Jump to content

Ljungberg Ferdig i Arsenal?


Sindre

Recommended Posts

Helt enig me deg Arsenal90...

 

Ljungberg er vel en av di spillerene jeg har likt mest opp gjennom årene...

Og en god grunn for det er at Freddie har vore lojal mot oss heilt sia han kom til klubben ;)

 

Nok en gang så er jeg helt enig me deg Arsenal90 ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv om han har vært veldig lojal i mange år, så må verden gå videre, og det er lenge siden Freddie presterte stabilt bra over lang tid.

Enig med deg!

Jeg også kan være kjeeempe lojal, men det betyr ikke at jeg kommer eller blir i Arsenal.

Det er jo om jeg er god nok i fotball! Men Freddie har vært knallgod de siste åra,

men nå som han har vært lenge skada, så tror jeg ikke han kommer tilbake, på grunn av at nå

har vi Hleb, Rosicky, RvP, Walcott, og Baptista på vingene + at Freddie er den eldste (30 i april).

 

Men for all del, jeg håper jo selfølgelig at han kommer tilbake i gode gamle dagers form!

 

LYKKE TIL FREDDIE ;)

Link to comment
Share on other sites

Selv om han har vært veldig lojal i mange år, så må verden gå videre, og det er lenge siden Freddie presterte stabilt bra over lang tid.

men nå som han har vært lenge skada, så tror jeg ikke han kommer tilbake, på grunn av at nå

har vi Hleb, Rosicky, RvP, Walcott, og Baptista på vingene + at Freddie er den eldste (30 i april).

At Baptista spillte på vingen tror jeg var et engangtilfelle. Tror ikke Wenger vil bruke han der igjenn, så ikke se på Baptista som en ving..

Link to comment
Share on other sites

Freddies beste år er over. Tror rett og slett at han ikke er god nok lenger. Han kjemper som bare det, men det er ikke alltid nok...

 

 

Freddie er en av de mest rutinerte vi har i klubben. Det gjør han verdifull. Wenger sa før sesongen at Freddie ville bli veldig viktig denne sesongen. Han er riktig nok mye skadet og spiller alt for lite.

Håper han kommmer i gang igjen snart.

 

Sytnes han nederlandske vi brukte litt i forje sesong, eller sesongen før der var god.

Ganske teknisk. Quince eller noe sånn. Hvor er han blitt av?

Link to comment
Share on other sites

Freddies beste år er over. Tror rett og slett at han ikke er god nok lenger. Han kjemper som bare det, men det er ikke alltid nok...

 

 

Freddie er en av de mest rutinerte vi har i klubben. Det gjør han verdifull. Wenger sa før sesongen at Freddie ville bli veldig viktig denne sesongen. Han er riktig nok mye skadet og spiller alt for lite.

Håper han kommmer i gang igjen snart.

 

Sytnes han nederlandske vi brukte litt i forje sesong, eller sesongen før der var god.

Ganske teknisk. Quince eller noe sånn. Hvor er han blitt av?

 

Tror han ble solgt til russland... :)

 

Noen andre som vet?

Link to comment
Share on other sites

Freddies beste år er over. Tror rett og slett at han ikke er god nok lenger. Han kjemper som bare det, men det er ikke alltid nok...

 

 

Freddie er en av de mest rutinerte vi har i klubben. Det gjør han verdifull. Wenger sa før sesongen at Freddie ville bli veldig viktig denne sesongen. Han er riktig nok mye skadet og spiller alt for lite.

Håper han kommmer i gang igjen snart.

 

Sytnes han nederlandske vi brukte litt i forje sesong, eller sesongen før der var god.

Ganske teknisk. Quince eller noe sånn. Hvor er han blitt av?

tror han er i cska moskva, iallefall en moskva klubb

Link to comment
Share on other sites

Freddies beste år er over. Tror rett og slett at han ikke er god nok lenger. Han kjemper som bare det, men det er ikke alltid nok...

 

 

Freddie er en av de mest rutinerte vi har i klubben. Det gjør han verdifull. Wenger sa før sesongen at Freddie ville bli veldig viktig denne sesongen. Han er riktig nok mye skadet og spiller alt for lite.

Håper han kommmer i gang igjen snart.

 

Sytnes han nederlandske vi brukte litt i forje sesong, eller sesongen før der var god.

Ganske teknisk. Quince eller noe sånn. Hvor er han blitt av?

tror han er i cska moskva, iallefall en moskva klubb

 

 

Ja, det stemmer nok det :)

Link to comment
Share on other sites

ok, seriøst. jeg vil ikke tro på dette. greit nok at han har vært mye skada i år, men, MEN , de gangene han spiller er han forbanna viktig. ingen som har mer innsats enn freddie, og de erfaringene han har bør wenger se verdien av i ett såpass ungt lag..

