Jump to content

2007.01.13 Blackburn B


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Jeg tror Flamini og Cesc kommer til å klare seg bra jeg.. Diaby kan være en utvei. Song spilte jo veldig bra mot pool, men han har kanskje ikke den rutinen som trengs mot man utd.. Blir Spennende å se hva Arsene gjør..

Flamini og Cesc klarte seg jo bra mot Chelsea da vi spilte 2-2 mot de for 2 år sida. Og både Flam og Cesc er blitt bedre spillere siden den gang. Manu er alltid vanskelige å spille mot, men med Henry nærmere toppformen, van Persie og Rosicky i scoringsform og Hleb driblekåt på høyrekanten kan vi klare å slå disse røde djevlene for 2. gang denne sesongen. Og hvis Wenger velger å ikke starte med Flamini, har vi jo Baptista som kan ta arbeidsjobben på midten. Jeg tror vi kan vinne dette, og ta enda litt mer innpå manure i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Vet at det kun er en liten bagatell, men det irriterer meg grenseløst at ingen av de norske mediene nevner Arsenals seier. På tv2 og nrks tekst tv står det absolutt ingenting om det. Everton spilte nettopp uavgjort mot Reading og det tok tv2 20 minutter å få det opp som den viktigste saken.

 

Men slik har det vært i hele år. "Lehman stoppet Solskjær" da vi vant borte mot united.

Link to comment
Share on other sites

Vet at det kun er en liten bagatell, men det irriterer meg grenseløst at ingen av de norske mediene nevner Arsenals seier. På tv2 og nrks tekst tv står det absolutt ingenting om det. Everton spilte nettopp uavgjort mot Reading og det tok tv2 20 minutter å få det opp som den viktigste saken.

 

Men slik har det vært i hele år. "Lehman stoppet Solskjær" da vi vant borte mot united.

 

Helt enig i det du skriver... Det irriterer meg også! I går på TV2 sporten viste de først Anders Jakobsen, så håndball, ishocky og igjen håndball... SÅ TIL SLUTT ARSENAL!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

God kamp det her. Føler Henry tar kontroll, han spiller med selvsikkerhet som sprer seg bakover. Vital del av laget. Cesc viste fram hva han er god for samtidig som jeg synes at RvP skuffet. Toure dirigerer forsvaret godt og vi vinner med 10 mot 11! Jeg kunne ikke ha vært mer fornøyd med tanke på at vi var 1 spiller mindre i 75 min.

 

Banens Beste: Henry - Fordi han tar kontroll når laget er en mindre og viser han er viktig. kanskje han ikke gjr noe stort men at han spiller løfter laget.

 

Vet at det kun er en liten bagatell, men det irriterer meg grenseløst at ingen av de norske mediene nevner Arsenals seier. På tv2 og nrks tekst tv står det absolutt ingenting om det. Everton spilte nettopp uavgjort mot Reading og det tok tv2 20 minutter å få det opp som den viktigste saken.

 

Men slik har det vært i hele år. "Lehman stoppet Solskjær" da vi vant borte mot united.

 

Helt enig i det du skriver... Det irriterer meg også! I går på TV2 sporten viste de først Anders Jakobsen, så håndball, ishocky og igjen håndball... SÅ TIL SLUTT ARSENAL!!!!!!

 

 

 

Dette vil alltid være slik. Arsenal har ingen nordmenn i stallen og det er vel få supportere som heier på Arsenal enn andre lag som Manure,Liverpool,Barca. Hadde Manure spilt hadde de kanskje vist kampen etter Jacobsen sin seier. Hadde solskjær scoret -> første nyhet i sporten. Hadde Solskjær avgjort kampen -> De hadde vist det i nyhetene og 10 min av sporten ville hanlet om det.

Det er bare sånn det er og det vil være det i lang tid framover

Link to comment
Share on other sites

FANTASTISK!!! Vi er i sinnsykt bra form for tiden. 4/4 seiere i 07, er dette året guttene slår til for fullt? Håper det, så vi slipper å vente 1 eller 2 år. Arsene Wenger wears a magic hat... 3.plassen er vår! Og Henry går for toppscorer tittelen :D Ser fram til United kampen og går for 3 poeng! Proud to be a gooner!

 

Vi slo dem med 10 menn og de hadde 12 :o

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...