Jump to content

2007.01.02 Charlton H


Imerslundinho

Recommended Posts

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

 

 

Link? Viss dette er sant er det forhåpentligvis for at han skal være en del av stallen i de framtidige kampene, med tanke på alle spissene våre som sliter.

 

Aliadiere bør befinne seg på benken, eller enno bedre, på tribunen.

 

Aliadiere bør få flere muligheter, grett at han hadde en ræva kamp mot sheff. u nå sist, men kem hadde da ikke det? Kan ikke regne med at han skal briljere når han ikke får noen skikkelige passninger og jobbe med.

Enig, ikke kritiser Aliadiere, han må få mer muligheter! Ikke gjør den samme tabben som med Adebayor, og mislike han for han har vist seg skilkelig :P Jeg SKAL hvertfall ikke det!

 

Adebayor er både yngre og bedre enn Aliadiere.

Du fikk kanskje ikke med deg i TGP at Aliadiere er den som har vært nest lengst i klubben av spillerne? Det sier sitt. Han har fått sin sjanse. Adabayor var/er nyinnkjøpt!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Er rimelig håpløst med tanke på skadesituasjonen vår for tiden, Hvordan klarer de å skade seg så enormt ofte? Kan fort være det somkoster oss ligatittelen. Se på ManU, i kampen mot Newcastle var ingen spillere i førstelagstroppen så mye som usikker om de kunne spille. Hadde vi hatt en tynnere tropp som ManU hadde vi slitt noe enormt. Er det muligheter for at vi kan se Denilson fra start tror dere? :P

Link to comment
Share on other sites

Koser meg aldri når noen blir skada, men dette var på grensa, pacman!;) Dette er så difinitivt gode nyheter for oss!

Når vi selv har stort sett hele første 11'eren ute med skade har jeg overhodet ingen problemer med å glede meg over at Charlton mangler super spissen sin. Så vennskapelige og joviale trenger man ikke å være etter min mening. Dette selvfølgelig så lenge det ikke er noe alla skaden til Enerly etc.

 

Bare å krysse fingrene for at Wenger velger en sentral midtbane med litt mer kreativitet enn Flamster og Gilberto :P

Link to comment
Share on other sites

Koser meg aldri når noen blir skada, men dette var på grensa, pacman!:P Dette er så difinitivt gode nyheter for oss!

Når vi selv har stort sett hele første 11'eren ute med skade har jeg overhodet ingen problemer med å glede meg over at Charlton mangler super spissen sin. Så vennskapelige og joviale trenger man ikke å være etter min mening. Dette selvfølgelig så lenge det ikke er noe alla skaden til Enerly etc.

 

Bare å krysse fingrene for at Wenger velger en sentral midtbane med litt mer kreativitet enn Flamster og Gilberto :P

 

Denilson! ;)

Tror han kan tilføre mye genialitet sammen med Fabregas og Gilberto på den sentrale midtbanen! Go for it, Wenger!!

Link to comment
Share on other sites

Dette blir en tøff kamp, men vi får håpe at Henry kommer tilbake, Ali er vel den eneste som ikke er skadet av spissene, så nå MÅ han vise hva han er god for. Men det er vel mulig foe en junior i dag, på benken som kan komme inn hvis noen blir slitne/skada. Midten håper jeh Denilson starter.

 

Vi vinner 1-0

Link to comment
Share on other sites

Håper inderlig at Aliadiere får det til idag. En spiller med værre skademareritt enn ham skal vi lete lenge etter! Selv om det er tynt på topp mener jeg det kan være risikabelt å kaste Henry innpå igjen. Orker ikke tenke tanken med han ute enda lengre... But only Arsene knows :P I tillegg til Aliadiere håper jeg vi får se mer til Denilson, eller til og med at Merida får et innhopp. Men hvis kampen kommer inn i feil spor er jeg redd Wenger ikke kommer til å gjøre for mange bytter.

 

Idag er det viktig at laget er skjerpa bakover og at vi unngår scoring imot først. Da slipper vi stanging og atter stanging, igjen. Det frusterer spillerne og ikke minst oss fansen. Nå er det virkelig på tide at vi setter de sjansene vi vanligvis får tidlig i kamper. Hadde vi gjort det tidligere i sesongen hadde vi ligget hakk i hel på Chelsea, mener nå jeg ;) Vi så det mot Sheffield: Gilberto hadde en diger en på corner, Baptista og Persie klarte ikke kontrollere ballen midt inne i boksen og Rosicky hadde et skudd med yttersiden av foten.

 

Håper og tror på seier idag, men jeg skal likevel ikke tørre å håpe for mye på grunn av den skadesituasjonen vi har akkurat nå. Utrolig hvor mange spisser som skal være ute!! Håper virkelig at Hleb kommer tilbake på banen igjen. Jeg mener at når han spiller sammen med Fabregas og Rosicky så får vi mye bedre flyt i spillet. Og hjemme på Emirates går det faktisk an å spille ordentlig fotball!

 

COME ON YOU GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

 

 

Link? Viss dette er sant er det forhåpentligvis for at han skal være en del av stallen i de framtidige kampene, med tanke på alle spissene våre som sliter.

 

Aliadiere bør befinne seg på benken, eller enno bedre, på tribunen.

 

Aliadiere bør få flere muligheter, grett at han hadde en ræva kamp mot sheff. u nå sist, men kem hadde da ikke det? Kan ikke regne med at han skal briljere når han ikke får noen skikkelige passninger og jobbe med.

