Jump to content

Kåring av beste hjemmeside


Cesc-15

Recommended Posts

Er enig i at en ting burde endres. Et bilde til siste nyheten, noe i nærheten av det gunnersfan viste spriter opp siden mye. Vel, i grunnen mener jeg at bildet burde være noe mindre enn det i gunnersfans eksempel, det ble litt i overkant dominerende.

 

Er veldig fornøyd med forsiden ellers, oversiktlig og den har nå også et flott banner.

 

:D

Link to comment
Share on other sites

For å presidere det så tykkjer eg at sidene er heilt fine den dag i dag. Eg ville berre vise at nyheit med bilde skapar ein ny dimensjon til framsida.

Ofte er eg innom på gunners.no uten å merke at det er nye nyheiter på framsida. Eg går rett inn på forumet og ut igjen uten å registrere siste nytt.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Liten ting jeg oppdaget på siden. Når man står på hovedsiden så er hele siden veldig langt til venstre, men hvis man klikker på en link og går til en annen side så er den midt på. Får dere rettet det? :rolleyes:

 

Jeg har samme problemet, men jeg bryr meg lite om det. Hadde vært greit om det fikses....

Link to comment
Share on other sites

Liten ting jeg oppdaget på siden. Når man står på hovedsiden så er hele siden veldig langt til venstre, men hvis man klikker på en link og går til en annen side så er den midt på. Får dere rettet det? :rolleyes:

 

Jeg har samme problemet, men jeg bryr meg lite om det. Hadde vært greit om det fikses....

Når dere sier det så ser faktisk jeg det også, men jeg har aldri lagt merke til det før nå.

Link to comment
Share on other sites

Logoen til supporterklubben bør brukes i banneret, som nå. Synes det er med på å vise hvilken side mann er kommet til. De fleste sider benytter en logo, eller lignende på forsiden.

 

Jeg synes også det bør ligge et bilde av forsiden til siste nr av Gunners Post på forsiden. Da får en litt reklame for suppoerterklubben for besøkende som ikke er medlem. Pr dags dato er det ingen "smakebiter" å finne på dette flotte bladet. Nyhetsmailen vi får før nytt TGP kommer ut burde kanskje også legges ut?

 

De som sliter med sentrering bør kanskje prøve å laste ned en ny nettleser.

 

Både Opera og Firefox er gode på å vise nettsider "riktig". Gamle IExplorer er ikke særlig god på dette, og heller ikke den nye er helt oppdatert.

 

Mange bruker fortsatt ie6 som er utgammel (tidvis et mareritt å lage internettsider for denne leseren). Nå endrer dette seg sakte men sikkert. Her er en statistikk for interesserte

 

Last ned Firefox, norsk

Last ned Opera (internasjonal pakke, velg norsk under installasjonen.

 

Up the Arse

Link to comment
Share on other sites

Fra mitt synspunkt, så er det små forandringer som kunne vært gjort for å gjøre siden mer attraktiv. 2 poster over meg var det noen gode forslag.

 

Det er jo noen som har meldt seg frivillig til å ta seg av nyhetene, og det kunne samtidig vært gjort noe som gjør nyhetene litt mer oppsiktsvekkende, for eksempel at det blir mulig å legge ut et lite bilde til nyheten, eller at selve nyhetsrammen i seg selv var laget på en annen måte.

 

Shoppen kunne også vært litt mer attraktiv. Selve tingene man ser på, kunne vært mye større, både skriften og ikonene. Det kunne kanskje også vært delt inn i kategorier litt mer tydelig. Hele shoppen generel kunne også vært enda mer informerende. Jeg skal ikke blande meg alt for mye inn i det økonomiske, men en slik fraktordning de har på Arsenal.com, er i mine øyne en veldig god løsning, og kjøperen trenger ikke stå å kvie seg for om han skal kjøpe noe eller ikke siden han ikke vet fraktprisen. Løsningen jeg snakker om, er å ha en bestemt fraktpris for x antall produkter. Det er en betryggende løsning, og den lokker iallfall meg nærmere å kjøpe noe.

 

Jeg ser jo bak TGP at det kommer nye ting inn etterhvert, så en "anbefales nå"-rute på siden kunne også vært smart. Der kunne det enten være en ny ting, eller kanskje et sett med for eksempel drakt, shorts og strømper til en noe redusert pris. Halv frakt, eller ting som passer inn for årstiden er også muligheter.

 

Dette er jo bare helt uspikka forslag, men det er ikke tvil om at noen mer eller mindre enkle forandringer hadde gjort både shoppen og resten av siden mye mer attraktiv både for oss som er medlermmer allerede, de som ikke er medlemmer, og de som vurderer å benytte shoppen.

 

Tom og Malin har vel nok å gjøre fra før av, men jeg er sikker på at det er samtlige her inne som kunne laget et forslag dersom det skulle være ønskelig fra ANs side. Personlig er jeg en horribel grafiker med et mer middelmådig kunstnerisk talent, men jeg ser lett for meg det potensielle for gunners.no.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jeg ser at det er en sånn neste kamp greie men man kunne lagt inn litt mer info om neste kamp sånn som på united.no og liverpool.no hvor det står hvilken kanal den går på osv. det er litt stress å gå helt inn på forumet for det. Også kansje en direkte link til forumet hvor det står: diskuter kampen her.

Link to comment
Share on other sites

jeg ser at det er en sånn neste kamp greie men man kunne lagt inn litt mer info om neste kamp sånn som på united.no og liverpool.no hvor det står hvilken kanal den går på osv. det er litt stress å gå helt inn på forumet for det. Også kansje en direkte link til forumet hvor det står: diskuter kampen her.

 

Hmm ;) Trenger vell ikke direkte linkt til neste kamp når den kommer ca. 2 dager før en kamp på forsiden ? da er de vell letter å skrive www.gunners.no ? B) ..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok en titt på tabellen på Gunners.no i dag og den er jo helt utdatert.

 

Det hadde vært veldig fint om noen kunne oppdatere tabellen så hadde jeg sluppet å gå inn på PremierLeague.com eller Arsenal.com for å se tabellen :D

 

Men uansett så er dette en veldig bra side!! :) :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg tok en titt på tabellen på Gunners.no i dag og den er jo helt utdatert.

 

Det hadde vært veldig fint om noen kunne oppdatere tabellen så hadde jeg sluppet å gå inn på PremierLeague.com eller Arsenal.com for å se tabellen ;)

 

Men uansett så er dette en veldig bra side!! :blink: :D

 

 

Ja ! HELT rett .. Blir lei av å se den !! I følge den er vi jo fremdelse på 3.plass da .. men UTROLIG irriterende

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...