Jump to content

Champions Leauge 06/07


Hetland

Recommended Posts

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Lehmann spiller ikke, fordi han er suspendert. Henry kan trolig også gå glipp av denne kampen iflg Wenger i intervjuet etter kampen i dag. Kan nok fort bli RVP og Adebayor på topp tenker jeg.

 

 

Det ligger i kortene. Tenker Henry sitter på benken :unsure:

Synes Van Persie og Adebayor dannet ett godt spisspar i dag. I tillegg "klikket" det flere ganger mellom Reyes og VP, det er positivt.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tviler på Henry er med i det hele tatt til første kampen.

Wenger vil nok trene han opp til returkampen og seriestarten tipper jeg.

 

Mulig Walcott kan være med på benken, men han er vel også på etterskudd fysisk pga. sykdom.

Burde egentlig gå bra med Ade, RvP og Reyes. Bare de finner nettmaskene så..

 

Jeg tror derimot det blir en ganske tøff og vanskelig kamp, så spillerne må for all del ikke ta lett på oppgaven.

Det er ingen garanti at Zagreb blir gruset på AG, så et godt borteresultat trengs.

Link to comment
Share on other sites

Kan også sette Song på topp. Har fått så trua på Song jeg nå, så nå kan han spille hvor som helst! :D Noen som husker hvordan jeg "digga" Senderos en periode? Ser jo hvor rett jeg hadde i det ;)

 

Kan du digge Reyes også, for meg? for jeg vil at han også skal bli en hit. B)

Link to comment
Share on other sites

Kan også sette Song på topp. Har fått så trua på Song jeg nå, så nå kan han spille hvor som helst! :D Noen som husker hvordan jeg "digga" Senderos en periode? Ser jo hvor rett jeg hadde i det ;)

 

Kan du digge Reyes også, for meg? for jeg vil at han også skal bli en hit. B)

 

Allright, skal starte med det etterhvert :P hehe...

Link to comment
Share on other sites

Kan også sette Song på topp. Har fått så trua på Song jeg nå, så nå kan han spille hvor som helst! :) Noen som husker hvordan jeg "digga" Senderos en periode? Ser jo hvor rett jeg hadde i det :D

 

Kan du digge Reyes også, for meg? for jeg vil at han også skal bli en hit. :D

 

Allright, skal starte med det etterhvert :P hehe...

 

Kan du også begynne å digge pasningene til Gilberto :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Da er det trekning i CL idag kl. 18:00 og her er gruppene

som det trekkes fra:

 

Pot One

Real Madrid (Spain), AC Milan (Italy), Barcelona (Spain), Liverpool (England), Manchester United (England), Valencia (Spain), Internazionale (Italy), Arsenal (England)

 

Pot Two

Bayern Munich (Germany), Chelsea (England), Celtic (Scotland), Olympique Lyon (France), Porto (Portugal), PSV Eindhoven (Holland), Roma (Italy), Lille (France)

 

Pot Three

Sporting Lisbon (Portugal), Benfica (Portugal), Bordeaux (France), Steaua Bucharest (Romania), Werder Bremen (Germany), Olympiakos (Greece), CSKA Moscow (Russia), AEK Athens (Greece)

 

Pot Four

Anderlecht (Belgium), Dynamo Kiev (Ukraine), Levski Sofia (Bulgaria), Shakhtar Donetsk (Ukraine), Galatasaray (Turkey), Hamburg (Germany), Spartak Moscow (Russia), FC Copenhagen (Denmark)

 

 

Celtic,Sporting Lisboa og København høres jo fint ut. :P

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...1469678,00.html

 

hmm...mulig det blir endringer i Champions League-gruppene.

Portugisiske lag får kanskje ikke være med..

 

Typisk nok har jeg naturligvis bestilt billett til Arsenal-Porto :huh: , men regner med akkurat den biten ordner seg uansett da.

 

Er FIFA/UEFA streng nok her ser det ut som det plutselig blir forandring i gruppa..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ja, da er vi i den situasjonen at vi enten må ta poeng i gruppespillets kanskje vanskeligste kamp, borte mot Porto, for å gå videre, eller så trenger vi en hjelpende fot eller to fra Hamburg, gruppens desiderte bunnlag!

 

Jeg er optimist, så lenge jeg kan, men jeg ser at vi raskt kan ende opp i UEFA-cuppen dersom vi roter det til i Portugal.

