Jump to content

2007.01.13 Blackburn B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Spennende med ligakamp igjen, og det blir veldig spennende å se prioriteringene til Wenger. Tror på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Henry - van Persie

 

Reserver: Almunia, Walcott/Adebayor, Baptista, Djourou, Flamini

Link to comment
Share on other sites

Almunia

 

Hoyte Toure Djourou Clichy

Hleb Fab Gilberto Rosicky

Henry Aliadiere Baptista Adebayor Van Persie

 

 

Jeg klarte ikke å sette ut noen av spissene til denne kampen.. Så jeg søker disp hos FA og spiller med formasjon 4 - 4 - 5

 

Hehe, hadde vært et artig brev :P

"Dear FA; we would like to play with 14 players this saturday because our strikers our in lethal form.." :D

 

Nei, tror nok temmelig sikkert at van Persie og Henry er spillerne som starter. Det er de som har gjort seg fortjent til det: Henry gjennom ~220 mål (mister tellinga), og van Persie med 10 scoringer i ligaen i år, i tillegg til at han alltid scorer mot Blackburn.

Link to comment
Share on other sites

Almunia

 

Hoyte Toure Djourou Clichy

Hleb Fab Gilberto Rosicky

Henry Aliadiere Baptista Adebayor Van Persie

 

 

Jeg klarte ikke å sette ut noen av spissene til denne kampen.. Så jeg søker disp hos FA og spiller med formasjon 4 - 4 - 5

 

Hehe, hadde vært et artig brev :P

"Dear FA; we would like to play with 14 players this saturday because our strikers our in lethal form.." :D

 

Nei, tror nok temmelig sikkert at van Persie og Henry er spillerne som starter. Det er de som har gjort seg fortjent til det: Henry gjennom ~220 mål (mister tellinga), og van Persie med 10 scoringer i ligaen i år, i tillegg til at han alltid scorer mot Blackburn.

 

Hehe, dem er jo i lethal form så..

 

Men etter en lang løpetur i guds frie natur kom jeg også frem til det.. Er nok de som får starte og bør starte..

Link to comment
Share on other sites

Tror nok dette ville vært mine 11 utvalgte hvis jeg var Arsenals manager:

 

Almunia

Hoyte Toure Djourou Clichy

Hleb Fabregas Gilberto Rosicky

Henry vanPersie

 

Innb: Lehmann, Senderos, Denilson, Baptista, Adebayor

Link to comment
Share on other sites

En ting, greit at Ali gjorde det svært bra mot liverpool, men en god kamp så er han på nivå med rVp og Henry (og ade)..??? Må prestere litt over tid for at vi kan ta med han i et luksusproblem.. Baptista kan være med på å skape det problemet, for vi vet at han har kvalitetene, han må bare tilpasse seg den egnelske spillestilen!

 

Men tilbake til topic.. Tror ikke vi skal være alt for bråsikre på denne kampen. Er selv optimist, og tror vi vinner, men det bli ikke enkelt. Blackburn er et lag med mange gode spillere og et enormt potensiale, men sliter dog med å få det ut. Det har riktignok begynt å komme etter kampen på emirates, og kan vise til resultater som 0-3 borte mot wigan og 1-0 over liverpool som var i sin beste form på lenge.. Dette vil jeg si er sterkt!

 

Men som sagt.. Både håper og tror på seier med dette laget:

 

Lehmann

hoyte-toure-dj-clichy

hleb-cesc-silva-rosicky

henry - rVp (eller ade)

 

sub: Ade (eller rVp) - walcott - almunia - baptista - senderos

 

er også litt usikker på keeperen. Er lehmann frisk (aner ikke hvorfar han var ute noen kamper, om det var fordi det var cup eller skade) så tror jeg han står!

 

Tipper et 0-2 resultat der henry og rosicky putter et hver!

Link to comment
Share on other sites

Etter kampen mot Liverpool så viser det seg at vi har enormt med bra spisse. Både Henry, Rvp, Bapista, Ali, Ade. Håper en av spissene i Liverpoolkampen får starte denne kampen, da har jeg mest lyst/tru på Bapista.

 

Dette laget vil jeg ha.

 

---Lehmann---

Hoyte--Toure---DJ---Clichy

Hleb--Gilberto--Rosicky--RvP

----Henry---Bapista

 

Får Fabregas hvile og det trenger han nå, etter et knallhard strat på året.

Link to comment
Share on other sites

Dette skal vi klare! Etter 6-2 seieren på Emirates er nok selvtilitten til gutta stor! Dette er en kamp vi tar lett :D

 

Håper på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Djourou - Clichy

Hleb - Silva - Fabregas - Mozart

Henry - Bap/RvP

 

 

Dette tror jeg blir langt fra en lett match,håper at vi skal klare det,men blackburn er ett av formlagene for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Blir en tøff kamp spør du meg Blackburn er i superform etter de slo Liver Pool hjemme har de banka alt av motstand siden da og skort mange mål. De slo alle topplaga hjemme i fjor og de forsetter i samme spor i år vi tapte der i fjor og jeg tror vi skal få det meget tøft, at vi slo dem 6-2 hjemme så juger resultat veldig, de hadde mange store sjangser så kampen kunne lett ha ent 4-3 til dem, vi hadde bare flaks og vi skorte 3 mål på tampen av kampen bare for de ofra alt framover for å få 3-3 måle som de hadde fortjent, men en go Lehmann redd oss med værfall 2 kjempe redninger. Så de som tror vi skal valse over dem må nok tro om i gjen, Blackburn hjemme er en bane ofte topplaga taper på, så er det sakt. Håper vi gjør en bra kamp men brenner vi for mange sjangser så taper vi her, tipper 2-2 eller noe slikt :D

Link to comment
Share on other sites

Tror vi vinner, men Blackburn må ikke tas lett på, det har de vist.

