Jump to content

2007.01.02 Charlton H


Imerslundinho

Recommended Posts

ARSENAL - CHARLTON

2. Januar kl. 20:45

 

TV-Kanaler:

channel_2_h10_06.gif

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

Forumets stream-tråd

 

Før avspark:

I denne kampen er ingenting annet enn 3 poeng godt nok! Vi får satse på at gutta er sultne etter mål og poeng etter lørdagens flause mot Sheff Utd, og at Henry gjør sitt comeback. Skal dette bli den årlige 7-0 seieren? Det er bare å vente og se.

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Nyeste er Top 10 mål og redninger fra PL så langt, i tillegg til Skys kåring av PLs 6 beste spillere i 2006. Arsenal er representert i alle 3 kåringene. Sjekk "Other Clips".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 188
  • Created
  • Last Reply

Enda eit gjensyn med Pardew for Wenger. Wenger har jo ikkje vunnet over Pardew dei 3 siste møtene, og etter episoden på Upton Park gleder neppe Wenger seg til denne.

 

I følge rapportane har me ingen av dei 9 skada spelerane tilbake, og må mest sannsynleg stille med det samme laget som mot Sheffield. Fabregas kjem sjølvsagt inn, men eg er pessimist foran denne kampen. Eit Charlton i framgong med målfarlige Bent i spissen som ikkje treng mange sjansar for å score, og er det noko som er sikkert er det at han får sjansar mot dagens Arsenal-forsvar!

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips: storsiger og "Beklager at vi tvilte på deg, Wenger"

 

Tipper også Baptista slår gjennom med brask og bram. Kjekt med ein Aliadiere-goal også. :)

 

Jeg tillater meg å tvile. Ingeting hadde vært bedre dog :(

 

Er vel nærmest umulig å spå noe som helst, med tanke på den berg-og-dal-bane-formen vi har hatt i høst.

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/preview/0...1808355,00.html

 

Ligger an til at alle som var skadet mot Sheff. Utd. også er ute mot Charlton. :)

Vi får håpe at én eller to av dem kan spille, men ser ikke sånn ut.

 

Fabregas blir sikkert kvitt forkjølelsen så han starter nok.

 

Denne 11'ern kunne kanskje vært grei å prøve?:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Flamini-Cesc-Gilberto-Rosicky

Baptista-Van Persie

 

Jeg syns ikke Flamini er god nok hverken her eller der så det hadde vært artig om Wenger satsa på Lauren på høyreving. Kommer vel ikke til å skje men...

Har på feelingen Ali kommer til å starte igjen, selv om jeg ikke syns det er noe løsning. Da må han i tilfelle spille på høyreving.

 

Ellers synes jeg Baptista fikk mye pepper her på forumet i siste kamp, men han har jo knapt fått spilletid og ble feilplassert ut på vingen. Jeg syns ikke han var særlig dårligere enn resten av Arsenal-gjengen mot Sheff. Utd.

Mange var fryktelig kritisk til Adebayor i høst, men det har tydeligvis stilnet og mange ønsker han kjapt tilbake. Vi skal også huske at han har vært i klubben et halvt år lengre.

 

Så jeg sier: Gi Baptista tid......jeg tror han kan bli en bra spiller for Arsenal. Bare han får spille og ikke minst spille på riktig posisjon.

Link to comment
Share on other sites

Tror dette blir en vanskelig kamp. Vi har fortsatt mange spillere ute og Charlton har helt sikkert begynt å skaffe seg litt mer selvtillit igjen etter å nesten ha slått Fulham og etter at de slo Aston Villa i går.

 

Om vi vinner 1-0 eller 7-0 spiller liten rolle for min del - bare vi vinner. :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/preview/0...1808355,00.html

 

Ligger an til at alle som var skadet mot Sheff. Utd. også er ute mot Charlton. :)

Vi får håpe at én eller to av dem kan spille, men ser ikke sånn ut.

 

Fabregas blir sikkert kvitt forkjølelsen så han starter nok.

 

Denne 11'ern kunne kanskje vært grei å prøve?:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Flamini-Cesc-Gilberto-Rosicky

Baptista-Van Persie

 

Jeg syns ikke Flamini er god nok hverken her eller der så det hadde vært artig om Wenger satsa på Lauren på høyreving. Kommer vel ikke til å skje men...

Har på feelingen Ali kommer til å starte igjen, selv om jeg ikke syns det er noe løsning. Da må han i tilfelle spille på høyreving.

 

Ellers synes jeg Baptista fikk mye pepper her på forumet i siste kamp, men han har jo knapt fått spilletid og ble feilplassert ut på vingen. Jeg syns ikke han var særlig dårligere enn resten av Arsenal-gjengen mot Sheff. Utd.

