Jump to content

Få Tony Adams til Arsenal snarest!


RockyRocastle

Recommended Posts

Det egentlig ganske surealistisk å se Tony Adams i andre klubbfarger. Jeg må innrømme at dette synet var like trist som Arsenal var i perioder på lørdag. Det å se Captain Marvel i Pompeyoutfit sårer. Når Arsenals forsvar opptrer som det gjør i tillegg blir det på grensen til vondt.

 

Tony Adams sitter på unik kompetanse angående forsvarspill, dødballer og det å være ung undre press. Han er også en representant for det engelske, lokale og ekte som idag kan til tider være litt fraværende på Emirates.

 

Jeg mener bestemt at Tony Adams kan og bør være en viktig brikke i jakten på suksess. Vær så snill å få denne mannen ut av pompeyjakken og ned på benken mellom Wenger og Rice.

 

 

Would you belive it!!!??

Link to comment
Share on other sites

Det egentlig ganske surealistisk å se Tony Adams i andre klubbfarger. Jeg må innrømme at dette synet var like trist som Arsenal var i perioder på lørdag. Det å se Captain Marvel i Pompeyoutfit sårer. Når Arsenals forsvar opptrer som det gjør i tillegg blir det på grensen til vondt.

 

Tony Adams sitter på unik kompetanse angående forsvarspill, dødballer og det å være ung undre press. Han er også en representant for det engelske, lokale og ekte som idag kan til tider være litt fraværende på Emirates.

 

Jeg mener bestemt at Tony Adams kan og bør være en viktig brikke i jakten på suksess. Vær så snill å få denne mannen ut av pompeyjakken og ned på benken mellom Wenger og Rice.

 

 

Would you belive it!!!??

 

Han kommer nok til Arsenal en dag, men i øyeblikket har Mr. Redknapp snappet han ut av våre hender. Og jeg lurer på hvor komfortabel han var på lørdag, da han satte og kommuniserte med Redknapp med radio.

 

En annen ting,

hva skjedde egentlig med Keown? Ville han ikke være forsvarstrener lenger? Leste i en tråd for en stund siden at han hadde reist til frankrike? Hva gjør han der?

Link to comment
Share on other sites

Det egentlig ganske surealistisk å se Tony Adams i andre klubbfarger. Jeg må innrømme at dette synet var like trist som Arsenal var i perioder på lørdag. Det å se Captain Marvel i Pompeyoutfit sårer. Når Arsenals forsvar opptrer som det gjør i tillegg blir det på grensen til vondt.

 

Tony Adams sitter på unik kompetanse angående forsvarspill, dødballer og det å være ung undre press. Han er også en representant for det engelske, lokale og ekte som idag kan til tider være litt fraværende på Emirates.

 

Jeg mener bestemt at Tony Adams kan og bør være en viktig brikke i jakten på suksess. Vær så snill å få denne mannen ut av pompeyjakken og ned på benken mellom Wenger og Rice.

 

 

Would you belive it!!!??

Ett av årets mest selvfølgelige, men uten tvil beste forslag!!

 

Går ikke dette så er Keown det selvfølgelige andre valg, hvis det stemmer at han ikke lenger er tilknyttet trener teamet på noen måte.

Link to comment
Share on other sites

Wnger er en fantastisk trener, kanskje verdensbeste, vertfall framøve på banen. Men vi se gang på gang at vi sliter bakøve og da særelig på døballer. Her trur også jeg at TA6 vill vert en utrulig forsterning, og hjelp våre spiller til å tatt tak og klarert.

 

Håper virkelig at Tony Adams kommer tilbake som trener, og blir opplært av Wenger før han eventuelt tar øve en manager jobb..

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Tony "vil" trene Arsenal, det sier sitt når du ikke stiller opp i Testimonialen til sin venn og lagkamerat. Hjalp ikke mye da han ble assistenttrener for en rival om bronsen og CL-plassen. Jeg tror Mr.Arsenal har vent seg litt bort fra oss.

 

Her er noen som hvertfall har gått rette veien:

 

Gilles Grimandi - sa i Arsenal Official Magazine "When I returned to France, many clubs wanted me to sign a contract, but I had to say sorry to them. With Arsenal it is like when you have loved a beautiful girl - with other girls you always remember the beatutiful one". True gooner!

 

Perry Groves - Skrev ei bok som er mer populær enn Cashley's. Tidligere middelmådig fotballspiller, samme som Gilles forøvrig. Begge er enda goonere. Det Perry sa om Cashley i TGP sier sitt.

 

På samme nivå:

 

Paul Merson - Arsenallegende, og nå skriver han vær månede i AOM. "I knew we'd beat United" Ekte gooner han også.

 

Steve Bould og Liam Brady - Nå trener Steve Arsenal's ungdomslag og Liam har jobbet med ungdommene i snart 10 år.

