Jump to content

Ljungberg Ferdig i Arsenal?


Sindre

Recommended Posts

:) Vil ikke at Ljungberg skal dra, tror ikke at det er så veldig sant da... I så fall er det rykter om at arsenal skal kjøpe Ribery som erstatter.

Syns Freddie burde være i arsenal til han legger opp.

 

Skal de handle inn Ribery, så kunne han tilført mye nytt til klubben, men da tror jeg at det blir mye rulering når Ljungberg er frisk. Men vi får se med tida. Ribery er en genial spiller, som på papiret er bedre enn Ljungberg.

vil heller ikke at Freddie skal dra. han er en av mine favoritter med den oppofrende spillestilen smittende energien sin, selv om han ikke har prestert på topp de siste sesongene og ser ut som han blir alt for lett skadet. drar han er det ikke mye igjen av det Arsenal jeg ble glad i, de som alltid ga alt. men har en følelse av at det kan være noe i disse ryktene..

 

dersom vi selger han er jeg veldig hypp på at Wenger skal kjøpe en erstatter. vi må ha mer dybde i stallen på kantene, spesielt venstre. men Ribery tror jeg ikke det blir. han har sagt at han i hvertfall blir i Marseille til sommeren. forresten hadde det vært typisk med salg uten kjøp av erstatter. :P

Link to comment
Share on other sites

ljungberg rettferdiggjør langt ifra sinn lønn på over 700 000 i uken og det har han ikke gjort de siste 2 årene, håper han forlater klubben jeg og at vi får inn en bedre spiller..

 

greit nok han er fighter, men er ikke de egenskapene som smitter over på de andre spillerne han er jo blitt så grinete at det er litt trist og se på, synes heller det er de egenskapene som har smittet over!!

 

er jo ikke dermed sagt at arsenal (og jeg) ikke setter pris på det han har gjort for klubben i så mange år, men jeg mener er du ikke god nok så er du ikke god nok, da kan du ikke bare få være i klubben for det du har hvert der så lenge..

 

tror det hadde hvert bra for han personlig og, klubbytte for en spiller som har hvert for lenge på et sted kan være bra, kansje han finner tilbake god formen sinn..

Link to comment
Share on other sites

I følge nettavisen har West Ham lagt inn bud på 79 millioner på Freddie... Håper virkelig han blir, nesten uansett hva vi får. Vi kan ikke miste all rutine på 3 år. Kanskje Wenger satser ungt og selger Henry, Lauren, Gilberto, Lehmann, Poom, Almunia og Freddie :P Freddie MÅ bli.

Link to comment
Share on other sites

Guest kellex

Ljungberg har vært en fantastisk spiller for arsenal siden han kom og blitt en slags kultfigur. Men så er jo virkeligheten slik at han produserer veldig lite når han faktisk er frisk og med tanke på lønn og alder så er det nok ganske gunstig å selge desverre. Kan ikke huske sist jeg så han "kose" seg på banen og det har sikkert vært veldig frustrerende for Ljungberg med skader osv. Med en frisk stall og med ungtallenter som står og venter så er nok ikke Ljungbergs fremtid i arsenal så veldig lys. Med et salg kan vi tjene en fin liten slant + at arsenal sparer en del penger mht lønnen hans. Skulle ønske han kunne holde seg skadefri og gi oss litt av den gamle Freddie, men tror nok ikke det skjer..

Forsvinner Ljungberg så bør man alikevell hente inn et nytt ansikt til sommeren, og Ribery er vel en veldig god kandidat.. Time will show!

Link to comment
Share on other sites

I flere steder står det at Wenger har sviktet Ljungberg, og vil ha ham vekk.. Vær så snill kan du komme hit og si at det er løgn og Ljungberg skal bli og spille for oss <_<

 

Wenger kan ikke plutselig svikte ham etter det Ljungberg har gjort for Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

I flere steder står det at Wenger har sviktet Ljungberg, og vil ha ham vekk.. Vær så snill kan du komme hit og si at det er løgn og Ljungberg skal bli og spille for oss <_<

 

Wenger kan ikke plutselig svikte ham etter det Ljungberg har gjort for Arsenal!

