Jump to content

Beskriv en spiller!!


T.Rosicky

Recommended Posts

  • Replies 3.1k
  • Created
  • Last Reply

OK. Here we go.

 

- Første ikke-britiske spiller som ble kjøpt til en britisk klubb for mer enn £1mill.

- Spilte blant annet for 2 av klubbene vi elsker å hate

- Kanskje mest kjent for en av fotballhistoriens mest legendariske misser

Ronny Rosenthal.

Han må det være, selv om jeg er uenig i at vi hater de to klubbene. Hater Tottenham. Liverpool er ikke så hat

Link to comment
Share on other sites

Ronny Rosenthal.

Han må det være, selv om jeg er uenig i at vi hater de to klubbene. Hater Tottenham. Liverpool er ikke så hat

 

Korrekt.

Jeg ble Arsenalfan som smågutt på slutten av 70 tallet, og er oppvokst med total liverpool-dominans og ditto hovmodige liverpool-supportere. Det verste er jo at fansen oppfører seg fremdeles om om de er et topplag.

 

Videre til deg.

Link to comment
Share on other sites

Denne høres ganske lik ut som en nøtt jeg hadde forrige uke, men:

 

Vi er ute etter to personer

Spisspar (den ene spilte også off midt) fra slutten av 80-tallet, begynnelsen av 90-tallet.

Samme fornavn.

Laget de spilte sammen i har tatt medalje i PL.

Vrien. Har laget medalje mens de to nevnte spilte for laget? Når du sier PL så mener du fra og med 92/93 sesongen? :P

Link to comment
Share on other sites

Nigel Clough og Jemson. Nottingham Forest.

 

Lurespørsmål siden Nigel Jemson var svaret for et par ganger siden :-)

Er nok ikke det. Både Jemson og Clough var rene spisser i Forest

Nytt hint:

Laget er ikke i PL nå.

Laget har en ting felles med et norsk lag. Dette norske laget er laget som har vært lengst i eliteserien

Link to comment
Share on other sites

Denne går i utgangspunktet litt utenom trådens tema, da det her er snakk om 6 spillere.

 

Det finnes 6 spillere som har spillt for minimum 2 av de såkalte topp 4 klubbene i Premier Leauge (Arsenal, Chelsea, Liverpool og United) og minimum 1 av de 2 toppklubbene i Spania (Barcelona og Real Madrid)

Link to comment
Share on other sites

Denne går i utgangspunktet litt utenom trådens tema, da det her er snakk om 6 spillere.

 

Det finnes 6 spillere som har spillt for minimum 2 av de såkalte topp 4 klubbene i Premier Leauge (Arsenal, Chelsea, Liverpool og United) og minimum 1 av de 2 toppklubbene i Spania (Barcelona og Real Madrid)

 

Nicolas Anelka, Michael Owen, Mark Hughes, Lassane Diarra, Emmanuel Petit, B. Zenden? Skulle stemme det mener jeg.

Link to comment
Share on other sites

Nicolas Anelka, Michael Owen, Mark Hughes, Lassane Diarra, Emmanuel Petit, B. Zenden? Skulle stemme det mener jeg.

 

Dette stemmer selvfølgelig meget bra. Imponert over at det gikk så kjapt. De fleste sliter med Mark Hughes, da de ikke tenker så langt tilbake i tid, og man glemmer at Diarra har spillt både for Arsenal og Chelsea.

 

Da jeg fikk servert denne, klarte jeg bare 4 uten å få noen hint.

 

Så da er det din tur til å teste hjernecellene våre :D

Link to comment
Share on other sites

Har spilt for Chelsea og Manchester City i England, begge klubbene i løpet av år 2000. Er kanskje mest kjent for sitt opphold i en stormakt i Italiensk fotball. Har etter karrieren rukket å bli en profilert politiker i sitt hjemland.

 

Geroge Weah

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...