 

Charlie George, Kenny Sansom og Lee Dixon - Skriver alle måndtlig i Arsenals magasin! Charlie jobber vel også med museumet og litt på kampdagene for Arsenal, om han da ikke har sluttet.

 

Nedover?:

 

Ian Wright - Stadig flere å flere dumme utalelser om Arsenal, er han sjalu på Henry?

 

Tony Adams - Som nevnt oppe, er han enda en gooner?, håper inderlig det!

 

Allikevel er de begge to tilgitt ettersom de er levende legender!!

Link to comment
Share on other sites

Latterlig å stille spørsmålstegn til om Adams fortsatt er en Gunner.

Hvorfor er det latterlig? De fleste tegn tyder på at han IKKE er det lengre...

 

Må si meg enig med Tusmo her. Finnes ikke snev av latterlighet i å stille dette spørsmålet. Adams har ikke deltatt på ett eneste arrangement rundt klubben. Dette behøver nødvendigvis ikke å bety at han ikke er en gooner fremdeles, men det er ett eller annet som ikke stemmer etter min mening

Link to comment
Share on other sites

Latterlig å stille spørsmålstegn til om Adams fortsatt er en Gunner.

Hvorfor er det latterlig? De fleste tegn tyder på at han IKKE er det lengre...

 

Må si meg enig med Tusmo her. Finnes ikke snev av latterlighet i å stille dette spørsmålet. Adams har ikke deltatt på ett eneste arrangement rundt klubben. Dette behøver nødvendigvis ikke å bety at han ikke er en gooner fremdeles, men det er ett eller annet som ikke stemmer etter min mening

 

Selvsagt er Tony Adams en ekte Gooner. Det kommer han ALLTID til å være. At han i en fase distanserer seg litt fra klubben etter å ha vært 120% delaktig i langt over 20 år er BARE helt naturlig. Tony Adams kommer, så lenge han lever, til å være en Gooner.

 

Forøvrig så er ikke jeg sikker på at jeg ønsker Rodders tilbake som trener eller manager. Jeg ønsker ikke at han skal gå i samme fellen som mange har gjort før ham. Nemlig å møte veggen i klubben han var elsket over alt på jord. Jeg ønsker å huske Tony Adams som den spilleren han var, ikke som en ny avart av Glenn Hoddle i manageryrket.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig å stille spørsmålstegn til om Adams fortsatt er en Gunner.

Hvorfor er det latterlig? De fleste tegn tyder på at han IKKE er det lengre...

 

Må si meg enig med Tusmo her. Finnes ikke snev av latterlighet i å stille dette spørsmålet. Adams har ikke deltatt på ett eneste arrangement rundt klubben. Dette behøver nødvendigvis ikke å bety at han ikke er en gooner fremdeles, men det er ett eller annet som ikke stemmer etter min mening

Klubben kan ikke tvinge ham til å møte opp på alle mulige arrangementer osv, kun fordi han er en legende. Greit at det er snodig at han ikke en gnag var i Bergkamps testimonial eller noe, men det har ikke vi noe med. Tony Adams er Tony Adams og vil nok alltid huskes i sammenheng med Arsenal. Neppe med Portsmouth.

Link to comment
Share on other sites

Latterlig å stille spørsmålstegn til om Adams fortsatt er en Gunner.

Hvorfor er det latterlig? De fleste tegn tyder på at han IKKE er det lengre...

 

Må si meg enig med Tusmo her. Finnes ikke snev av latterlighet i å stille dette spørsmålet. Adams har ikke deltatt på ett eneste arrangement rundt klubben. Dette behøver nødvendigvis ikke å bety at han ikke er en gooner fremdeles, men det er ett eller annet som ikke stemmer etter min mening

 

Akkurat på dette spørsmålet er jeg veldig usikker.

Vi vet det vel ikke.Syns det er rart at han aldri viser seg på

arrangementer o.l.

Men etter å ha lest Vieira sin bok så går jeg ut fra det han skriver at det som

skuffet han mest med Adams som er en legende i Arsenal var at han ikke

helt tacklet at Arsenal greide seg så bra uten ham.

Der ligger gjerne problemet litt men for meg er Tony Adams Mr. Arsenal..men en Gooner ja..men et eller annet stemmer nok ikke her.

Kanskje er det noe i det at Tony ikke tacklet å være uunværlig i Arsenal lengre på en god måte?

Link to comment
Share on other sites

La mannen få tid på seg til å bli ferdig med Arsenal. Og så må han få tid på å lære seg treneryrket. Det er ikke alltid betydningsfulle spillere klarer å dra med seg engasjement, involvering, kunnskaper og ferdigheter til treneryrket. Som Clough sier i sin bok, er det mange som har bommet her... Hovedproblemet er kommunikasjon. En ting er å formidle trygghet og styrke på banen. Som trener må du kommunisere på en annen måte enn med hoftefestet.

 

Nei, før jeg ser Adams i Arsenal, kan han og klubben ha godt av å se at han duger på trenernivået.