Enig, ikke kritiser Aliadiere, han må få mer muligheter! Ikke gjør den samme tabben som med Adebayor, og mislike han for han har vist seg skilkelig :P Jeg SKAL hvertfall ikke det!

 

Adebayor er både yngre og bedre enn Aliadiere.

Du fikk kanskje ikke med deg i TGP at Aliadiere er den som har vært nest lengst i klubben av spillerne? Det sier sitt. Han har fått sin sjanse. Adabayor var/er nyinnkjøpt!

Jo, fikk med meg det! Men har Aliadiere spillt like mye som Adebayor??

Link to comment
Share on other sites

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Hleb - Flamini - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Aliadiere

 

Subs: Almunia, van Persie, Denilson, Lauren, Song

 

Tror på dette laget i kveld, og tror det skal være godt nok, så sant Hleb, Fabregas, Rosicky og Clichy er flinke til å hjelpe Ali på topp. Flaks for oss at Darren Bent er ute, men de er tross alt et lag med mer enn en spiller. Tror ikke (håper ikke) at det blir nødvendig med en halv-fit Henry på banen. Det siste vi trenger er en småskadet Henry utover vårsesongen.

 

Er fryktelig spent, og forventer en dramatisk forbedring fra forrige kamp. Ville vært typisk Arsenal anno 06/07 å gruse Charlton rått, selv om jeg har litt problemer med å forestille meg akkurat det :P

Link to comment
Share on other sites

Adebayor er både yngre og bedre enn Aliadiere.

Du fikk kanskje ikke med deg i TGP at Aliadiere er den som har vært nest lengst i klubben av spillerne? Det sier sitt. Han har fått sin sjanse. Adabayor var/er nyinnkjøpt!

Jo, fikk med meg det! Men har Aliadiere spillt like mye som Adebayor??

 

Nei. Men hadde han vært god nok, hadde han spilt!

 

At gutten ikke har blitt solgt før er for ganske mange, meg inkludert, et mysterium! Ufattelig at Wenger, han selv, og alle andre som har hatt noe med det å gjøre, lar han waste talentet sitt hos Arsenal der han ikke får spille!

Selv om han får mye bra erfaring, og en saftig lønn så er det jo foballen man er i en klubb for [bortsett fra Cashley dog] og man vil spille mye kamper.

Det er bare kamper som i dag og mot SU han vil få sjansen: Når halve stallen er skadet/ute, og det er ikke så ekstreeeemt ofte det skjer.

Link to comment
Share on other sites

Henry starter. Van Persie og Hleb er også friskmeldt og starter. Laget ser mykje betre ut enn kva eg hadde frykta og dette SKAL bli 3 poeng:

 

-------------------------------Lehmann-------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Hoyte----------Toure---------------------Senderos-----------------Clichy

-------------------------------------------------------------------------------

Hleb--------------Fabregas-----------Gilberto----------------------Rosicky

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------Van persie------------Henry------------------------------

Link to comment
Share on other sites

Henry starter. Van Persie og Hleb er også friskmeldt og starter. Laget ser mykje betre ut enn kva eg hadde frykta og dette SKAL bli 3 poeng:

 

-------------------------------Lehmann-------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------

Hoyte----------Toure---------------------Senderos-----------------Clichy

-------------------------------------------------------------------------------

Hleb--------------Fabregas-----------Gilberto----------------------Rosicky

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------Van persie------------Henry------------------------------

 

Nå ble jeg overrasket. Konge lagoppstilling, i alle fall på papiret. HEHE. Go GUNNERS!

Link to comment
Share on other sites

orker ikke gjøre noe annet enn å håpe og be om seier i dag, får fortsatt "sheff utd" slengt etter meg :(

 

Huff jeg også!

Er den eneste Arsenal-fanen på laget vårt, så alle mobber meg nå! :D

 

Mitt tips til laget:

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Denilson - Flamini - Gilberto - Fabregas - Rosicky

Henry

 

Wenger sitt blir det samme bortsett fra at Denilson går ut, og Aliadiere ved siden av Henry.

 

Og jeg er egentlig litt usikker på om Henry får comeback i dag.. om det skjer, er jeg glad, men ikke helt komfortabel med det heller.. var litt før planen, og det har skjedd med spillere før, som har gått rett ut igjen, og kommet tilbake mye senere enn det som i førstningen var planlagt. [Les: Clichy, Cashley osv..]

Link to comment
Share on other sites

orker ikke gjøre noe annet enn å håpe og be om seier i dag, får fortsatt "sheff utd" slengt etter meg :D

 

samme her.. :(

satt restene av centerbet pengene mine på at arsenal og chelski må begge vinne med mer en 1 mål..

 

kan ikke spille 3 dårlige kamper på rad, selv om vi vant mot watford var jo den dårlig den og..

hvis den start 11ren som nevt over her stemmer, så skal og bør vi slå et charlton uten bent

Link to comment
Share on other sites

01 Lehmann

31 Hoyte

05 Toure

06 Senderos

22 Clichy

13 Hleb

04 Fabregas

19 Silva

07 Rosicky

14 Henry

11 Van Persie

Substitutes

24 Almunia, 15 Denilson, 16 Flamini, 20 Djourou, 30 Aliadiere

 

 

Jess, Henry er tilbake, i kveld stillar me ein meget god elvar. fekk tru på nåko stort no :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...