Jump to content

2007.01.31 Tottenham H


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Grattis!

 

Laget viser moral og gir aldri opp, noe motstanderen helt klart gjør når de ikke får det til. Dette viser hvor bra og brei stall vi har. Alle ære til unggutta og til de litt eldre gutta.

 

Nå får vi bare håpe på seier 25. Februar i Cardiff, så har unggutta litt sølvtøy i skapet sitt også. B)

Link to comment
Share on other sites

Direkte sitat fra TV.

 

jeanthemean skrev:

Vi taper for et bedre lag. De har vært klart bedre enn oss over to kamper desverre..

 

"Vi taper for et bedre reservelag."

 

Dette var ikke mindre enn imponerende. Hvilken arbeidsinnsats og guts guttene legger ned. Ble MEGET imponert over Denilson. Det han har vist over disse to kampene har overbevist meg om at her har vi en ny juvel. Ellers så er dagens seier en virkelig lagseier.

 

Og nok en gang bekreftet at totten er et tegneserielag.

 

 

 

B) B) :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Helmik http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm, om du har tvants så bruk den øverste streamen, funker veldig bra. Om du ikke har last ned

 

Må først og fremst takke for denne!

Det hadde vært utrolig trist å ikke få denne maktforestillingen med meg. TAKK!

 

Og så til kampen da.... Utfyllende kommer i morra, men dette var deilig! Utklasse Spurs på hjemmebane, med 75% reserver i ekstraomganger, i en semifinale er helt utrolig herlig!

 

TAKK ARSENAL!!!

Link to comment
Share on other sites

haha, dette er artig. Vi tar tottenhams A-lag med reservene/juniorene! Fantastisk rett og slett! Laget viser stort potensiale, og jeg håper virkelig disse gutta får spille finalen og, det har de fortjent! Superb!

Min BB idag: Senderos. Konge bak der, vinner alt, både høyt og lavt.

3-1 tipset mitt med to Aliadiere scoringer var ikke så verst heller;)

Grattis folkens!

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

B)

 

Nei.

Link to comment
Share on other sites

Nok en kjempekamp av unggutta B) Håper og tror vi får se de mot Chelsea også, ingen skam for de å tape mot et sikkert toppa Chelsea lag. Min BB må bli Denilson. Er utrolig imponert over han og er sikker på at han er den neste store som slår igjennom. Skuddbein, overblikk, veldig gode passninger og kraft i kroppen. Ellers så synes jeg resten av laget gjorde det bra. Diaby fikk vist seg fram igjen og Traore beviser at vi ikke trenger en overprisa brite fra Southampton. Bra kveld B)

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

Helt enig med hva du sier. I tillegg så spiller de fin fotball på sitt beste.

Selv om jeg er Brann-fan betyr ikke det at jeg hater Sogndal. Likevel greit at Tottenham har sinnsykt keitete Chimbonda på laget da B)

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

Helt enig med hva du sier. I tillegg så spiller de fin fotball på sitt beste.

Selv om jeg er Brann-fan betyr ikke det at jeg hater Sogndal. Likevel greit at Tottenham har sinnsykt keitete Chimbonda på laget da B)

 

 

Martin Jol sympatisk? haha? Humoren sitter idag:)

IKKE ENIG.

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

En liten brannfakkel sa du? B)

 

Kunne forøvrig ikke vært mer uenig med deg. Tottenham er og blir en usympatisk klubb og Martin Jol: "Play,play,play" fortalte det meste om ham..

 

Finalen blir forøvrig en klassiker: Good against evil. Sten på sten mot luftslott. Surt opptjente pund mot sure mafia-rubler. King Henry mot wannabe king Drogba. Osv osv...

 

 

Til kampen: Nok en gang viser vi at vi har klasse og moral som selv på reservene går langt utenpå Spurs, og seieren var vel egentlig aldri truet. B)

 

Nok en god gunners-dag...

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

Helt enig med hva du sier. I tillegg så spiller de fin fotball på sitt beste.

Selv om jeg er Brann-fan betyr ikke det at jeg hater Sogndal. Likevel greit at Tottenham har sinnsykt keitete Chimbonda på laget da B)

 

Jeg husker en feit Jolebokk som ropte "Play, Play, Play!" da to av våre spillere lå skadet i kampen mot Scum for under et år siden...

Sympatisk? Vel det er ikke som skivebom, ei heller som å skyte på feil blink... Nærmere som å stille med skøyter...

Link to comment
Share on other sites

"Jeg har hørt om folk som røyker gress, men å spise det, er noe helt annet."

-

Thor Eggen om Rocha.

 

 

Denilson er stor, samme med Hoyte. Utrolig bra kamp av Gilberto Senderos og Toure, for ikke å snakke om Ade og Ali som løper rævva av seg, og får betaling. Manuel er en herlig keeper.

 

Chelsea, the kids are coming!!!!

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

Helt enig med hva du sier. I tillegg så spiller de fin fotball på sitt beste.

Selv om jeg er Brann-fan betyr ikke det at jeg hater Sogndal. Likevel greit at Tottenham har sinnsykt keitete Chimbonda på laget da B)

 

 

Martin Jol sympatisk? haha? Humoren sitter idag:)

IKKE ENIG.

 

Hate et lag fordi det er nærme, HEHE det var tidig det. I fjor var det vel Wenger som nektet å ta Jo i hånden om jeg ikke tar feil. vet ikke om du synes det er kjempesympatisk.

Link to comment
Share on other sites

En liten brannfakkel:

Jeg er fullstendig klar over historien mellom Tottenham og oss; Mye krig.

Men faktum er at de, med sin sympatiske trener, sammen med Portsmouth og Liverpool, med sine sympatiske trenere, er de mest sympatiske lag vi møter. Er noen enig i det?

 

 

Tja ... Tottenham spillerne var helt ok med unntak av Keane som gikk sur. Manager Jol synes jeg litt synd på. Han er bare hjelpeløs... Det er supporterscummet som tar kaka. For en tragisk gjeng...

 

Rule gooners :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...