 

At han fremdeles er en gooner.... Selvsagt er han det! Det betyr ikke at han ikke har gjennomgått en avskjed/brudd med Arsenal. Det er som å miste en du er glad i. En kan enten fornekte alt det denne personen har gitt deg, eller man kan forsøke å ta med seg alt det en har fått og så gå videre. Hva fremtiden vil bringe vet ingen...

 

Adams er ikke noen dum mann. Han har lært mye av livet, og er ikke så dum som noen her inne på forumet antyder. Klart han fremdeles har et forhold til Arsenal! Det kan være blandet, men når han ser at Wenger kan se for seg ham som manager i Arsenal... Ja, da er man ikke dum og tviholder på eventuelle skuffulser knyttet til klubben.

 

Adams kommer...

 

Når og på hvilken måte vet vi derimot ikke!

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt er Tony Adams en ekte Gooner. Det kommer han ALLTID til å være. At han i en fase distanserer seg litt fra klubben etter å ha vært 120% delaktig i langt over 20 år er BARE helt naturlig. Tony Adams kommer, så lenge han lever, til å være en Gooner.

 

Forøvrig så er ikke jeg sikker på at jeg ønsker Rodders tilbake som trener eller manager. Jeg ønsker ikke at han skal gå i samme fellen som mange har gjort før ham. Nemlig å møte veggen i klubben han var elsket over alt på jord. Jeg ønsker å huske Tony Adams som den spilleren han var, ikke som en ny avart av Glenn Hoddle i manageryrket.

Det er bare en Glenn Hoddle. Ingen kan gjøre gråstein av gull som han.

Forøvrig må jeg si meg enig med deg Chaz. Adams bør ikke besudle legendestatusen sin med å komme tilbake som manager.

Link to comment
Share on other sites

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...+to+quit+Pompey

 

Ser ut som nokon får oppfylt ønsket sitt likevel, sjølv om det nok blir ei stund til Adams vender tilbake slik som eg ser det. Wenger kjem nok til å vere manager i mange år til, men likevel er dette bra å høyre frå Adams.

 

Ingen overraskelse dette, nei. Da fikk alle som lurte en grei oppklaring. Adams har Arsenal fremdeles i hjertet, og ingenting står i veien for å komme tilbake.

 

Nå er det bare om han i hele tatt duger som manager. Det er et helt annet spørsmål!

Uansett ønsker jeg meg veldig et Arsenal som spruter av offensiv innstilling. Lurer på om

Adams kan videreføre/utvikle dette?

 

Ser med spenning på hvor han blir manager neste år?!

Link to comment
Share on other sites

Herlig! Vet ikke om han er mannen, men...? Når Wenger slutter(sovner inn? ;) ) er vel han et godt alternativ, MEN han må bevise at han kan trene større klubber enn Wycombe(som han ikke klarte så bra). Mitt råd er en Championship klubb. Klarer han det bra er det vel ingenting som sier noe annet. Trekker tilbake spørsmålet på noen poster oppe ;) Om han blir like stor som Chapman og Wenger er vel tvilsomt. Tiden vil vise, hadde også elsket og sett Adams ved siden av Wenger!

 

Angående Keown på denne tråden så er han enna i Arsenal! Så han før Blackburn kampen ;)

Link to comment
Share on other sites

Enig med RR at det er både merkelig og dumt at Adams bruker sinn kompetanse i en annen klubb enn Arsenal. Jeg vil tro at han sikkert helst ville jobbet i Arsenal men Wenger ville vel ikke ha han kan jeg tenke meg.

Link to comment
Share on other sites

Tror ikke Tony "vil" trene Arsenal, det sier sitt når du ikke stiller opp i Testimonialen til sin venn og lagkamerat. Hjalp ikke mye da han ble assistenttrener for en rival om bronsen og CL-plassen. Jeg tror Mr.Arsenal har vent seg litt bort fra oss.

Herlig! Vet ikke om han er mannen, men...? Når Wenger slutter(sovner inn? ) er vel han et godt alternativ, MEN han må bevise at han kan trene større klubber enn Wycombe(som han ikke klarte så bra). Mitt råd er en Championship klubb

 

 

Det var jo ingen som trodde at Pompey skulle være med å kjempe om plasser i øverste sikte. Men det kan det hende at Adams har fiksa på diverse innen laget. Her også, Adams må ikke bevise noe som helst egentlig. For å få trener kontrakt i en middels Championship klubb er en veldig vanskelig jobb å skape resultater av. Jeg mener det da er lettere å sitte som Manager i en klubb som Arsenal. Der vi har pengene, treningsforholda i verdensklasse og publikumsinteresse. Tror nok Adams kan hoppe rett inn i Arsenal.

 

Om han får spørsmål om å bli trener i AFC så sier han garantert ja.

 

 

ADAMS ER EN GOONS

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...