord.

Eg tok meg den frihet å bruke litt klipp og lim og laga eit utkast med utgangspunkt i dagens nettside men med nyheit og bilde:

 

45203.jpeg

 

Klikk på bilde for stort bilde.

Link to comment
Share on other sites

Eg tykkjer og at gunners.no fungerer greit men saknar siste nytt med bilde. Eit bilde seier som regel meir enn tusen ord.

Eg tok meg den frihet å bruke litt klipp og lim og laga eit utkast med utgangspunkt i dagens nettside men med nyheit og bilde:

 

45203.jpeg

 

Klikk på bilde for stort bilde.

 

Den var sinnsykt rå!!. Synes de skulle endre til en slik layout. :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...