 

Jeg er helt enig i at man bør verdsette det Freddie har gjort for Arsenal, men vi kan heller ikke se bort i fra at han har vært mye skada og at han begynner å bli gammel. Like fullt synes jeg det er veldig trist hvis Freddie blir nødt til å finne seg en ny klubb. Vi skal ikke lenger tilbake enn til Tyskland i sommer for å huske gode fotballøyeblikk med svensken.

 

Dette lukter rykter à la The Sun.

Link to comment
Share on other sites

Freddie Ljungberg er fortsatt en spiller Arsenal trenger!

For det første er han en av få som representerer rutinen i laget og er derfor god å ha i de mange tette kampene. For det andre gir han alt for Arsenal, fans og lagkamerater når han er på banen. Ikke minst har han vært svært lojal mot Arsenal siden han kom. Det teller veldig mye, spør du meg!

 

Det som teller mot han er jo alle skadene, samt en høy ukelønn. I tillegg føler jeg kanskje at han er blitt en mer indreløper-type enn ving. Når det nå endelig ser ut til at Wenger vil spille 4-4-2, og da får jo ikke Freddie spille på sin beste plass....

 

Konklusjonen min blir at Arsenal fortsatt trenger Freddie!!!!!Hans lojalitet og innsats bør verdsettes!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vi må nok desverre bite i gresset. Ljungen er på vei bort. Jeg velger iallefall å tro på disse ryktene (de fleste rykter det siste året har mer eller mindre stemt, da tenker jeg sportsrykter og ikke rampelysrykter).

 

Kanskje det faktumet at Ljung er på vei bort er like greit, eller...?

Link to comment
Share on other sites

nei, det er ikke greit. jeg syns det er jævlig hvis vi skal behandle ham så dårlig, og om det er sant at wenger har sagt det enkelte (tabloid)aviser påstår, så føler jeg at klubben har oppført seg omtrent som en viss venstreback som flytta til et annet sted i london.. og det liker jeg ikke at klubben i mitt hjerte skal gjøre, være så teit mot mannen i mitt hjerte..

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er det dårlig oppførsel hvis dette virkelig er sant. Leste nå på VG at han krever lønn for de resterende 18 månedene, kanskje ikke beste oppførsel det heller (men det er jo snakk om 52millioner da). Jeg vet ikke om det har hendt mye før, men om han har krav på pengene må han jo nesten få de, men dette betyr at Arsenal må selge ham enda dyrere.

 

Jeg trodde at de solgte han akuratt pga det at han hadde 800 000kr i uka. Hva er vitsen i å selge han hvis han fortsatt vil kreve lønn? Vi får fortsatt ikke sååå mye penger for han uansett at vi har veldig god råd til Ribery.

 

Kanskje litt kronglete but you get my point :P

Link to comment
Share on other sites

Bra Wenger sier ifra, så blir avisene litt spake og heller finne seg nye rykter andre steder..

 

Syns vi bør beholde Freddie ut kontrakten. Mest pga. sin vilje og innsats.

Wenger avkrefter og West Ham avkrefter..

 

storm i et vannglass nok en gang. når skal vi lære og ikke la oss lure. :) denne gangen gikk jeg vel litt kvart på fem selv også :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper inderlig at vi ikke mister Freddie, det er veldig viktig med rutine i laget.. Hadde han bare forsvunnet hadde han ikke vært den store legenden fra Sverige. Savner Pires, Vieira og de spillerne som var av de eldre, selv om de var "over the hill", var de fortsatt viktig for laget. Så Freddie må bli. Og velger å stole på dette:

 

http://arsenal-mania.com/news/3103488/Weng...ot-leaving.html

 

Mania er "litt" mer seriøst enn NotW(som kan dra en viss plass)!

Link to comment
Share on other sites

Bra Wenger sier ifra, så blir avisene litt spake og heller finne seg nye rykter andre steder..

 

Syns vi bør beholde Freddie ut kontrakten. Mest pga. sin vilje og innsats.

Wenger avkrefter og West Ham avkrefter..

 

storm i et vannglass nok en gang. når skal vi lære og ikke la oss lure. :) denne gangen gikk jeg vel litt kvart på fem selv også ;)

 

Vel....synes å lese mellom linjene at Freddie kan gå! Han er dessverre en blek skygge av det vi husker svensken for. Ut porten for Ljungberg!

du får lese mellom linjene på arsenal.com da :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...