Jump to content

2007.01.31 Tottenham H


Imerslundinho

Recommended Posts

Hvis det blir 0-0, spilles det ekstraomganger. Hvis det etter ekstraomgangene fortsatt står 0-0 er vi videre på bortemålsregelen uten straffekonk. Ny regel i cupspill..

 

Kan vel ikke stemme? Sikker på at det ikke bare er i FA Cupen?

Mener at det var slik mot Wigan i fjor også. Det er i hvertfall slik i ligacuppen etter det jeg forstod på kommentatoren, i FA cupen er vel ikke bortemål inne i bildet i det hele tatt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Hvis det blir 0-0, spilles det ekstraomganger. Hvis det etter ekstraomgangene fortsatt står 0-0 er vi videre på bortemålsregelen uten straffekonk. Ny regel i cupspill..

 

Kan vel ikke stemme? Sikker på at det ikke bare er i FA Cupen?

Trodde det gjaldt begge de engelske cupene, men jeg kan ta feil. Er iallefall det jeg har fått med meg <_<

Link to comment
Share on other sites

Hvis det blir 0-0, spilles det ekstraomganger. Hvis det etter ekstraomgangene fortsatt står 0-0 er vi videre på bortemålsregelen uten straffekonk. Ny regel i cupspill..

 

Kan vel ikke stemme? Sikker på at det ikke bare er i FA Cupen?

Mener at det var slik mot Wigan i fjor også. Det er i hvertfall slik i ligacuppen etter det jeg forstod på kommentatoren, i FA cupen er vel ikke bortemål inne i bildet i det hele tatt

 

Er klar over at det ikke gjelder bortemål i Fa Cupen, men ante ikke at dette gjaldt ligacupen!

Link to comment
Share on other sites

Traore skadet, Clichy kommer inn. Synd for Traore.

 

Endelig Walcott ut. Hleb inn. Nå skal det bli fart i sakene på høyresiden her tenker jeg.

Rosicky inn, Hleb er fortsatt skadet..

 

Ja, såklart... så ikke på skjermen når navnene kom opp. Skjermen er så grumsete så så ut som Hleb. Min feil <_<

Link to comment
Share on other sites

Kommentatoren sa nå at det blir spilt ekstraomganger, men hvis det fortsatt står 0-0 går arsenal videre på bortemål!

Da hadde jeg rett da. <_<

Håper vi scorer et mål og avgjør dette før evt ekstraomganger.

 

Bra forsøk av Denilson, drar seg inn fra venstrekanten og avslutter fra hjørnet av 16 meteren en meter utenfor.

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nå slår ut Scum, kommer da Wenger fortsatt til å kjøre unggutter i finalen? Chelsea stiller 99% sikkert med alle sine stjerner, og derfor blir det ekstremt vanskelig hvis vi da stiller ungt!

Ja jeg håper da det. Det er de unges fortjeneste om de kommer til finalen, da synes jeg de også skal få spille finalen selvom Chelsea sikkert topper laget sitt. Gir de også mye erfaring

Link to comment
Share on other sites

Hvis vi nå slår ut Scum, kommer da Wenger fortsatt til å kjøre unggutter i finalen? Chelsea stiller 99% sikkert med alle sine stjerner, og derfor blir det ekstremt vanskelig hvis vi da stiller ungt!

Ja jeg håper da det. Det de unges fortjeneste om de kommer tili finalen, da synes jeg de også skal få spille finalen selvom Chelsea sikkert topper laget sitt. Gir de også mye erfaring

 

Håper vi stiller ungt, men en rutinert i hvert ledd.. Forsvaret det samme som nå, Midtbanen kan Fabregas og Denilson være og Henry og Ali

 

 

POKKER!!

1-1 på nettopp frispark imot oss!

 

 

SÅ nå blir det ekstra omganger?

Link to comment
Share on other sites

Den dagen vi lærer oss offensive og defensive dødballer blir vi uslålige. Bare synd vi ikke har sett noe forbedringer på dette feltet på mange sesonger

 

De siste kampene har ikke vært så dårlige på det feltet, tenker mest på det defensive her. Viss du tenker etter.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...