Jump to content

2007.01.02 Charlton H


Imerslundinho

Recommended Posts

Håper på dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

 

Og da håper jeg også at en viss brasilianer overbeviser meg om at jeg har tatt fryktelig feil av ham. (Prater ikke om Gilberto)

Enig i dette laget, men en ut og det er en "viss" sveitser som bør erstattes med en annen sveitser :P

 

EDIT: ser Johan er skadet

 

Næh, synes Senderos har gjort sakene sine bra i det siste og hadde ikke fortjent å bli byttet ut.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Håper på dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

 

Og da håper jeg også at en viss brasilianer overbeviser meg om at jeg har tatt fryktelig feil av ham. (Prater ikke om Gilberto)

Enig i dette laget, men en ut og det er en "viss" sveitser som bør erstattes med en annen sveitser :)

 

EDIT: ser Johan er skadet

 

Næh, synes Senderos har gjort sakene sine bra i det siste og hadde ikke fortjent å bli byttet ut.

 

Enig. Han spilte godt sist kamp, begynner vel å komme inn i varmen igjen :P Får håpe han fortsetter trenden.

Link to comment
Share on other sites

her er jeg paa tribunen!!:(

var foresten paa highbury igaar, trist aa se nesten alt laa i grus...

godt nyttaar

 

Du kan ikke fikse noen bilder fra Highbury vel? Hadde vært interessant å se...

 

[Håper du ser denne posten mens du er i London da.. :) ]

Link to comment
Share on other sites

 

hvis det som står her stemmer, må vel laget bli noe sånt som dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - denilson

----------------Rosicky---------------

---------------henry-------------------

 

kan kansje ta lauren på en kant i stedet for denilson..

men dette med skadene ser jeg ikke på så noen unskyldning for noen ting, i fjor hadde vi skader og samme har vi i år, burde kansje lært litt av i fjor og hatt en litt større stall...

Link to comment
Share on other sites

 

hvis det som står her stemmer, må vel laget bli noe sånt som dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - denilson

----------------Rosicky---------------

---------------henry-------------------

 

kan kansje ta lauren på en kant i stedet for denilson..

men dette med skadene ser jeg ikke på så noen unskyldning for noen ting, i fjor hadde vi skader og samme har vi i år, burde kansje lært litt av i fjor og hatt en litt større stall...

Hvis vi hadde hatt en større stall ville folk begynt å klage pga for lite spilletid. Nå er vi inne i en periode med mange skader, og det er ikke lenge før vi har mange tilbake igjen. Så lenge vi har Toure/Gallas, Fabregas/Mozart og Gilberto skadefrie skal vi klare oss greit!

Link to comment
Share on other sites

uff... Er redd vi går på en smell her. Etter at Charlton har bytta trener har de faktisk spilt bra, men håper vi kan vinne denne kampen enkelt og at det ikke blir en sånn kjedelig 1-1 kamp vi er blitt vant med på Emirates!

 

Dette laget syns jeg vi kan starte med:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Djoroue - Clichy

Flamini - Fabregas - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

Så vinner vi 3-0

RvP *2

Fabregas

Link to comment
Share on other sites

Sitter ikke akkurat med noen kjempegod følelse før denne kampen. Grunnene er mange:

 

- Skuffende innsats i siste kamp

- Sliter mot antatt dårlige lag

- Fremdeles mange skader på sentrale spillere

 

Wenger må stille sitt sterkeste mannskap. Uklokt å starte med for eksempel Fabregas på benken. Håper også at vi får med noen flere spillere.

 

Ellers er det duket for nok en episode mellom Arsene Wenger og Alan Pardew. Hadde jo vært fordømt typisk om denne mannen skulle klare det igjen.

 

Måtte jeg ta grundig feil..

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg får ikke opp artikkelen: "Article:425792 Not Found " Men etter det jeg har forstått står det at muligens (?) Henry er klar til kampen?? Isåfall jippi^^ ;)

 

Da ville jeg startet med følgende lag:

 

Hoyte - King Toure - Senderos - Clichy

 

Flamini -Fabregas-Gilberto-RvP

 

Julio Baptista

Henry

 

King Toure kommer forhåpentlig vis tilbake som kongen på banen!! Senderos har gjort jobben bra i det siste, og det håper vi han fortsetter med! Flamini har derimot ikke overbevist sist kamp iallefall, så han får vise at han er god nok. Juli har jeg mer eller mindre enda troen på. Og det vikrigste: AT HENRY FOR ET HERLIG COMEBACK OG PUTTER BEGGE MÅLENE I KAMPEN!!!

