Jump to content

Champions Leauge 06/07


Hetland

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Vi var definitivt IKKE heldige med trekningen. PSV er veldig gode, og vi sleit veldig mye mot dem i gruppespillet i fjor. Dette kan vippe begge veier etter min mening. Det hadde vært bedre med AS Roma, Celtic eller Lille. I fjor gikk vi ut som underdogs i 8-delsfinalen og kvartfinalen og taklet denne rollen bra, men nå er det vi som er favoritter, og jeg er skeptisk til om gutta vil klare dette.

 

Det er bare å vente og se! :D

Link to comment
Share on other sites

Vi var definitivt IKKE heldige med trekningen. PSV er veldig gode, og vi sleit veldig mye mot dem i gruppespillet i fjor. Dette kan vippe begge veier etter min mening. Det hadde vært bedre med AS Roma, Celtic eller Lille. I fjor gikk vi ut som underdogs i 8-delsfinalen og kvartfinalen og taklet denne rollen bra, men nå er det vi som er favoritter, og jeg er skeptisk til om gutta vil klare dette.

 

Det er bare å vente og se! :D

 

Jeg skjønner poenget, men vi VAR heldige! Tenk på Barca og Inter f.eks. Da hadde vi vært uheldigeg, men PSV er en helt grei trekning!

Link to comment
Share on other sites

Vi var definitivt IKKE heldige med trekningen. PSV er veldig gode, og vi sleit veldig mye mot dem i gruppespillet i fjor. Dette kan vippe begge veier etter min mening. Det hadde vært bedre med AS Roma, Celtic eller Lille. I fjor gikk vi ut som underdogs i 8-delsfinalen og kvartfinalen og taklet denne rollen bra, men nå er det vi som er favoritter, og jeg er skeptisk til om gutta vil klare dette.

 

Det er bare å vente og se! :D

 

 

PSV er ikke noe walkover, for all del! Men synest vi må være fornøyd med den trekningen sår vi ser på mange av de andre laga vi kunne fått.

Link to comment
Share on other sites

PSV går ikke ann å undervurdere, de har en rekke klassespillere. Men jeg tror nok Arsenal klarer å dra i land dette. PSV slo nesten ut Milan i fjor, de var ekstremt uheldige som ikke gjorde det, så PSV er et lag vi må passe oss for.

Link to comment
Share on other sites

Vi var definitivt IKKE heldige med trekningen. PSV er veldig gode, og vi sleit veldig mye mot dem i gruppespillet i fjor. Dette kan vippe begge veier etter min mening. Det hadde vært bedre med AS Roma, Celtic eller Lille. I fjor gikk vi ut som underdogs i 8-delsfinalen og kvartfinalen og taklet denne rollen bra, men nå er det vi som er favoritter, og jeg er skeptisk til om gutta vil klare dette.

 

Det er bare å vente og se! :huh:

men arsenal møtte ikke psv ifjor!!er noen år siden det nå vel??hmm..eller?? :) syns vi var heldige jeg, psv er ikke av arsenals klasse,(håper jeg iallefall) :P..men helt klart vanskelige kamper..

men vi er jævlig heldig som slapp Inter og Barca..

 

YEA!!! Deilig!! De skal vi slå, vi var heldige :P

 

Men PSV skal ikke undervurderes!

Ikke like heldige som ManUtd! F*** as, de har alltid flaks! :D :P

jepp, ALLTID flaks,dommere å alt annet :huh:

Link to comment
Share on other sites

fornøyd med trekninga. MEN folkens, PSV er et meget godt lag, så ikke ta helt av, dette er ingen lett kamp. PSV burde vært i finalen for 2 år siden, de er suverene i Nederland, og har flere spillere som er virkelig gode. Bl.a. Kommer Farfan til å bli en stor stjerne. Det som imponerer meg med PSV er at hver sesong selger de halve laget sitt, og hver sesong er de på toppen, utrolig stekt. Uansett burde vi ta dette, hjemme vinner vi, borte spiller vi U.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke jeg husker helt feil, så tapte vel United 1-0 for Lille sist sesong? Man skal, som det er sagt flere ganger her, aldri undervurdere en Underdog.

Bare se Arsenal i fjor, da slo vi undernifra, og slo hardt. I år blir det nok litt mer nyansert, så jeg tror vi bør stille med absolutt vårt beste lag og ikke minst beste innstilling til disse kampene mot PSV. De har et godt lag med mange gode spiller og ikke minst spiller de en fin fotball.

 

En talentfabrikk rett og slett og skal ikke se bort i fra at noen av de vil vise seg frem mot nettopp The Gunners, men jeg tror og håper selvfølgelig på seier til oss.

 

Gleder meg til det starter opp igjen!! :)

Link to comment
Share on other sites

Her er noen linker til tidligere møter med PSV..

Arsenal PSV 1-0 2004

PSV Arsenal 1-1 2004

PSV Arsenal 0-4 2002

Arsenal PSV 0-0 2002

2 røde kort mot PSV 2004

 

 

Virker som PSV er en klubb Henry liker å spille i mot...

Ja, Henry virker å like PSV, og forhåpentligvis er Henry tilbake i toppform til denne tid. PSV er likevel eit lag me skal kunne slå, med eller utan Henry. Dei imponerte ikkje nevneverdig mot Liverpool heller, og me har hatt eit bra tak på dei i dei siste åra.

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke jeg husker helt feil, så tapte vel United 1-0 for Lille sist sesong? Man skal, som det er sagt flere ganger her, aldri undervurdere en Underdog.

Bare se Arsenal i fjor, da slo vi undernifra, og slo hardt. I år blir det nok litt mer nyansert, så jeg tror vi bør stille med absolutt vårt beste lag og ikke minst beste innstilling til disse kampene mot PSV. De har et godt lag med mange gode spiller og ikke minst spiller de en fin fotball.

 

En talentfabrikk rett og slett og skal ikke se bort i fra at noen av de vil vise seg frem mot nettopp The Gunners, men jeg tror og håper selvfølgelig på seier til oss.

 

Gleder meg til det starter opp igjen!! :)

er enig i den, men er prinsippet united, de får altid best utgangspunkt..er bedre med lille enn inter, barca, eller psv,mener da jeg :P

men ssånn er fotballen :)

er fornøyd med trekninga til arsenal, det som teller :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...