Link to comment
Share on other sites

http://www.dagbladet.no/sport/2007/01/08/488119.html

 

Hva er dette for noe, er dette noe kødd de har kommet opp med.

Eller er Ljungberg ferdig i Arsenal for godt?

En av Arsenals trofaste spillere gjennom tidene har fått fyken?

 

Jeg vet at det sikkert finnes en tråd om Ljungberg fra før av, men dette er jo noe helt ekstremt.

Greit nok at han ikke har vært helt i form denne sesongen og vært utsatt for en del skader. Men han jobber aller hardest av alle som er på banen hver eneste gang. Jeg syns de burde gi ham en sjangse.

Link to comment
Share on other sites

Dette er normal standard av norske aviser som Dagbladet og VG.

 

Nyheten er hentet fra News of the World, som ikke er kjent for å være den mest pålitelige nyhetskilden i England.

 

Men norske aviser tar alt som kommer derfra for god fisk, sjekking av kilder har aldri vert noe som disse avisene har kunne skryte på seg.

 

Har ikkje sett et ord om denne saken på "seriøse" engelske sportssider.

Link to comment
Share on other sites

Er katastrofe viss vi sparker han, han har nesten på egenhand avgjort minst et seriegull. Han har riktig nok ikke imponert med masse mål, eller vert en del av den vanlige første 11eren. Men han jobber og sliter og gir alltid jernet.

Han er også elsket av fansen, putter nesten alltid mot Man U. Som sagt er det katastrofe viss vi skal sparke han. Han er jo også hovedgrunnen til at endel jenter er Arsenalfan.

 

Ikke spark han, men selg han heller viss vi abselutt skal kvitte oss med han.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi beholder Ljungberg frem til sommeren. Vi trenger den rutinen han innehar med dagen unge mannskap. Kan bli en utrolig viktig spiller når det "drar" seg til utover våren.

 

Men også jeg inser at svensken trolig er på retur. Lengre skadeavbrekk for en spiller på hans alder er aldri positivt.

 

Mitt tips er at han blir til i sommer ;)

Link to comment
Share on other sites

Først må jeg bare si at denne topicen var litt unødvendig.. Hvis du ser på "Ljungberg" topicen så diskuterer folk saken der.. Unødvendig og ha en egen for at han blir sparket vel?!

 

Back on topic: Trist at Ljungberg muligens blir "sparket" fra klubben.. Men så er nå news of the world kanskje den avisen i verden med dårligste kilder, men best fantasi. De har skrevet uttallige usannheter opp gjennom årene. Hadde de hatt rett ville Gerrard for lengst vært i Chelsea, Eriksson ville fått sparken før VM slutspillet, Sir Alex Ferguson hadde vært pensjonist, Henry hadde spilt for Barcelona......listen er lang.. Så... Men muligens de har rett for en gangs skyld ;)

Link to comment
Share on other sites

Moen22:

Rettningslinjer for forumet. Les regel 4. Derfor er det korrekt å ha dette som en egen tråd.

 

On Topic:

"Freddie. Finn deg en ny klubb, NÅ!"

Haha....latterlig! Skulle likt å se de ordene komme fra Wenger's munn! Det er jo fullstendig usannsynlig. Helt utrolig at det i det hele tatt skal komme som et rykte en gang. Fredrik Ljungberg er den spilleren som har vært lengst i Arsenal av alle spillerene for øyeblikket, noe som gjør at Wenger burde ha mer tillitt til Freddie enn de fleste andre i stallen. Fredrik Ljungberg er en spiller jeg tror kommer til å fullføre karrieren sin i Arsenal, om han ikke tar en 50% Larsson, og drar hjem til Sverige og fullfører der.

 

Nei, dette er bare et tullete rykte.

Er det sant, tar jeg heller ikke det så tungt, utenom at Wenger har blitt merkelig. For Fredrik har ikke annet å tilføre Arsenal nå, enn litt løppstyrke, vilje og rutine. Spillemessig virker han ikke så god lengre.

Link to comment
Share on other sites

:lol: Vil ikke at Ljungberg skal dra, tror ikke at det er så veldig sant da... I så fall er det rykter om at arsenal skal kjøpe Ribery som erstatter.

Syns Freddie burde være i arsenal til han legger opp.

 

Skal de handle inn Ribery, så kunne han tilført mye nytt til klubben, men da tror jeg at det blir mye rulering når Ljungberg er frisk. Men vi får se med tida. Ribery er en genial spiller, som på papiret er bedre enn Ljungberg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...