Jump to content

2006.12.23 Blackburn H


Imerslundinho

Recommended Posts

ARSENAL - BLACKBURN

Lille Julaften kl. 16:00

 

TV-Kanaler:

Canal+ MIX

 

Streams:

www.Myp2p.eu

www.Freesoccer.us

 

Før avspark:

Først og fremst: GOD JUL!

Deretter får vi håpe Lille Julaften blir komplett med en seier for Arsenal! :'(

 

Annet:

Ute etter klipp fra kampen? Sjekk Arsenalclips. Nå er det også kommet "other clips" som betyr at det vil ligge klipp av intervjuer fra spillere der, samt eldre og flotte mål! Nyeste er et intervju av Emmanuel Eboue.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Frykter at denne kampen også skal bli avlyst. Så nettopp på nyhetene at 40000 flypassasjerer sitter fast på Heatrow pga tåke.

 

Håper virkelig det ordner seg. En kamp til som blir avlyst nå går ikke altså. :'(

 

Hoyte spiller i stedet for Lauren og Eboue er ute. Flamini er også tvilsom. Se mer her: arsenal.com

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen blir viktig fordi hvis vi klarer å hente full pott ut av kampene rett rundt jul knapper vi forhåpentligvis litt innpå ManU og Chelsea og kan fort være med i tittelkampen ut på nyåret. Vi er etter min mening"bare"14poeng bak ManU med tanke på at de har både oss og Chelsea igjen på bortebane og de har ikke hatt en dårlig periode i løpet av sesongen til nå.

Link to comment
Share on other sites

Ser ikke på det som heilt krise om denne kampen også skulle bli utsatt, kommer sandelig nok kamper i romjula og starten på nyåret. Desuten er det hjemme så da slepper vi å reise :'(

 

Men håper det blir kamp, og en 3 poenger.

 

Kjekke tid vi er inni nå.

 

God jul folkens.

Link to comment
Share on other sites

Dette blir lekestue har jeg en følelse av. Kan dette bli årets 7 - 0 seier? :'(. McCarthy er suspendert og Blackburn er et dårlig bortelag (2-2-4 med 5-10 i målforskjell) Mozart er også tilbake. Jeg kan ikke se for meg at vi ikke vinner denne kampen - men jeg har sagt det mange ganger før i år :S

Link to comment
Share on other sites

Denne tar me. Null bananskall.

 

Lehmann

Hoyte Kolo Djourou Clichy

Rosicky Cesc Gilberto Hleb

Adebayor van Persie

 

Hm, Hleb likte seg ikke på venstresiden sist gang han spilte der, så vidt jeg husker. Så håper ikke han spiller der i morgen. Frykter 4-5-1 viss hleb og rosicky skal starte.

 

Lehmann

hoyte kolo djourou clichy

hleb rosicky cesc gilberto rvp

ade

Link to comment
Share on other sites

Frykter at denne kampen også skal bli avlyst. Så nettopp på nyhetene at 40000 flypassasjerer sitter fast på Heatrow pga tåke.

Heatrow ligger ganske langt unna Emirates heldigvis, kanskje det ikke er tåke i Nord London?:P

 

Da vi var i London tok det daa ikke lange tida fra Heatrow til hotellet med tog, og videre fra hotellet med 'ze tube var veldig kort, så det er da ikke så langt unna da..

Link to comment
Share on other sites

Frykter at denne kampen også skal bli avlyst. Så nettopp på nyhetene at 40000 flypassasjerer sitter fast på Heatrow pga tåke.

Heatrow ligger ganske langt unna Emirates heldigvis, kanskje det ikke er tåke i Nord London?:D

 

Da vi var i London tok det daa ikke lange tida fra Heatrow til hotellet med tog, og videre fra hotellet med 'ze tube var veldig kort, så det er da ikke så langt unna da..

Husk at tog og tube går ganske fort da :P

Link to comment
Share on other sites

Frykter at denne kampen også skal bli avlyst. Så nettopp på nyhetene at 40000 flypassasjerer sitter fast på Heatrow pga tåke.

Heatrow ligger ganske langt unna Emirates heldigvis, kanskje det ikke er tåke i Nord London?:D

 

Da vi var i London tok det daa ikke lange tida fra Heatrow til hotellet med tog, og videre fra hotellet med 'ze tube var veldig kort, så det er da ikke så langt unna da..

Husk at tog og tube går ganske fort da :ph34r:

 

Tåka går fort den også! :P

 

Men anyways... kampen går nok den, og lagoppstillinga blir litt skummel med tanke på alle skadene. Men trooor vi skal hale dette i land, hvis det ikke blir en ny gambling-oppstilling av Wenger, og at Blackburn ikke får det første målet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har PPMate, og når jeg går inn på denne linken: http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm og trykker på PLAY på Arsenal-Blackburn, kommer det bare opp Channel not found, please choose channel.

 

Jeg lurer på om det er fordi det er så lenge til den starter at det er slik.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har PPMate, og når jeg går inn på denne linken: http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm og trykker på PLAY på Arsenal-Blackburn, kommer det bare opp Channel not found, please choose channel.

 

Jeg lurer på om det er fordi det er så lenge til den starter at det er slik.

Prøv å gå ut av programmet og så klikke på play igjen. PP mate kan være veldig rar til tider. men det at det er så lenge til kampen starter, betyar at det er noe annet som spilles nå, som i dette tilfellet er Fulham - West ham. Det fuker for meg, den bare stod på Buffring 1% veldig lenge...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...