Jump to content

Få Tony Adams til Arsenal snarest!


RockyRocastle

Recommended Posts

Jeg vil ikke ser bort i fra at Adams en gang blir Arsenal-manager. At han har lederegenskaper er vel hevet over tvil men mannen må få tilegne seg nødvendig erfaring før det er aktuelt. Han må ha manager erfaring i en topp Euruopeisk liga. Her må han bevise hva han duger til.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i dette!

Håper vi får han i sommer måndene. Da får han finpusset forsvaret før neste sesong og vi kan bli enda bedre deffensivt enn det vi er, og er vi trygge bak blir det bedre fremover også.

Bare se på det han har gjort i Pourtsmouth.

Han er en ARSENAL legende, han må tilbake hvor han hører hjemme.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig i dette!

Håper vi får han i sommer måndene. Da får han finpusset forsvaret før neste sesong og vi kan bli enda bedre deffensivt enn det vi er, og er vi trygge bak blir det bedre fremover også.

Bare se på det han har gjort i Pourtsmouth.

Han er en ARSENAL legende, han må tilbake hvor han hører hjemme.

Hva er det du sier? Ønsker du Tony Adams til manager i sommer, hva skal vi bare kvitte oss med Wenger !? Wenger har mange år i Arsenal igjen!

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke ser bort i fra at Adams en gang blir Arsenal-manager. At han har lederegenskaper er vel hevet over tvil men mannen må få tilegne seg nødvendig erfaring før det er aktuelt. Han må ha manager erfaring i en topp Euruopeisk liga. Her må han bevise hva han duger til.

 

 

Tror ikke han kan klare å vidreføre det magiske angrepsspillet Wenger har utviklet.. Greit kanskje Arsenal blir bedre defensivt.. Men heller happy attack football! Ser for meg Adams som mulig arvtaker til Pat Rice..For det er jo ingen tvil om at han har mye å tillføre både når det gjelder å blø for drakta og holde linja!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...