Jump to content

Champions Leauge 06/07


Hetland

Recommended Posts

Nå nærmar det seg Chamions League kvalikk for Arsenal. 8/9 og 22/23 august startar den tapande finalist frå fjor-årets finale jakten på ny finale forhåpentlegvis med betre utfall denne gongen.

 

Wenger har allereie uttalt at det kan bli vanskeleg å komma seg forbi kvalikken. Ein kan forstå at Wenger meinar alvor når lag som Fenerbache, Spartak Moskva og skotske Hearts er mulige motstandarar. Den fulle lista over mulige lag:

http://www.arsenal.com/article.asp?thisNav...ualifying+Round?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Vi husker jo alle våren 2006 når Tottene ikke fikk ut fingeren av rompa til WestHam og måtte se seg forbigått på tabellen av storebror. Det vil kanskje bli tidenes antiklimaks dersom vi ikke klarer å kvalifisere oss nå! Men det bør vel gå tålelig greit. Arsenal er jo ikke kjent for å være heldige i trekninger da, med jeg følte det snudde til en viss grad sist sesong.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kommer til mesterligaen! Uansett motstander!

 

Neida. Ikke sikkert det... spillerne er ikke fit for å spille, ihvertfall ikke VM-spillerne, og det sier seg jo selv at de er de beste spillerne, så vi kan få det tøft!

 

To av våre kanskje viktigste spillere er jo enda på ferie.. Jensemann og Titi, så vi sliter nå synes jeg.

Link to comment
Share on other sites

Tror vi kommer til mesterligaen! Uansett motstander!

 

Neida. Ikke sikkert det... spillerne er ikke fit for å spille, ihvertfall ikke VM-spillerne, og det sier seg jo selv at de er de beste spillerne, så vi kan få det tøft!

 

To av våre kanskje viktigste spillere er jo enda på ferie.. Jensemann og Titi, så vi sliter nå synes jeg.

 

Spillerne blir vel fit for fight til den 08.08.....Er jo en fin treningsøkt før sesongstart.

Link to comment
Share on other sites

hmm...kommer tidlig de kvalik.kampene og det blir nok tøft, men jeg tror laget er klar for oppgaven og bør vinne greit over to kamper.

 

Magefølelsen min sier vi trekker Fenerbache/Torshavn eller VIF/Mlada Boleslav.

Link to comment
Share on other sites

Burde slå dem over 2 kamper, men de har nok noen kvalitetsspillere i laget. Jeg vet ikke så mye om dem, men tipper de har flere spillere på det kroatiske landslaget, samt at de har 2-3 brasilianere og Nowotny i forsvaret...og han er treeeig :unsure:

 

Så blir det jo litt spennende å se hvordan første CL-kampen på Emirates blir.

Regner med en fantastisk atmosfære og stemning, men vi blir jo naturligvis spent på hvor bra Arsenal kommer til å spille der første månedene..

Link to comment
Share on other sites

Sånn; nå har BBC endre på brøleren. Gud bedre, når man ikke kan stole på Auntie Beep lenger, da er det noe som er galt! :unsure: :unsure:

Eg sei berre to ord: Guy Kewney! Dette var nok ikkje BBC sin største brølar i år. ;)

 

Trekninga er grei nok. Ikkje ein drøm å reise til Zagreb, men SKAL vere overkomeleg motstand.

Link to comment
Share on other sites

Skummel kamp dette. Eg har ein litt dårleg magefølelse. Det er ikkje så lenge sidan Man. Utd dumma seg ut mot tilsvarande motstand. 1. kamp kjem sannsynlegvis for tidleg for Henry. Skadar hjå Ljungberg, Senderos og Clichy. Nivået på motstandarane i oppkøyringa er ikkje all verda. Mykje står på spel, ikkje minst pengar. La oss vone spelarane ikkje er prega av dette. Heimekamp fyrst er vel i utgangspunktet heller ikkje nokon fordel, sjølv om me får fullt lag (bortsett frå dei skadde) til bortekampen.

Link to comment
Share on other sites

Bortekamper i heksegrytene rundt balkan er alltid farlige. Men siden de er to kamper skal dette gå greit. Det viktigste er at vi ikke mister huet i slike kamper, for slike lag er ofte ekle og kommer med mange skitne triks. Vi har Toure, Lehmann og Gilberto - det gjør meg sikker på at vi kommer til å holde det ganske tett bakover. Framover er vi svekket pga vi er uten Henry, men bortsett fra det er vi toppet på den fronten.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...