Jump to content

Vinnar av PL 2006/2007


Hetland

Kven vil DU at skal vinne Premier League  

42 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Så lenge disse to laga ender på toppen av tabellen vil uansett United være den moralske vinneren av Premier League. Chelsea kan ikke vinne bli en ekte Premier League-vinner. Hvem som faktisk plasserer seg på første- og andreplass bryr meg der sola ikke skinner.

 

For øvrig må jeg si at jeg har blitt utrolig imponert over kvaliteten på United i år. Og Ferguson. Snakk om å gjøre gull av gråstein...

Link to comment
Share on other sites

Håper på Chelsea jeg.. grunnen til det, det er at med alle pengene Chelsea har, så burde de være selvsagte vinnere, så ingen hadde tatt av, men når evt. ManU tar trofeet, kommer det til å bli snakket om i årevis.. Chelsea ftw.. Eller egentlig Arsenal da seff, men jeg tipper på ManU!

Link to comment
Share on other sites

Så lenge disse to laga ender på toppen av tabellen vil uansett United være den moralske vinneren av Premier League. Chelsea kan ikke vinne bli en ekte Premier League-vinner. Hvem som faktisk plasserer seg på første- og andreplass bryr meg der sola ikke skinner.

 

For øvrig må jeg si at jeg har blitt utrolig imponert over kvaliteten på United i år. Og Ferguson. Snakk om å gjøre gull av gråstein...

 

United den moralske vinneren av PL hvis de kommer på andreplass?

Nå tror jeg det går litt rundt for deg her. Hvis et lag som har hatt sentrale spillere ute over lengre tid, skuffende resultater og intern splittelse i klubben skulle klae å omstille seg å ta igjen ManU er de ikke en Premier League vinner verdig? jeg betviler ikke at Ferguson har gjort en god jobb men han har nå da vært sinnsykt heldig med skader, nei sorry, ManU har jo ikke hatt skader de i år. Det er utrolig mye enklere for en manager når alle til enhver tid er fit for fight og ikke ti mann (Som oss tidligere i seongen) er uaktuell for spill. ManU har veldig sterkt lag så jeg vet ikke hva du snakker om når du sier lage gull av gråstein.

 

Jeg håper inderlig Chelsea vinner fordi jeg vil at Arsenal skal bli den første klubben til å bryte Chelseas ligarekke, ikke ManU.

Link to comment
Share on other sites

Pre-Abramovitsj: Chelsea.

 

Post-Abramovitsj: Manchester United, sjølv om det hadde vore heilt utenkeleg for eit par år sida. Ynskjer minst mogleg suksess til rubelhorene. ManU har i alle fall sjølve gjort seg fortjente til sportsleg og økonomisk framgong.

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi er ute av gullkampen pga. uavgjort i dag? <_< Har dere ikke trua?

ManUtd spiller mot Tottenham i morgen, og der kan alt skje! Uavgjort eller tap der, vil si at Arsenal har tatt innpå enda et poeng på ManUtd. Men hvis ManUtd vinner i morgen, blir det tøft!

Link to comment
Share on other sites

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi er ute av gullkampen pga. uavgjort i dag? <_< Har dere ikke trua?

ManUtd spiller mot Tottenham i morgen, og der kan alt skje! Uavgjort eller tap der, vil si at Arsenal har tatt innpå enda et poeng på ManUtd. Men hvis ManUtd vinner i morgen, blir det tøft!

Har diverre ikkje trua på gull, men sølv er fullt mogleg ettersom me har Chelski igjen heime. Manure vinn serien, noko som er greit for meg. Heller dei enn russerane

Link to comment
Share on other sites

Så lenge disse to laga ender på toppen av tabellen vil uansett United være den moralske vinneren av Premier League. Chelsea kan ikke vinne bli en ekte Premier League-vinner. Hvem som faktisk plasserer seg på første- og andreplass bryr meg der sola ikke skinner.

 

For øvrig må jeg si at jeg har blitt utrolig imponert over kvaliteten på United i år. Og Ferguson. Snakk om å gjøre gull av gråstein...

 

Håper heilt klart at Chelsea tar det!!! Og du som sier at Chelsea ikke kan bli en ekte seriemester tenker sikkert på pengebruken, men du skal vite at Ferdinand, Vidic, Carrick, Rooney, Ronaldo, Park osv ikke akkurat var billige...

Og det du sier om at United gjør gull av gråstein... De har en veldig god første 11-er, og et par gode subs, men bak det er det skralt. Ikke bredden som Arsenal har. Det som gjør at Ferguson gjør det bra i år, har jo 90% å gjøre med at Manu ikke har hatt NOEN skader. Eneste av betydning var at Giggs var ute i 1 måned. Ser du på skadeproblemene til Arsenal, Chelsea og til dels Lpool ser du at det nok må ta "skylden" for at tabellen ser slik ut som den gjør...

 

Pre-Abramovitsj: Chelsea.

 

Post-Abramovitsj: Manchester United, sjølv om det hadde vore heilt utenkeleg for eit par år sida. Ynskjer minst mogleg suksess til rubelhorene. ManU har i alle fall sjølve gjort seg fortjente til sportsleg og økonomisk framgong.