Link to comment
Share on other sites

 

Jeg får ikke opp artikkelen: "Article:425792 Not Found " Men etter det jeg har forstått står det at muligens (?) Henry er klar til kampen?? Isåfall jippi^^ ;)

 

Da ville jeg startet med følgende lag:

 

Hoyte - King Toure - Senderos - Clichy

 

Flamini -Fabregas-Gilberto-RvP

 

Julio Baptista

Henry

 

King Toure kommer forhåpentlig vis tilbake som kongen på banen!! Senderos har gjort jobben bra i det siste, og det håper vi han fortsetter med! Flamini har derimot ikke overbevist sist kamp iallefall, så han får vise at han er god nok. Juli har jeg mer eller mindre enda troen på. Og det vikrigste: AT HENRY FOR ET HERLIG COMEBACK OG PUTTER BEGGE MÅLENE I KAMPEN!!!

 

Ville heller hatt Rosicky på kanten enn Flamstern ;)

Link to comment
Share on other sites

her er jeg paa tribunen!!;)

var foresten paa highbury igaar, trist aa se nesten alt laa i grus...

godt nyttaar

 

Du kan ikke fikse noen bilder fra Highbury vel? Hadde vært interessant å se...

 

[Håper du ser denne posten mens du er i London da.. ;) ]

 

det morsomme her(eller ikke morsomme!!!) er at kameraet jeg tok bilder med(+ mobil, penger bankort osv) ble stjaalet paa en restaurant..her hadde jeg bilder hvor jeg klatra paa alt jeg fant rundt stadionen for aa se og ta bilder fra highbury,snufs..planene er aa kjope et engangskamera aa ta samme runden igjen:D

 

over til kampen:

 

Lehmann

hoyte ,toure, djourou, clichy

flamini, cesc, silva©, rosicky

RvP, baptista

 

 

tror selvfolgelig paa 7-0 siden jeg er der, av 7 forskjellige maalskaarere:)

 

Edit: Henry skadefri ville jo vaert helt konge

Link to comment
Share on other sites

Med Beast og RvP skadet ifølge Dailymail begynner det å bli grusomt tynt..

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Fabregas - Gilberto - Denilson - Rosicky

Henry (?)

 

-- Almunia, Lauren, Merida, Traore, Randall

 

 

Kanskje mer sannsynlig at Hleb som er tvilsom er med..

Link to comment
Share on other sites

Med Beast og RvP skadet ifølge Dailymail begynner det å bli grusomt tynt..

 

Lehmann

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Fabregas - Gilberto - Denilson - Rosicky

Henry (?)

 

-- Almunia, Lauren, Merida, Traore, Randall

 

 

Kanskje mer sannsynlig at Hleb som er tvilsom er med..

 

Håper Henry kommer tilbake for fult, i god gammal form ;) Men han på banene har jeg trua på at vi kan komme inni en god form der vi kan venne flere kamper på rad.

 

4-4-2 håper jeg på

 

Lehman

 

hoyte--Toure--Senderos--Clichy

Walcott-Gilberto--Rosicky--Rv Persie

---Henry---Bapista---

 

og en Bapista som oppfører seg som den kraftpluggen han faktisk er.

Link to comment
Share on other sites

uff... Er redd vi går på en smell her. Etter at Charlton har bytta trener har de faktisk spilt bra, men håper vi kan vinne denne kampen enkelt og at det ikke blir en sånn kjedelig 1-1 kamp vi er blitt vant med på Emirates!

 

Dette laget syns jeg vi kan starte med:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Djoroue - Clichy

Flamini - Fabregas - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

Så vinner vi 3-0

RvP *2

Fabregas

Feil!! Charlton har langt fra vært bra selv etter Pardew tok over. For eksempel borte mot Boro var de skremmende svake!!

