Jump to content

2006.12.23 Blackburn H


Imerslundinho

Recommended Posts

  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

For en kamp! :D Vi spiller knallgodt til tider og har egentlig det meste a spillet, men til tider så er Blackburn helt med og skaper trøbbel for oss. Satt å irriterte meg grønn når Blackburn scoret sitt andre. At vi klarer å spille så naivt og klønete og også like etter det målet at vi spiller så usikkert og naivt, og jeg frykter at vi skal få enda en imot, men nå sitter vi her og har vunnet 6-2! Helt fantastisk av alle sammen på slutten!! Syns Ade var god i dag, det samme var RVP og Fabregas. Clichy syns jeg også viser stort spill til tider.

 

God jul alle sammen!! :( En ordentlig julegave på forskudd av Arsenal :(

Link to comment
Share on other sites

Da vant vi begge omgangene 3 - 1 etter at Bluckburn scoret først i begge :D. Jeg unnet virkelig RvP å score i dag, han vært fryktelig nærme de siste kampene. Ade spiller ekstremt bra, og jeg vil tro dette var han beste kamp i Arsenal-trøya. han kommer seg flere ganger rundt, vinner dueller, jobber som f, scorer mål og er involvert i målene. Ellers gjør Clichy en meget god jobb og bryter ofte. Lehmann er også veldig god i dag - flere matchvinnende redninger. Hleb er litt opp og ned, men mest opp. Rosicky er også veldig god, jeg synes så synd på han for at han ikke scorte i dag - samme med Fabregas. Ellers er Toure og Djourou helt greie der bak, selv om det til tider er litt slurv. Hoyte gjør en god kamp. Det beste av alt er at vi spiller så bra når vi har Eboue, Henry, Gallas og Ljungberg ute!

Link to comment
Share on other sites

Sinnsykt deilig!!! Julen er reddet, fra noen nervøse minutter på 3-2 til himmelen på 4, 5 og 6! Fantastisk, alle 3 målscorerne våre scoret også, da tenker jeg også på Gilberto som har 6 ligamål på 18 kamper. Pluss at Flamini scorer sitt 3. mål på 13 seriekamper, skulle ønske Cesc også var sånn, men han er og blir nok en som nesten alltid er nest sist! Herlig også at Hleb fikk hyll på byllen, nå venter jeg bare på Mozart og Beistet skal score igjen!! Var nok den beste julegaven jeg kunne få!

 

Dette skrev nettavisen:

Arsenal og Blackburn utkjempet en underholdende batalje, hvor hjemmelaget trakk det lengste strået.

Er ikke det å underdrive litt?

 

Tottenham tapte 3-1 :) :D :P :( :D ;)

 

Fantastisk julegave, er så glad at det er ingenting å klage på!! :(

Link to comment
Share on other sites

lehmann: god, mange viktige å bra redninger(8)

hoyte: imponert, er med mye fremover, lite feil(9)

djourou: litt slurv,ellers solid(7)

toure: er som altid en gigant, et par slurvefeil,å straffe trekker ned(7)

clichy: løper mest av alle, bra initiativ(9)

hleb: opp og ned, gjør noen helt fantastisk ting, sinnsyk kroppskontroll, god(8)

fabregas: banens beste, blikk å pasninger bare han kan. plus for tuttis på savage :D (10)

silva©: som alltid er han gigant defansivt, pluss et mål(9)

rosicky: som hleb, opp og ned, noe fantastisk, uheldig som ikke skårte(8)

RvPersie: veldig god, 2 mål pluss straffe. burde skårt fler(9)

adebajour : er blitt min helt, nesten ingen feil, hælklikker, å teknikk over alle andre(10)

Link to comment
Share on other sites

Er den beste lille juleaften noen sinne..

Morro at van Persie endelig scorer igjen, dermed har han 7 ligamål og er klubbens toppscorer. Gilberto og Adebayor følger tett med 6 hver..

Fabregas med nok en assist og er oppe i 7, best i PL..

 

Synes vi er litt slurvete på begge målene, men vi spillte en fantastisk kamp og vi hadde fortjent å vinne 10-2..

Strålende fornøyd og får håpe det varer sånn i juleprogrammet... ja i hele neste år..hehe

 

Watford neste..der tipper jeg vi hviler spillere som hleb, fabregas og van persie??

Link to comment
Share on other sites

ALLE klippene er nå, etter mye om og men, lagt ut på siden min. Sjekk signatur for link. Mange mål å legge ut i dag :D

 

Angående kampen, så var den fantastisk!!! Mange pene mål. Straffesparkene til begge lag var VELDIG billige, men det får være så. Da er det første gang at vi karer å snu en kamp vi ligger under på hj. bane. FANTASTISK!!! Og at N'Castle vinner mot avskummet er også deilig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

For en kamp. Dette var rene julaften :( Vi vant helt fortjent og som komentatoren sa, vi fikk ikke et mål for mye!

 

Vi kjemper fra første blås til siste blås i fløyta og vinner fortjent. Alle måla var fine, men hvorfor ble det ikke rødt kort på han som felte v. Persie? Men samma det når vi vinner 6-2. Gratulere og God Jul til alle Arsenal spillere og vi tar asse poeng nå i jula :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg må le av det statistikk-systemet som Dagbladet og Nettavisen bruker. Her er den håpløse ratingen:

Jens Lehmann 7

Justin Hoyte 7

Kolo Toure 7

Johan Djourou 7

Gael Clichy 5

Alexander Hleb 7

( Theo Walcott i 1 min. )

BB Francesco Fabregas 9

Gilberto Silva 7

Tomas Rosicky 7

( Mathieu Flamini i 19 min. )

Emmanuel Adebayor 8

( Julio Baptista i 1 min. )

Robin van Persie 7

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...