 

Hva er egentlig best? En tvilsom russer eller en tvilsom amerikaner...? En grunnregel som Arsenalfan er vel at man skal hate Manu mer enn noe annet lag. Mer enn Tottenham, Chelsea, Bolton osv...

Link to comment
Share on other sites

Så lenge disse to laga ender på toppen av tabellen vil uansett United være den moralske vinneren av Premier League. Chelsea kan ikke vinne bli en ekte Premier League-vinner. Hvem som faktisk plasserer seg på første- og andreplass bryr meg der sola ikke skinner.

 

For øvrig må jeg si at jeg har blitt utrolig imponert over kvaliteten på United i år. Og Ferguson. Snakk om å gjøre gull av gråstein...

 

United den moralske vinneren av PL hvis de kommer på andreplass?

Nå tror jeg det går litt rundt for deg her. Hvis et lag som har hatt sentrale spillere ute over lengre tid, skuffende resultater og intern splittelse i klubben skulle klae å omstille seg å ta igjen ManU er de ikke en Premier League vinner verdig? jeg betviler ikke at Ferguson har gjort en god jobb men han har nå da vært sinnsykt heldig med skader, nei sorry, ManU har jo ikke hatt skader de i år. Det er utrolig mye enklere for en manager når alle til enhver tid er fit for fight og ikke ti mann (Som oss tidligere i seongen) er uaktuell for spill. ManU har veldig sterkt lag så jeg vet ikke hva du snakker om når du sier lage gull av gråstein.

 

Jeg håper inderlig Chelsea vinner fordi jeg vil at Arsenal skal bli den første klubben til å bryte Chelseas ligarekke, ikke ManU.

 

Jeg tenker, som Ravenghost sier, på Chelseas penger når jeg mener at United uansett er den moralske vinneren av PL. United har brukt en god del penger de også, men de har i det minste stort sett kommet fra en enorm maskin av en fotballklubb, framfor blodpenger stjelt fra et fattig russisk folk!

 

Angående skadesituasjonen: United har slitt lite med skader. Er det kun flaks? Det er langt fra første gang det skjer, Arsenal har slitt langt mer med skader enn det United har gjort de siste åra. Jeg har vondt for å tro at det kun er tilfeldigheter. De er nødt til å gjøre noe riktig, som i hvert fall ikke Arsenal gjør!

Link to comment
Share on other sites

45 0 - 1 . Ronaldo setter straffen sikkert til venstre.

 

44 Straffe til United! Ronaldo går i bakken - tilsynelatende lett.

 

ÆSJ SOM JEG HATER DEN FYREN!! Ikke noe sjokk at det var han som filma!

Ronaldo filme? Nei det har han jo slutta med ifølge Fergie og ManU-supporterane. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

45 0 - 1 . Ronaldo setter straffen sikkert til venstre.

 

44 Straffe til United! Ronaldo går i bakken - tilsynelatende lett.

 

ÆSJ SOM JEG HATER DEN FYREN!! Ikke noe sjokk at det var han som filma!

Ronaldo filme? Nei det har han jo slutta med ifølge Fergie og ManU-supporterane. :rolleyes:

.. åja, stemmer det! Sorry min feil! Det var sikkert straffe! ;) Helt klart!

Link to comment
Share on other sites

Liker best at Chelski vinner, det er ikke flaut å tape ligagullet til et lag som bruker milliarder på å kjøpe det. Eller rett og slett fordi jeg hater Unitedfansen, "liksom vennene" mine, kjepphøye idioter. Er sikker på at jeg vet mer om United en samtlige på laget og det er irriterende! Go money, så lenge vi ikke kan vinne!

Link to comment
Share on other sites

Hper at Chelsea vinner, men ser desverre ut som Man U er på god vei nå... Men en positiv ting... Vi kaprer 2. plassen foran CHelsea... Hvem som vinner, bryr jeg meg ikke om så lenge det ikke er Spurs :P , eller oss!:)

 

Men er redd jeg blir mobba av noen United fan!:)

Link to comment
Share on other sites

Hvis Chelsea vinner kan man jo bare trekke på skuldrene, det er jo bare "fake" uansett, mens ManU er jo en rival vi aldri håper skal vinne. Men tror nok ManU vinner. De gir ikke fra seg dette. For moro skyld har jeg sett på det resterende programmet. Og Arsenals sjanser henger dessverre nå i en så tynn tråd, at vi allerede nå kan konludere med at de ikke vinner denne sesongen. Hvis Chelsea vinner sine kamper bortsett fra borte mot Arsenal (Tap), og borte mot Newcastle, Portsmouth og ManC (uavgjort), vil de havne på 84 poeng. Det samme vil skje med ManU forutsatt at de kun taper for Chelsea; Everton og Pool borte, og spiller uavgjort mot Fulham, ManC og Portsmouth. Da vil også de ende på 84 poeng. Ikke helt urealistiske scenarioer dette, selv om det kanskje skal endel til at ManU faktisk gir bort så mange poeng, så er dette tvingende nødvendig dersom Arsenal skal bli mestere, for selv med seier i alle de 13 gjenstående kampene vil Arsenal ende opp med 85 poeng, og uansett hvor lite trolig det er at Arsenal kopierer bedriften fra 2002, vil dette sannsynligvis ikke være nok likevel.

 

..men undere har skjedd før, og kampene skal spilles først...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...