Mange var fryktelig kritisk til Adebayor i høst, men det har tydeligvis stilnet og mange ønsker han kjapt tilbake. Vi skal også huske at han har vært i klubben et halvt år lengre.

 

Så jeg sier: Gi Baptista tid......jeg tror han kan bli en bra spiller for Arsenal. Bare han får spille og ikke minst spille på riktig posisjon.

Eit anna alternativ kan jo vere van Persie på høgrekanten. Han har jo brilijert der for Holland, og alle veit kor farlig han er når han kjem frå høgre og over på venstrefoten. Spissparet blir då Baptista og Ali. Kunne vært artig å prøve, men Wenger bruker vel gullgutten sin Flamini.

Link to comment
Share on other sites

Tror også at vi slår grusomt tilbake her.

Bare Wenger snart gir Baptista en sjangs på topp

hvis ikke Ade er tilbake.

 

Ali som scorer Paddy...den vedder jeg på ikke skjer.hehe

 

Nei, vanligvis er jeg kjent for å være optimist og å ha tro. Men Ali gruser den egenskapen hos meg. Jeg har definitivt ikke tro på at den gutten vil slå gjennom i Arsenal. Heller ikke mot Charlton!

 

Men at Baptista kan skore et par, vil ikke overraske meg.

Link to comment
Share on other sites

http://www.teamtalk.com/football/preview/0...1808355,00.html

 

Ligger an til at alle som var skadet mot Sheff. Utd. også er ute mot Charlton. :(

Vi får håpe at én eller to av dem kan spille, men ser ikke sånn ut.

 

Fabregas blir sikkert kvitt forkjølelsen så han starter nok.

 

Denne 11'ern kunne kanskje vært grei å prøve?:

 

Lehmann

Hoyte-Toure-Senderos-Clichy

Flamini-Cesc-Gilberto-Rosicky

Baptista-Van Persie

 

Jeg syns ikke Flamini er god nok hverken her eller der så det hadde vært artig om Wenger satsa på Lauren på høyreving. Kommer vel ikke til å skje men...

Har på feelingen Ali kommer til å starte igjen, selv om jeg ikke syns det er noe løsning. Da må han i tilfelle spille på høyreving.

 

Ellers synes jeg Baptista fikk mye pepper her på forumet i siste kamp, men han har jo knapt fått spilletid og ble feilplassert ut på vingen. Jeg syns ikke han var særlig dårligere enn resten av Arsenal-gjengen mot Sheff. Utd.

Mange var fryktelig kritisk til Adebayor i høst, men det har tydeligvis stilnet og mange ønsker han kjapt tilbake. Vi skal også huske at han har vært i klubben et halvt år lengre.

 

Så jeg sier: Gi Baptista tid......jeg tror han kan bli en bra spiller for Arsenal. Bare han får spille og ikke minst spille på riktig posisjon.

Eit anna alternativ kan jo vere van Persie på høgrekanten. Han har jo brilijert der for Holland, og alle veit kor farlig han er når han kjem frå høgre og over på venstrefoten. Spissparet blir då Baptista og Ali. Kunne vært artig å prøve, men Wenger bruker vel gullgutten sin Flamini.

 

Van Persie på høyrekanten hørtes spennede ut ja, så han jo under VM og da var han stor der. Ali og Baptista kunne faktisk også vært en suksess på topp, hvis begge får det til vel og merke. Begge to er gode fotballspillere som ikke har fått nok tid på banen sammen de andre til å vise seg frem.

Er også uenig i alle kritikken de fikk etter møtet med Sheffield United. De var helt klart ikke noe dårligere enn de andre på laget. De som faktisk skuffet meg mest var de etablerte, som Kolo, Van Persie og Fabregas (i de minuttene han fikk spille).

 

Kan også hende at Wenger bruker Denilson i denne kampen og det tror jeg kan bli moro, han har et supertalent som jeg tror Wenger kan få frem. Hvis jeg ikke tar feil så er vel også Lauren en omplassert spiss, så kanskje man skulle satt han på topp? :)

 

Mitt tips ville da vært:

 

Lehman

Hoyte/Lauren - Toure - Senderos - Clichy

Denilson - Fabregas - Gilberto - Rosicky

Baptista - V.Persie

 

Er klar over at Denilson ikke er noen typisk høyrekant, men Wenger liker å bruke nye, unge spillere i ulike posisjoner slik at de får erfaringen og ser spillet fra andre vinkler enn sine faste roller. Allsidighet er alltid bra. ;)

 

Sannsynligvis tar vi alle feil og Wenger overrasker nok en gang, men det er lov å tenke seg bort.

 

God nyttår alle sammen og ha et flott nytt fotballår i 2007.

