Jump to content

Seb Larsson


bergkampje

Recommended Posts

Veldig synd, skulle ønska han kunne bli i Arsenal. Sidan han var nordisk og alt. :(

 

Apropos Ashley Cole: Eg syntes det var trist då han gjekk til Chelsea. Det var då han snakka drit om Arsenal og gav ut boka han blei ein idiot. Nå kan han bare drite og dra!

 

 

Ps: Lykke til Seb Larsson, håper du får det fint i din "nye" klubb.

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var virkelig dumt jeg. Etter at jeg så hvilken fighter og, i det hele tatt, spiller han var, da jeg så Birmingham spille mot Reading forrige uke, der han bl.a satte et lekkert frispark rett i vinkelen, ga seg ikke når de lå under, kjempa og kjempa, slo herlige pasninger, viste bra teknikk, så fant jeg ut at det kanskje burde vært gøy å se ham i Arsenaltrøya igjen. Jeg var heller ikke av de som slaktet ham da han fikk prøve seg på venstrebacken i fjor, og har likt denne karen ganske lenge.

Synd at han drar nå.

 

Men jeg ønsker han veldig lykke til, og jeg håper han får en bra tid i Birmingham! LYKKE TIL!

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var virkelig dumt jeg. Etter at jeg så hvilken fighter og, i det hele tatt, spiller han var, da jeg så Birmingham spille mot Reading forrige uke, der han bl.a satte et lekkert frispark rett i vinkelen, ga seg ikke når de lå under, kjempa og kjempa, slo herlige pasninger, viste bra teknikk, så fant jeg ut at det kanskje burde vært gøy å se ham i Arsenaltrøya igjen. Jeg var heller ikke av de som slaktet ham da han fikk prøve seg på venstrebacken i fjor, og har likt denne karen ganske lenge.

Synd at han drar nå.

 

Men jeg ønsker han veldig lykke til, og jeg håper han får en bra tid i Birmingham! LYKKE TIL!

 

Er enig med deg der Helmik, men sånn er det desverre med spillere som sendes på utlån. De kommer aldri tilbake igjen. De eneste under Wenger som har vært på utlån, og kommet tilbake og fått en del spilletid, er vel Cole og Hoyte

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var virkelig dumt jeg. Etter at jeg så hvilken fighter og, i det hele tatt, spiller han var, da jeg så Birmingham spille mot Reading forrige uke, der han bl.a satte et lekkert frispark rett i vinkelen, ga seg ikke når de lå under, kjempa og kjempa, slo herlige pasninger, viste bra teknikk, så fant jeg ut at det kanskje burde vært gøy å se ham i Arsenaltrøya igjen. Jeg var heller ikke av de som slaktet ham da han fikk prøve seg på venstrebacken i fjor, og har likt denne karen ganske lenge.

Synd at han drar nå.

 

Men jeg ønsker han veldig lykke til, og jeg håper han får en bra tid i Birmingham! LYKKE TIL!

 

Er enig med deg der Helmik, men sånn er det desverre med spillere som sendes på utlån. De kommer aldri tilbake igjen. De eneste under Wenger som har vært på utlån, og kommet tilbake og fått en del spilletid, er vel Cole og Hoyte

 

Ikke glem Aliadiere da Kim;-)

 

Håpet er nå at Muamba og Bendtner også kommer tilbake.

Link to comment
Share on other sites

Synes dette var virkelig dumt jeg. Etter at jeg så hvilken fighter og, i det hele tatt, spiller han var, da jeg så Birmingham spille mot Reading forrige uke, der han bl.a satte et lekkert frispark rett i vinkelen, ga seg ikke når de lå under, kjempa og kjempa, slo herlige pasninger, viste bra teknikk, så fant jeg ut at det kanskje burde vært gøy å se ham i Arsenaltrøya igjen. Jeg var heller ikke av de som slaktet ham da han fikk prøve seg på venstrebacken i fjor, og har likt denne karen ganske lenge.

Synd at han drar nå.

