Jump to content

2007.01.31 Tottenham H


Imerslundinho

Recommended Posts

Arsenal - Hottentottene

Onsdag 31. januar 2007 kl. 20:45, norsk tid - Emirates Stadium

 

TV-kanaler:

Sky Sports 1

SportN

 

Streams:

Myp2p.eu

Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

Myp2p.eu

 

Dommer:

Alan Wiley

 

Skader og suspensjoner:

Julio Baptista

William Gallas

Robin van Persie

Aliaksandr Hleb

Fredrik Ljungberg

Johan Djourou (Kan rekke kampen)

 

Klipp fra kampen:

Arsenalclips.tk

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Blir det Henry då kanskje? Han kunne hatt godt av kamptrening. Har ikkje imponert meg etter comebacket, sjølv om han har scort mål. Kunne hatt godt av å lekt seg med forvirra tottar for å forbetre sjølvtilliten litt:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

 

Walcott - Gilberto - Denilson - Diaby

 

Henry - Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Blir det Henry då kanskje? Han kunne hatt godt av kamptrening. Har ikkje imponert meg etter comebacket, sjølv om han har scort mål. Kunne hatt godt av å lekt seg med forvirra tottar for å forbetre sjølvtilliten litt:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

 

Walcott - Gilberto - Denilson - Diaby

 

Henry - Aliadiere

Trur også på dette laget, bortsett frå at Adebayor nok startar på topp, saman med Aliadiere

Link to comment
Share on other sites

Blir det Henry då kanskje? Han kunne hatt godt av kamptrening. Har ikkje imponert meg etter comebacket, sjølv om han har scort mål. Kunne hatt godt av å lekt seg med forvirra tottar for å forbetre sjølvtilliten litt:

 

Almunia

 

Hoyte - Toure - Senderos - Traore

 

Walcott - Gilberto - Denilson - Diaby

 

Henry - Aliadiere

Trur også på dette laget, bortsett frå at Adebayor nok startar på topp, saman med Aliadiere

 

Jepp.. Samme lag tror jeg. Vi vinner 2-1

Mål: Ade og Ali :P

Link to comment
Share on other sites

Synd at Julio ikkje rekker kampen..

jeg synes Julio for øyeblikket vr i bedre form enn det hva Titi eller Ade var. Så er jeg megt usikker på om Ade og Ali kommer til å passe sammen. De har vell aldri spillt på topp før...korrekt meg hvis jeg tar feil.

 

I grunnen ville jeg helst at vi hadde stillt med best mulig mannskap til denne kampen. Er den cupen vi har størst sjaner til å vinne..

Og selv om det bare er league cupen, så vill jeg gjerne vinne noe i år!

 

Får håpe ikke Wenger gjør samme tabbe som mot Wigan i fjor...

Link to comment
Share on other sites

Har trua på at vi skal vinne denne kampen når vi klarte 2-2 borte.. Selv om Baptista ikke er med, så får vi håpe erstateren klarer seg fint...

Ser dere har med Henry, men trur vi skal hvile han den kampen her og... La Ade og Ali få litt kamptrening... Sånn at Ade kan komme i form igjen!

Syns kanskje vi kan hvile Fabregas også, og heller ha Flamini på. Eggen sa jo i helga at han begynte å bli sliten og sånnt!

 

Vi vinner 2-0 etter mål av ade og Almunia!:S Haha... Neida... Sier Ade og Gilberto på straffe!

Link to comment
Share on other sites

Blir litt bekymra vist ikkje Fabregas eller Rosicky spelar i morgon. Uten dei har me rett og slett ikkje nok kreativitet på midten.

Enig med denne. Skeptisk imorgen. Uten Cesc eller Rosicky som du nevner, eller Hleb, så mister vi MYE kreativitet. Det har vi sett før. Synes ikke Diaby får vist seg fram så bra på kanten så da får vi satse alt på at Denilson viser fram passningsegenskapene vi har sett små glimt av. Mareritter blir om vi får se Flamini og Gilberto sentralt igjen :P

Link to comment
Share on other sites

Etter hva jeg har skjønt av det jeg har lest på nettet så kommer det til å bli Gilberto og Denilson sentralt i dag. Tror det vil være en god midtbane ettersom Denilson har vist lovende takter i det siste. Cesc sitter nok helt sikkert på benken og kan komme inn hvis vi får problemer.