 

Håper på dette laget:

---------Lehmann-----------

Hoyte---Toure---DJ---Clichy

Hleb---Silva--Fab---Mozart

-----Henry---V.Persie------

 

PS: Kan noen som har greie på Steam se i Radio/Steam tåden?, jeg har spørt om noe!

Link to comment
Share on other sites

En ting, greit at Ali gjorde det svært bra mot liverpool, men en god kamp så er han på nivå med rVp og Henry (og ade)..??? Må prestere litt over tid for at vi kan ta med han i et luksusproblem.. Baptista kan være med på å skape det problemet, for vi vet at han har kvalitetene, han må bare tilpasse seg den egnelske spillestilen!

 

Men tilbake til topic.. Tror ikke vi skal være alt for bråsikre på denne kampen. Er selv optimist, og tror vi vinner, men det bli ikke enkelt. Blackburn er et lag med mange gode spillere og et enormt potensiale, men sliter dog med å få det ut. Det har riktignok begynt å komme etter kampen på emirates, og kan vise til resultater som 0-3 borte mot wigan og 1-0 over liverpool som var i sin beste form på lenge.. Dette vil jeg si er sterkt!

 

Men som sagt.. Både håper og tror på seier med dette laget:

 

Lehmann

hoyte-toure-dj-clichy

hleb-cesc-silva-rosicky

henry - rVp (eller ade)

 

sub: Ade (eller rVp) - walcott - almunia - baptista - senderos

 

 

 

er også litt usikker på keeperen. Er lehmann frisk (aner ikke hvorfar han var ute noen kamper, om det var fordi det var cup eller skade) så tror jeg han står!

 

Tipper et 0-2 resultat der henry og rosicky putter et hver!

 

Det var godt at Wenger selv fikk gitt oss litt klarhet i spørsmålet om hvem som bør bli vurdert som spisser fra start :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jaja, så er det klart for ein ny tur til Nord-England for ungguttane. Det blir spennande å sjå om dei har lert, eller om det blir ein ny frustrerande kamp der me taper 1/2-0. Blackburn er jo i storform for tida. Spesielt Benni McCarthy har vært i strålande form, og har vel scort i 5 kampar på rad. Bentley får ikkje sjansen til å møte gamleklubben, noko som er bra mtp kor bra han var på Emirates.

 

Over til laget så er det vel ikkje så veldig stor tvil om det. Det einaste må være om kven som speler stoppar med Toure, og kven som speler på topp saman med Henry. Eg trur Senderos og van Persie tar desse plassane henholdsvis, og at me går ut i denne formasjonen:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Rosicky

 

Van Persie - Henry

 

Benken: Almunia, Djourou, Flamini, Baptista og Aliadiere.

Link to comment
Share on other sites

Benken: Almunia, Djourou, Flamini, Baptista og Aliadiere.

 

Kan ikke se for meg at Aliadiere sniker seg foran Adebayor i "the pecking order". Tror nok både Wenger og Aliadiere har innsett at fem spisser blir for mange å holde fornøyd og i form.

Link to comment
Share on other sites

Benken: Almunia, Djourou, Flamini, Baptista og Aliadiere.

 

Kan ikke se for meg at Aliadiere sniker seg foran Adebayor i "the pecking order". Tror nok både Wenger og Aliadiere har innsett at fem spisser blir for mange å holde fornøyd og i form.

Gløymte ut at Adebayor er tilbake, ja. Då ser det ut som om både Walcott og Ali blir vraka til troppen, dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Benken: Almunia, Djourou, Flamini, Baptista og Aliadiere.

 

Kan ikke se for meg at Aliadiere sniker seg foran Adebayor i "the pecking order". Tror nok både Wenger og Aliadiere har innsett at fem spisser blir for mange å holde fornøyd og i form.

Gløymte ut at Adebayor er tilbake, ja. Då ser det ut som om både Walcott og Ali blir vraka til troppen, dessverre.

Både Theo og Ali er med, så slapp av :P :)

 

Tropp: Lehmann, Hoyte, Toure, Senderos, Clichy, Hleb, Fabregas, Gilberto, Rosicky, van Persie, Henry, Almunia, Djourou, Adebayor, Baptista, Walcott, Aliadiere, Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Men er vel uansett kun 16 plasser i kamptroppen.

Umulig å spå lagoppsettet til denne kampen, tror mange er tent og klare til denne kampen. Er nok ikke dumt å la Ali eller Baptista få prøve seg i denne kampen, de imponerte mot Liverpool.. og Ade bør nok få matchtrening "light" i form av innhopp 10-20 minutter før slutt etter skadeavbrekket.

 

Tror det blir en tøff kamp, men håper gutta nedsabler et hevngjerrig Blackburn. Håper også høyrebacken vår tar venstrefoten til Gamst ved første takling, så slipper vi sitte med bleie på under hver dødball imot :)

 

God helg

Link to comment
Share on other sites

Håper bare ikke Wenger blir lurt til å bruke Baptista på midtbanen, bare fordi han "må få spille". Der er han ikke god i det hele tatt. Tror nok Henry og van Persie spiller på topp. Men jeg vet ikke hvem som sitter på benken. Umulig å gjette.

 

Jeg synes ikke vi skal "ta" venstrefoten til Gamsten, men vi får håpe han har en dårlig dag. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...