 

Men jeg ønsker han veldig lykke til, og jeg håper han får en bra tid i Birmingham! LYKKE TIL!

 

Nå er ikke midtbanen akkurat det stedet vi trenger talenter på og det er ikke fair ovenfor en ung spiller som vil ha førstelagsfotball for å utvikle seg å la han sitte på a-lagsbenken/tribunene eller spille andrelagsfotball.

 

Realiteten er at Seb sannsynligvis ikke ville fått innpass på a-laget på mange sesonge, slik situasjonen er i dag. Med Diaby, Cesc, Gilberto, Flamini, Baptista, Fabrice, Hleb, Rosicky, Ljungberg, Song, Denilson og Randall mm. før seg i køen hadde nok veien til førstelaget vært for lang for Sebastian.

 

Synes det er greit at Arsenal slipper han, slik at hans karriere kan ha den utviklingen Seb selv vil at den skal ta.. man utvikler seg mye bedre med tillit øverste nivå og masse spilletid. Selvfølgelig er det surt å la et så stort talent gå, men (i fare for å gjenta meg selv) det beste og mest reale ovenfor spilleren.

 

Så jeg håper Seb og Birmingham snart tar steget opp til Premiership, så han kan komme "hjem" å oppleve atmosfæren på Emirates.. bare synd de må reise hjem til Birmingham med 5-0 i kofferten. <_<

Link to comment
Share on other sites

Aldri i nærleiken av å vere god nok, så dette er heilt greit. Er det nokon som trur Larsson ville hatt en sjanse mot Denilson sentralt på midten?

 

 

Nope...Denilson er mange hakk bedre enn både han og Song.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri sett han spille, men han virker som en god spiller etter det jeg har hørt. Synd at vi ikke skulle beholde han, for jeg hadde stor tro på han. Men vi har jo fortsatt mange andre talenter som er bedre enn han :)

 

Mange av oss som har sett Seb. Han var ok, men absolutt ikke noe mer. Dersom prisen var 1 mill, skal vi være veldig godt fornøyde med at han får videreutvikle seg i en klubb som Birmingham. Null fremtid i Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd med Sebastian, alltid synd når vi mister spillere, så lenge man ikke heter Jose Antonio til fornavn eller Cole til etternavn! Jeg har tro på han som fotballspiller videre i karrieren. De fleste Wenger har øye på slår til, dog ikke alle i Arsenal. Vi var nok alle klar over at han ikke hadde fremtid i Arsenal, han var grei nok da jeg så han i ligacupen, likte spesielt dødballene hans.

 

Ønsker han lykke til videre og takker han for det han har gjort i Arsenal. Og Birmingham fortjener opprykk :) Lykke til Seb!

Link to comment
Share on other sites

Aldri i nærleiken av å vere god nok, så dette er heilt greit. Er det nokon som trur Larsson ville hatt en sjanse mot Denilson sentralt på midten?

 

Denilson er nok noen hakk bedre enn Larsson ja, men jeg mener at Larsson absolutt ikke står noe tilbake i forhold til en spiller som Flamini. Flamini får mye spilletid, så hvorfor ikke Larsson?

Link to comment
Share on other sites

Aldri i nærleiken av å vere god nok, så dette er heilt greit. Er det nokon som trur Larsson ville hatt en sjanse mot Denilson sentralt på midten?

 

Denilson er nok noen hakk bedre enn Larsson ja, men jeg mener at Larsson absolutt ikke står noe tilbake i forhold til en spiller som Flamini. Flamini får mye spilletid, så hvorfor ikke Larsson?

Litt samme spilletype som Flamsteren ja. Stor motor og mye vilje. Larsson virker også som han har en brukbar skuddfot. Ser han ofte er "først i køen" på frispark i B'ham.

Link to comment
Share on other sites

Lik spelartype treng ikkje bety like god. Det vesle eg såg av han for Brum var ikkje så imponerande.

 

Flamini er for øvrig oppkalla til det franske landslaget.

 

Litt enklere å bli lagt merke til når du spiller for Arsenal enn når du spiller for Birmingham.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...