Jump to content

2007.01.13 Blackburn B


Imerslundinho

Recommended Posts

Jeg tror at grunnen til at Baptista og Aliadiere gjorde det så bra mot liverpool er at de passer utrolig bra sammen. Store sterke Baptista som er god på skudd fra 16-20 og å komme inn i boksen, og aliadiere som er uhyre teknisk og viser hele tiden nå at han begynner å få ett dødelig blikk for spillet.

 

Jeg tror ikke Baptista vil "skinne" like mye med Henry som spissmakker - men kanskje med Van Persie som er litt mer lik aliadiere. Adebayor er også i god form, men jeg synes at Hr. Wenger må begynne å bestemme seg for hvem han skal satse på nå - for det nytter ikke å ha så mange krevende spillere på topp, det blir det bare missnøye av. Jeg håper han satser Henry, VP, Baptista og Aliadiere. så kan vi selge Adebayor forran neste sesong til en italiensk klubb :) Missforstå meg rett - Adebayor er en uhyre god spiller, men av de 5 så er det han jeg heller vil se bort akkurat nå. Men meninga kan forandre seg før sesongen er slutt... Hehe.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Aldri i livet om eg byttar ut Adebayor for Aliadiere no, berre pga en god kamp frå Ali si side. Adebayor er yngre, sterkare og betre. I alle flal det han har vist. Såg på nært hold korleis han snudde kampen etter innhoppet mot Pompey.

Link to comment
Share on other sites

Her må jeg si meg helt enig, Ali har fortsatt veldig mye å bevise på førstelaget. Mens jeg synes Ade har vokst fryktelig det siste året å vist seg verdig plass på førstelaget.

 

Per dags dato er nok også Wenger av den oppfatning, så er det noen som må gå, tror jeg det er Ali.

Aller helst vil jeg jo at alle kan leve i skjønn forening, for de er anvendlige og ikke minst gode spillere. Havner vi i et skademareritt som for noen måneder siden igjen, har vi alltid noen i backup.

 

Nå Bendtner kommer tilbake er det derimot dømt at vi må tynne ut spissrekka vår.. den som venter får se. :)

Link to comment
Share on other sites

Kunne ikke hvert mer enig med Paddy og Ramsrud!

Et flertall av de på foumet ville selge Ali og Song. Og etter 1 (!) bra kamp mot Liverpool (hvor han møter Paletta og Hyppia -> Ikke de beste på LFC) vil han beholdes. Han har ikke bevist at han er god nok enda, han sliter fortsatt i PL hvor han møter bedre motstadn enn Ligacupen!

... at man er god nok kan ikke bevises på kun 1 kamp der man scorer 2 mål og har noen assist!

Link to comment
Share on other sites

vi må ha formspillerne med,håper på dette laget:

 

Lehmann

Hoyte, toure, DJ, Clichy

RvP, Cesc, Silva©, Rosicky

Baptista

Henry

 

 

Subs: Almunia, senderos, hleb, Walcott, ade

 

vi vinner 4-1, etter Henry, Rosicky og 2 av baptista.. :rolleyes: B)

 

(helt seriøst tror jeg det blir vanskelig, å vinner såvidt 2-1

Link to comment
Share on other sites

Laget: Lehmann, Hoyte, Toure Senderos Hleb Fabregas Gilberto Rosicky Van Persie og Henry

 

Benk: Almunia Djourou Flamini Baptista og Ade

 

Nå blei eg veldig positiv. Dette er eit svært sterkt lag (på papiret i det minste). Noko totalt forskjelligt frå laget mot Sheffield. Me har og sterke spelerar på benken som kan komme inn og gjere ein forskjell. Dette skal bli 3 poeng!

 

Come on Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Laget: Lehmann, Hoyte, Toure Senderos Hleb Fabregas Gilberto Rosicky Van Persie og Henry

 

Benk: Almunia Djourou Flamini Baptista og Ade

 

Nå blei eg veldig positiv. Dette er eit svært sterkt lag (på papiret i det minste). Noko totalt forskjelligt frå laget mot Sheffield. Me har og sterke spelerar på benken som kan komme inn og gjere ein forskjell. Dette skal bli 3 poeng!

 

Come on Arsenal!

 

 

 

visst dette er laget som Arsenal stiller med i kveld blir det bra, dette blir en jevn kamp som eg håper vi ror i land.

Link to comment
Share on other sites

Laget er vel akkurat som forventet, men jeg ville helst sett Almunia og Djourou istedet for Lehmann og Senderos. Dette skal vi uansett vinne. Vi bruker til og med røde sokker! :rolleyes:

 

Lykke til alle gunners!!!

Link to comment
Share on other sites

Laget er vel akkurat som forventet, men jeg ville helst sett Almunia og Djourou istedet for Lehmann og Senderos. Dette skal vi uansett vinne. Vi bruker til og med røde sokker! :rolleyes:

 

Lykke til alle gunners!!!

 

Enig med at Djourou burde startet, men ikke Almunia. Lehmann er helt klart vår beste keeper.

 

Vi spiller vel 4-4-2 idag? Bruker ikke RvP på vingen igjen?

Link to comment
Share on other sites

HVA FAEN!? :rolleyes:

 

Hvor jævla tragisk går det ann for en dommer å være!?

 

Svarte...

 

Men det var VELDIG idiotisk å sparke. Strengt idømt synes jeg - med mine Arsenal-briller - men det kan forsvares. Man SKAL ikke sparke etter motstanderen sånn...

Link to comment
Share on other sites

Lukter en kamp med masse tvilsomme avgjørelser mot Arsenal, og ellers en svært vanskelig kamp.

 

bjervell: Det var selvsagt oppførselen til Gilberto og det faktum at Savage forble ute på banen som gjorde meg forbanna, ikke det at Gilberto ble utvist.

Link to comment
Share on other sites

Satt og lurte på hvorfor vi ikke hadde sluppet inn et mål like før kortet kom. Det er alltid et eller annet idiotisk som skjer i begynnelsen av kampene....

 

 

Får prøve og se posetivt på det. Med 10 mann forventer alle at Blackburn skal vinne hjemme, det kan gi oss mange rom på kontringer. Håper virkelig vi får det første målet :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt idiot av en kommentator, sitat: Henry pleier alltid å bruke et par kamper før han kommer inn i ferrari-formen sin, nå er han knapt kommet på Lada-stadiet.

 

Var det meningen vi skulle le? Han spilte bra i comebacket for noen uker siden og i fjor da han kom tilbake fra skade scorte han to fantastiske mål borte mot et østeuropeisk lag.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...