Jump to content

2007.01.31 Tottenham H


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 186
  • Created
  • Last Reply

Er det noen som vet troppen til kampen i dag?

troppen er lagt ut på Arsenal.com til opplysning :(

 

2. Abou Diaby

4. Francesc Fabregas

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

7. Tomas Rosicky

15. Denilson

16. Mathieu Flamini

19. Gilberto

21. Mart Poom

22. Gael Clichy

24. Manuel Almunia

25. Emmanuel Adebayor

30. Jeremie Aliadiere

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

45. Armand Traore

Link to comment
Share on other sites

Er det noen som vet troppen til kampen i dag?

troppen er lagt ut på Arsenal.com til opplysning :(

 

2. Abou Diaby

4. Francesc Fabregas

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

7. Tomas Rosicky

15. Denilson

16. Mathieu Flamini

19. Gilberto

21. Mart Poom

22. Gael Clichy

24. Manuel Almunia

25. Emmanuel Adebayor

30. Jeremie Aliadiere

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

45. Armand Traore

 

 

EN forventet tropp.. Mon tro hvor mange A-lag spillere som starter..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Arsenal stiller med laget mot SCUM i kveld

24. Manuel Almunia

31. Justin Hoyte

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

45. Armand Traore

32. Theo Walcott

19. Gilberto

2. Abou Diaby

15. Denilson

30. Jeremie Aliadiere

25. Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror at Arsenal stiller med laget mot SCUM i kveld

24. Manuel Almunia

31. Justin Hoyte

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

45. Armand Traore

32. Theo Walcott

19. Gilberto

2. Abou Diaby

15. Denilson

30. Jeremie Aliadiere

25. Emmanuel Adebayor

Eg har også trora på den troppen, håper Cesc får seg ein pause. Eg (vi) merka det mot Bolten, iallefall eg, at han begynna å bli trøtt.

Link to comment
Share on other sites

 

2. Abou Diaby

4. Francesc Fabregas

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

7. Tomas Rosicky

15. Denilson

16. Mathieu Flamini

19. Gilberto

21. Mart Poom

22. Gael Clichy

24. Manuel Almunia

25. Emmanuel Adebayor

30. Jeremie Aliadiere

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

45. Armand Traore

 

Jeg kan IKKE se Julio Baptista her! Hva skjer? [PS: Jeg har ikke lest gjennom tråden her, så det kan hende det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg..]

Link to comment
Share on other sites

 

2. Abou Diaby

4. Francesc Fabregas

5. Kolo Toure

6. Philippe Senderos

7. Tomas Rosicky

15. Denilson

16. Mathieu Flamini

19. Gilberto

21. Mart Poom

22. Gael Clichy

24. Manuel Almunia

25. Emmanuel Adebayor

30. Jeremie Aliadiere

31. Justin Hoyte

32. Theo Walcott

45. Armand Traore

 

Jeg kan IKKE se Julio Baptista her! Hva skjer? [PS: Jeg har ikke lest gjennom tråden her, så det kan hende det har skjedd noe jeg ikke har fått med meg..]

Han er desverre skada :( :D

 

Greit med link: http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...t+against+Spurs

Link to comment
Share on other sites

Satt å leste på TV-forumet i stad og tenkt masse tanker for meg selv. De gutta kan jo ikke ha det helt bra med seg selv. De overfokuserer på VÅRT lag og de siste 10 postene er kun om hva vår lagoppstilling kommer til å bli og om hvem som er skadet og hvorfor.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett noen på dette forumet sette opp laget til motstanderlaget i en tråd og hvertfall ikke i en tråd til en LIGACUP-kamp. Tydlig at de er desperate etter sølvtøy og at de ikke har tro på den bedritne troppen de stiller med uansett.

 

Jeg tror vi feier over det som kommer av motstand denne kampen, så lenge gutta spiller vårt spill og holder unna de første 20 minuttene, da Spuds kanskje prøver å legge litt press på oss.

