Jump to content

Ray Parlour tilbake i Arsenal!


helgeaarsvoll

Recommended Posts

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...turn+to+Arsenal

 

Ja, da har vi Ray tilbake på treningsfeltet! Og ja, det blir nok bare på treningsfeltet, da Wenger sier at han bare trene for å holde seg i form. Han er fristilt fra Boro!

 

Fint at unggutta våre kan få se en som vet hva skikkelig innsats er og en som vet å blø for drakta! :D Nå skal det sies st innsatsen har blitt mye bedre på banen utover i sesongen. Innsatsen til Romfords Pele har det ihvertfall aldri vært noe å utsette på. Sikkert en fin erfaring for begge parter dette.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så sinnsykt negativ til at han kan spille for oss igjen?

Kan fortsatt ha 3-4 gode år foran seg på fotballbanen han her, 33 er ingen alder. Hadde sikkert tatt litt tid å få han 100% fit nok men er vel mulig. Det bittelille jeg husker fra da jeg så han var han bare en som kunne løpe mye som Flamini men ikke noe annet. På disse videoene ser jo jeg at han og kan både drible og skyte.

Link to comment
Share on other sites

Digger denne fyren! Har alltid hatt sansen for Ray Parlour.

 

Gledelig at han er tilbake i Arsenal. Toget har nok gått for gamle gode Romfords Pele, men jeg ville tro at han har noe å tilføre på treningsfeltet.

 

Dette var gutten som blødde for drakta. Vil alltid huske han som et arbeidsjern som alltid tro til for fullt. Dessuten hadde han mange flotte mål.

 

Husker også den gangen han debuterte. Kom inn som innbytter borte mot Liverpool. Lagde et straffespark som selvfølgelig resulterte i mål. Mener å huske at vi tapte 0-2.

 

Go Ray! Gud bedre for en type! :D

 

PS! Nydelige krøller :P

Link to comment
Share on other sites

En fantastisk type, skikkelig humør spreder. Husker når han var med i diskusjonen til Englands EM (eller VM tropp). Hadde Glen Hoddle leigt inn pysyko log for å få det ekstra ut av spillerne. Denne innleigte mannen gjekk rundt og spørte alle hva de ville oppnå og hvordan dem ville ha det. Nesten samtlige svarte at de ville vinne en tuneringa.

Men da han kom og spørte Ray Parlour hva og hvordan han ville ha det. Så svarte Ray: "Kort på siden og i nakken, takk!"

Glen Hoddle tente på alle plugger når Ray ikke tok dette alvorlig og sendte Parlour på dør.

 

Høre også med til historien at Ray ikke ble tatt med i VM troppen.

 

Så han er helt sikkert en fantastisk spiller og ha i garderoben og på treningsfeltet. (Så lenge du har litt sans for humor da).

 

PS: Helt sant, som Frode Øverli pleie å skrive.

Link to comment
Share on other sites

Er vel ingen hemmelighet at Ray er en av mine favoritter. Var en meget trist dag da han dro nordover.

Synd ikke Ray fikk spille mer i hans beste posisjon som var sentralt på midten. Han ble ofte plassert på kanten hvor han ikke kom til sin rett. Tempo og tekniske finesser er vel ikke det de fleste forbinder han med. Mn når Vieira og Petit var på sitt aller beste var det ikke enkelt å kapre en plass sentralt.

 

Parlour var en del av det Arsenal jeg for alvor ble glad i fra ca 1990 og utover. Måtte du bli lenger enn til sommeren Ray. Forresten er Romford ett fint sted i utkanten av London som jeg faktisk kunne tenkt meg å flytte til. Flere fine damer i Romford enn i hele England til sammen!!!

Link to comment
Share on other sites

Her er vidoer fra glans dagene hans i Arsenal: :P

 

http://youtube.com/watch?v=-eR-WQTzjpg

 

 

You will always be a GONNER!

 

Målet mot Valencia er mitt favoritt mål. Husker det som om det skulle være i går.

Er forresten meg som har lagt ut den videoen på youtube.com :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...