Jump to content

Seb Larsson


bergkampje

Recommended Posts

Hvorfor depper alle hver gang et talent forsvinner?

 

Stoler dere ikke på Wenger og apparatet rundt han når de tar disse avgjørelsene? Og er det noen Wenger har sluppet som virkelig har gjort det stort?

Hvis han kunne ville han sikkert ha knuga og holdt på alle talentene, men det er ikke riktig ovenfor spilleren at han må bli reservelagsfyll frem til Wenger er 100% sikker på om han er god nok.

 

Larsson er uten tvil et talent, men ikke bra nok for Arsenal.. sånn er det når man holder med et lag som topper Premier League, vi kan ikke holde på dem alle og iallefall ikke de som blir veid for lette. :)

Link to comment
Share on other sites

Lik spelartype treng ikkje bety like god. Det vesle eg såg av han for Brum var ikkje så imponerande.

 

Flamini er for øvrig oppkalla til det franske landslaget.

 

Litt enklere å bli lagt merke til når du spiller for Arsenal enn når du spiller for Birmingham.

No har Wenger valt Flamini fordi han meinar Flamini er betre då. Kva anna grunn skulle det vere? Begge er henta til klubben, Larsson litt yngre enn den andre, men dog.

Link to comment
Share on other sites

Veldig synd med Sebastian, alltid synd når vi mister spillere, så lenge man ikke heter Jose Antonio til fornavn eller Cole til etternavn! Jeg har tro på han som fotballspiller videre i karrieren. De fleste Wenger har øye på slår til, dog ikke alle i Arsenal. Vi var nok alle klar over at han ikke hadde fremtid i Arsenal, han var grei nok da jeg så han i ligacupen, likte spesielt dødballene hans.

 

Ønsker han lykke til videre og takker han for det han har gjort i Arsenal. Og Birmingham fortjener opprykk B) Lykke til Seb!

Hva er galt med Reyes? Han passet ikke inn i den engelske spillestilen, så hva er galt med at han reiser til sitt hjemland?

Link to comment
Share on other sites

Lik spelartype treng ikkje bety like god. Det vesle eg såg av han for Brum var ikkje så imponerande.

 

Flamini er for øvrig oppkalla til det franske landslaget.

 

Litt enklere å bli lagt merke til når du spiller for Arsenal enn når du spiller for Birmingham.

No har Wenger valt Flamini fordi han meinar Flamini er betre då. Kva anna grunn skulle det vere? Begge er henta til klubben, Larsson litt yngre enn den andre, men dog.

 

Jeg kommer på en veldig enkel forklarende grunn. Flamini er fransk.

Link to comment
Share on other sites

BS! What a load of crap, Kim. Unnskyld meg, men her er du på jordet. Eg har i alle fall meir tiltru til Wenger enn som så.

 

Da står det likt da Paddy, etter som du var helt på jordet i diskusjonen rundt Pires og CL-finalen.

 

Men jeg står faktisk fast ved at Larsson er en bedre spiller enn Flamini. Flamini blir stort sett bare løpende mellom som en hodeløs kylling. Larsson har iallefall pasningsfot og overblikk.

Link to comment
Share on other sites

På jordet? Det tykkjer eg ikkje. Dessuten underbygger du poenget mitt:

Pires blei tatt av bana. Han var fransk. Wenger gjer sjølvsagt det han meiner er best for laget, og eg ser også i det minste ein grunn til at Pires blei tatt av. Eg ser ikkje ein spesiell grunn til at Larsson skal ha blitt dårligare behandla enn Flamini fordi han er svensk og ikkje fransk.

Link to comment
Share on other sites

Har aldri sett han spille, men han virker som en god spiller etter det jeg har hørt. Synd at vi ikke skulle beholde han, for jeg hadde stor tro på han. Men vi har jo fortsatt mange andre talenter som er bedre enn han :rolleyes:

Du har stor tro på en spiller du aldri har sett spille?

 

Uansett, så er jeg glad på Larssons vegne. Hadde jeg vært han ville jeg også heller vært i en klubb som gir meg spilletid, enn å spille på et annet lags reservelag.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...