 

Stå stolt med Arsenaldrakta i dag folkens, vi er best i byn!!

Link to comment
Share on other sites

Takker for info folkens!

 

Haha..utrolig forvirrende å være på TVforumet nå... De snakker om scum hele tida, men jeg klarer aldri å forstå hvem de mener!xD Er de så selvkritiske? [Well, they should be..]

 

Kan ikke si jeg har en god følelse foran kampen though.. Tror Wenger driter alt for mye i Mikke Mus cupen jeg, rett og slett..

Link to comment
Share on other sites

Satt å leste på TV-forumet i stad og tenkt masse tanker for meg selv. De gutta kan jo ikke ha det helt bra med seg selv. De overfokuserer på VÅRT lag og de siste 10 postene er kun om hva vår lagoppstilling kommer til å bli og om hvem som er skadet og hvorfor.

 

Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har sett noen på dette forumet sette opp laget til motstanderlaget i en tråd og hvertfall ikke i en tråd til en LIGACUP-kamp. Tydlig at de er desperate etter sølvtøy og at de ikke har tro på den bedritne troppen de stiller med uansett.

 

Desse folka treng psykologhjelp, og det fort. Slik vert det gjerne når ein er blitt kua og undertrykt heilt sidan barndommen, og ein attpåtil må slite med eit gigantisk mindreverdigheitskompleks, og sikkert også ein solid dose med tvangstankar. Det er å vone at problema ikkje vert mindre etter i kveld.

Link to comment
Share on other sites

Det kommer til å bli en tøff kamp, og ettersom vi fikk et godt utgangspunkt forrige uke så blir jo vi favoritter i denne kampen, og som underdogs så kan nok Spurs skape problemer for oss.

 

Syns ikke vi skal ta noe for gitt i denne kampen og jeg håper hvertfall ikke spillerne gjør det. Ballen er rund og man vet aldri hva som kan skje. Jeg har en litt dårlig følelse, men vi får nå se hva som skjer. Det er nå uansett bare Mikke Mus cupen <_<

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at her på dette forumet blir denne cupen kalla Mikke Mus cupen, mens på Tv (Tottenhamsvenner) blir det kalt "stor" kamp og den viktigste dei nokon gong har spilt. Akkorat som det er semifinale i Champions League. Viser litt det <_<

Link to comment
Share on other sites

Litt merkelig at her på dette forumet blir denne cupen kalla Mikke Mus cupen, mens på Tv (Tottenhamsvenner) blir det kalt "stor" kamp og den viktigste dei nokon gong har spilt. Akkorat som det er semifinale i Champions League. Viser litt det <_<

 

 

Den blir vell kalla Mikkemus-cupen eller tegneserie cupen over alt.. Men at de kaller kampen for en stor kamp er morsomt å hørre :angry:

 

Kampstart om 1 t. og 23min. =)

Link to comment
Share on other sites

Offisielle lag: Arsenal: Almunia, Hoyte, Kolo, Phil, Traore, Theo, Gilberto, Denilson, Diaby, Ali, Ade

Benk: Poom, Flamini, Rosicky, Clichy, Fabregas.

 

Tottenham: Robinson, Chimbonda, Gardner, Dawson, Ekotto, Ghaly, Zokora, Jenas, Malbranque, Keane, Defoe.

 

No Lennon = No worries :-)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal :

Almunia, Hoyte, Toure, Senderos, Traore, Walcott, Denilson, Silva, Diaby, Aliadiere, Adebayor.

 

Reserver

Poom, Fabregas, Rosicky, Flamini, Clichy.

 

knøttene

Robinson, Chimbonda, Gardner, Dawson, Assou-Ekotto, Ghaly, Jenas, Zokora, Malbranque, Defoe, Keane.

Reserver:

Cerny, Mido, Huddlestone, Lennon, Rocha.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...