Jump to content

2007.01.13 Blackburn B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Seriøst, Senderos, aldri, jeg gjentar aldri head tilbake til keeper igjen i en slik situasjon.

 

2-0, oi, det gikk jeg glipp av da jeg måtte hjelpe pappa. Var målet til ladaen fint?

 

Ikke verst til å være en lada :huh: Henry spiller vegg med Fabregas og setter den i keepers venstre kryss fra ca. 15 meter. Via keeper.

Link to comment
Share on other sites

Også fansen buer og står i,og sukker når våre skadete spillere kan fortsette?..skal d være sånn?..NEI!!Blir så sur.

 

Blir ikke mindre sur når, Fabregas presser en og får han frispark mot seg. (Frisparket var helt grett) men så kaster blackburnspillern Fabregas i bakken uten å få så mye som gult kort enda dommern stod 1,5m ifra! Katastrofe dommer idag!

Link to comment
Share on other sites

Også fansen buer og står i,og sukker når våre skadete spillere kan fortsette?..skal d være sånn?..NEI!!Blir så sur.

Hadde de sett den i reprise hadde nok ikke så mange bua, men jeg skjønner jo at de synes han ser frisk og rask ut nå :huh:

 

Han kjenner det nok i ankelen i morra, for å si det sånn.

 

Edit: og der går han jo av også...

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg ikke Gilberto skulle blitt utvist, taklingen til Tugay kunne fått enhver buddhist til å klikke, ikke rart Gilberto slenger litt med foten da. Bare for å sette det i perspektiv. FIN scoring av Henry og Kolo. Fabregas jobber hardt og forsvaret måker unna, flott.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...