Link to comment
Share on other sites

Kvifor er det slik at det er vi som er skeptiske, og Tottenham som er optimistiske, etter at vi klarte 2-2 borte? Ser ingen grunn til det. Dette tar vi.

godt poeng!

Trur vi vinner denne uten store problemer. Ønsker litt rutine i laget, med Fabregas, Gilberto, Toure, Henry. Ellers kan Wenger bruke hvem han vil i de foreskjellige posisjonene. Denilson og Traore har imponert de tidligere kampene. Ali er vell skadet? han var ikke like god sist som da de spilte mot liverpool. Adebayor var klønete sist men er det beste valget til å spille med TH nå som Robin, Babtista er ute med skade.

 

Lykke til i kveld !

Link to comment
Share on other sites

Blir litt bekymra vist ikkje Fabregas eller Rosicky spelar i morgon. Uten dei har me rett og slett ikkje nok kreativitet på midten.

 

Deler din bekymring der. Uten Fabregas spesielt! Fabregas er dynamoen i vårt lag. Kanskje Denilson kan bidra på den plassen, men ikke i samme grad. Iallefall er det nærmest "selvmord" å la Flamini innta denne strategiske rollen.

 

Almunia

Hoyte Toure Senderos Traore

Walcott Gilberto Denilson Diaby

Aliadiere Adebayor

 

Men sterke folk på benken; Henry og Fabregas!

 

Der har du nok laget ja. Fab, Henry og Mozart vil bli spart og befinner seg nok i beste fall på benken. Gleder meg til å se Denilson igjen, men er litt bekymret for Diaby som ikke viste mye etter min mening sist.

Uansett så kommer vi oss videre fra dette. Spu*s slår oss ikke hjemme så bekymret er jeg slett ikke!

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk av natur. :(

 

Kampene mot Tottenham er alltid vanskelig. Så er også tilfelle før kveldens kamp. Spesielt blir det mer vrient når skadelista nærmest vokser fra dag til dag. Mange sentrale spillere har blitt en del av den.

 

Er spent på laget som Wenger tar ut. Gledelig at Gilberto er tilbake.

 

Når det gjelder optimismen hos Spudz, så er dette en uvane de har hatt i alle år. Problemet med å skape slike forvrengte bilder av virkeligheten, fører jo til større fallhøyde for gjengen.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som geniene på TV forumet er klar for kamp: "La oss drepe Arse!!!! Dette skal vi klare gutta... VI SKAL KLARE DET!!!! Håper alle gutta våre ligger og sover nå, og får seg en god natt søvn! Drep dem gutta, vær så snill!!!"

 

Bare de ikke forsover seg.... :(

 

Tipper 4-0 og jeg reiser til Cardiff

Link to comment
Share on other sites

Nokså normalt før kamp llillebror e som vanlig stor i kjeften og alltid like ydmyket tilbake.

Noen lærer aldri;-)

 

Men tror også dette blir en vrien kamp.

 

Jeg håper på dette laget:

 

Alumunia

 

Hoyte Toure Senderos Traore

 

Walcott Denilson Gilberto Diaby

 

Ade Ali

 

Res; 1-0 til oss

Link to comment
Share on other sites

Ser ut som geniene på TV forumet er klar for kamp: "La oss drepe Arse!!!! Dette skal vi klare gutta... VI SKAL KLARE DET!!!! Håper alle gutta våre ligger og sover nå, og får seg en god natt søvn! Drep dem gutta, vær så snill!!!"

 

Bare de ikke forsover seg.... ;)

 

Tipper 4-0 og jeg reiser til Cardiff

 

Helt utrolig! Men det er kanskje ikke så rart, når den samme gjengen tidligere har uttalt at disse to kampene er årets viktigste kamper. Mon tro om Spudz også topper laget i denne kampen? :( :D

Link to comment
Share on other sites

Spelarane til Spurs ser jo på dette som sine største kampar i karriera (Les: Jermaine Defoe), så ikkje så rart at det er stort for fansen også. Vitnar om eit ambisjonsnivå som, trass alt, ikkje har endra seg mykje trass i store ord, gudfaren og generell idioti.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...