Link to comment
Share on other sites

Etter sist kamp er jeg jammen meg ikke sikker på seier! Hvis ingen som er skadet kommer tilbake (som det ser ut som nå), ser jeg for meg en kjedelig kamp som ender 0-0! Muligens arsenal vinner 1-0. Tviler iallefall på en fartsfylt kamp!

 

Tror wenger går tilbake i en 4-5-1 formasjon:

 

Lehmann

Hoyte/Lauren-Toure-Senderos-Clichy

RvP-Cesc-Gilberto-Flamini-Rosicky

Baptista

 

Eventuelt 4-4-2:

 

Lehmann

Hoyte/Lauren-Toure-Senderos-Clichy

Flamini-Cesc-Gilberto-Rosicky

Baptista-Van Persie

 

 

subs: Almunia, Lauren, Denilson, Song og Aliadiere

 

Ser for meg at Denilson bytter rett etter pause, og at Aliadiere muligens blir byttet inn når det er rundt 10 min igjen av kampen..

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen vi vinne...

Vi må gå hardt ut og få et tidlig mål. Ikke slippe inn sånn drittmål,

sånn som vi alltid gjør mot anntatt dårligere lag.

Vi knuser Charlton 4-0 Rosicky,Cesc?,Gilberto,Ali

 

 

laget:

 

 

Lehmann

 

Hoyte. Toure. Djourou/Senderos. Clichy

 

 

Baptista. Gilberto. Cesc/Denilson . Rosicky/Flamini

 

Ali RVP

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kommer vi til å spille kjempebra, men så spørs det om marginene er på vår side. En typisk kamp på Emirates, altså.

 

Håper for Guds skyld Baptista får sjansen igjen. Han føler nok han har noe å bevise for oss alle. Han er garantert mye bedre på Highbury. Jeg tviler på at han har spilt en ordentlig kamp på en så dårlig bane før som mot SheffU. Charlton er jo "on a high" etter at Pardew kom inn, så de kommer nok til å ha masser av innsats. Men Charlton skal jo ikke være noe problem for oss.

 

 

3-0

 

 

Edit: Det skal jo selvfølgelig være Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen kommer vi til å spille kjempebra, men så spørs det om marginene er på vår side. En typisk kamp på Emirates, altså.

 

Håper for Guds skyld Baptista får sjansen igjen. Han føler nok han har noe å bevise for oss alle. Han er garantert mye bedre på Highbury. Jeg tviler på at han har spilt en ordentlig kamp på en så dårlig bane før som mot SheffU. Charlton er jo "on a high" etter at Pardew kom inn, så de kommer nok til å ha masser av innsats. Men Charlton skal jo ikke være noe problem for oss.

 

 

3-0

 

 

Edit: Det skal jo selvfølgelig være Emirates.

 

Highbury!

*snufs* :)

 

Ellers er jeg enig med det ang. Baptista. Tror og håper han får sjansen!

Link to comment
Share on other sites

Tror nok at Gilberto tar seg skikkelig sammen til denne kampen. Håper også at Rosicky er i god form.

 

Med mindre Adebayor kommer tilbake, så tror jeg nok vi må bruke van Persie på topp. Blir for avakt med bare Baptista, og Aliadiere har jeg mista troen på.

 

Hadde vært virkelig leit å tape den kampen her. Etter Sheffield United-kampen burde vi kunne sagt at vi kastet vekk 3 poeng, men det er dessverre ikke sannheten. Det var altså ingenting annet enn fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

 

Og da håper jeg også at en viss brasilianer overbeviser meg om at jeg har tatt fryktelig feil av ham. (Prater ikke om Gilberto)

Link to comment
Share on other sites

Håper på dette:

 

-----------Lehmann----------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - Rosicky

------------Baptista-----------------

---------------RvP-------------------

 

 

Og da håper jeg også at en viss brasilianer overbeviser meg om at jeg har tatt fryktelig feil av ham. (Prater ikke om Gilberto)

Enig i dette laget, men en ut og det er en "viss" sveitser som bør erstattes med en annen sveitser :P

 

EDIT: ser Johan er skadet

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper på dette:

 

---------------Lehmann-------------

Hoyte - Toure - Senderos - Clichy

Flamini - Cesc - Gilberto - Rosicky

------------------RvP-----------------

---------------Baptista---------------

 

I denne kampen skal det bli en solid seier, selv om Charlton har fått ny trener (og vi vet alle hvilken effekt som kommer da). Baptista scorer sitt første PL mål, det har jeg følelsen av. Det er viktig at vi får en tidlig scoring, da slipper vi å slite med å få hull på byllen hele kampen. Kan dette bli vår årlige 7 - 0 seier? :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...