 

Men tilbake til kampen så er dette en kamp som bør være grei skuring og 3 poeng. Men hvis det er noe vi burde ha lært forrige og denne sesongen spesielt så er det at ingen kamper er "sikre" 3 poengere lenger. Tiden hvor det kun unntaksvis var spenning i kampene er forbi. Spesielt med alle skadene som Arsenal har IGJEN. Er gutta dårlig trent eller har vi bare utrolig uflaks år etter år?

Link to comment
Share on other sites

hvis vi skal ha sjans til og vinne denne, må vi heve oss flere hakk etter tapet sist mot Sheffield. klarer vi det tror jeg vi kommer til og dra seieren ganske så lett i land, og vi er da tilbake og kjemper om en topp 3 plasering. hvis vi ikke klarer og vinne denne kampen, tror jeg vi kommer til og slite med og være med helt der oppe, men vi får se.

 

laget mitt:

 

-------------------------Lehmann--------------------

 

-----------Hoyte----Toure----Djourou----Clichy

 

Flamini----Baptista----Fabregas----Gilberto----Rosicky

 

-------------------------Van Persie------------------

 

Så vinner vi kampen til slutt 2-0. (Gilberto og Van perise)

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...up+Henry+gamble

 

Nå begynner det virkelig å bli tynt med spisser tilgjengelig ;)

Baptista, Adebayor ute og van Persie tvilsom.

Utrolig kjipt hvis Henry slår opp strekkskaden med en gang og er ute i flere uker til, men hvis det ikke er andre alternativ, må Wenger kanskje gamble.

Spørs vel om Ali må starte igjen da.

 

Ligger an til 4-5-1 tror jeg med Ali eller Henry på topp.

 

Hvordan ligger det an med skaden til Walcott tro?

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

 

Ja, helt riktig.. 14 mål i den ligaen på et halv år er ikke dårlig.. Kanskje han kunne lært gutta litt om effektivitet . Blir spekulert i på flere sider om han er kommet " hjem" for å bli solgt.. Hadde vært utrolig moro om han var kalt tilbake for å spille!

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

Ja har han det? Synes det er litt tvetydige meldinger om denne saken på flere nettsteder?

 

Han er vel neppe aktuell for en start uansett men hadde jo vært spennende.

Håpet ligger i Henry, eller at Aliadiere plutselig finner på noe lurt.

Link to comment
Share on other sites

Store skadeproblemer, ja. Kor typisk er ikkje det. I fjor var det forsvaret, i år er det angrepet. Me får satse på at Hleb og ikkje minst Henry blir klar til kamp. Då kan me i det minste stille eit brukbart lag:

 

Lehmann

 

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

 

Hleb - Fabregas - Gilberto - Flamini - Rosicky

 

Henry

 

Med dette laget skal me slå Charlton som er svært svake borte, men med vår flaks er både Henry og Hleb ute.

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

 

 

Link? Viss dette er sant er det forhåpentligvis for at han skal være en del av stallen i de framtidige kampene, med tanke på alle spissene våre som sliter.

 

Aliadiere bør befinne seg på benken, eller enno bedre, på tribunen.

 

Aliadiere bør få flere muligheter, grett at han hadde en ræva kamp mot sheff. u nå sist, men kem hadde da ikke det? Kan ikke regne med at han skal briljere når han ikke får noen skikkelige passninger og jobbe med.

Link to comment
Share on other sites

Toppscoreren i Skottland er kommet til Arsenal.....

 

 

Link? Viss dette er sant er det forhåpentligvis for at han skal være en del av stallen i de framtidige kampene, med tanke på alle spissene våre som sliter.

 

Aliadiere bør befinne seg på benken, eller enno bedre, på tribunen.

 

Aliadiere bør få flere muligheter, grett at han hadde en ræva kamp mot sheff. u nå sist, men kem hadde da ikke det? Kan ikke regne med at han skal briljere når han ikke får noen skikkelige passninger og jobbe med.

Enig, ikke kritiser Aliadiere, han må få mer muligheter! Ikke gjør den samme tabben som med Adebayor, og mislike han for han har vist seg skilkelig :P Jeg SKAL hvertfall ikke det!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...