 

Vi må da også mest sannsynlig vinne vår siste kamp for å bli gruppevinnere, og det blir nok ikke lett.

Link to comment
Share on other sites

Nå er det slik i pulja:

Arsenal 10

Porto 10

CSKA Moskva 8

Hamburg 0

 

Hvis Arsenal spiller uavgjort mot Porto så vil Porto og Arsenal ende opp på 11 poeng, med Arsenal best på innbyrdes. Hva så om CSKA slår Hamburg? Da vil de også ende opp på 11 poeng. Og de er bedre enn Arsenal innbyrdes... Til slutt er Porto bedre enn CSKA innbyrdes.

 

Hvem går videre da, om alle ender opp med 11 poeng?

 

Hvis dette skjer så er det vel ingen vits i å stryke kampene mot Hamburg eller, for da har de tapt alle kampene.... kan vel kun være målforskjell som bestemmer da? I så fall har Porto +5, Arsenal +4 og CSKA foreløpig 0. Det betyr, hvis jeg har vurdert dette riktig, at CSKA må vinne 5-0 for å slå ut Arsenal hvis Arsenal spiller uavgjort i Portugal?

Link to comment
Share on other sites

Om alle lag ender med 11 poeng vil Hamburg sine kamper bli strøket, og en innbyrdes tabell mellom de 3 involverte lagene avgjøre avansement.

 

Dermed vil både Arsenal og Porto sikre seg avansement ved uavgjort. Arsenal har 1+ mål, mens Porto har 0.

Moskva har -1 på de innbyrdes kampene.

 

Vi vinner altså pulja med uavgjort mot Porto. Graham som vikar for en kamp?

Seriøst passer dette oss glimrende. Gutta kan ligge bakpå og kontrollere, hvis Porto er interresert i å vinne gruppa må de fram på banen, og da kan vi kontre inn et par-tre mål. :D

 

Hilsen Nilsen

Link to comment
Share on other sites

Om alle lag ender med 11 poeng vil Hamburg sine kamper bli strøket, og en innbyrdes tabell mellom de 3 involverte lagene avgjøre avansement.

 

Dermed vil både Arsenal og Porto sikre seg avansement ved uavgjort. Arsenal har 1+ mål, mens Porto har 0.

Moskva har -1 på de innbyrdes kampene.

 

Vi vinner altså pulja med uavgjort mot Porto. Graham som vikar for en kamp?

Seriøst passer dette oss glimrende. Gutta kan ligge bakpå og kontrollere, hvis Porto er interresert i å vinne gruppa må de fram på banen, og da kan vi kontre inn et par-tre mål. :D

 

Hilsen Nilsen

 

Håper virkelig ikke CSKA går videre. Vinner de 1-0 mot Hamburg og det ikke blir uavgjort i portugal vil de gå videre med bare 3 mål! En skandale for den underholdene fotballen.

 

Det beste ville være at Hamburg viser at de er bedre enn tabellen skal tilsi og vinner, men et lag som ikke har noe å spille for og så bynner å hale ut tid på 1-1(!) er ikke mye å skryte av....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Fant ikke noen topic med dette emne. Viss det skal finnes må denne bare bli slettet.

 

Nå sitter eg å venter på at trekninga for sluttspillet skal begynne.

 

Mange vanskelige lag vi kan møte. Personlig føler eg at vi trekker Barcelona. Det ville kansje ikke vert å verst å møtt dei allerede nå? Eto`o er ikke med. Og han er viktig.

 

Men Barcelona er langt ifra drømme motstander. Så eg håper på Lille, Celtic eller PSV.

 

Blir spennande :D

 

Håper Man u eller Chelsea trekker Inter. Inter vil jeg nødig møte...

Link to comment
Share on other sites

YESS!!! PSV! :huh:

 

Porto - Chelsea: Bleia møter gamleklubben. Trur Chelsea fikser den grett :P

 

Celtic - Milan: Milan har vert dårlig i år, har imponert til tider. Alt kan skje.

 

PSV Eindhoven - Arsenal: Drømme trekkning :D Dette skal vi klare.

 

Lille - Manchester United: Man U var kanskje enda heldigere enn oss? Dei går nok videre.

 

Roma - Lyon: Lyon går videre.

 

Barcelona - Liverpool: Barcelona røyker ut!

 

Real Madrid - Bayern München: To gamle kjemper i CL sammenheng. Vanskelig å si kem som trekker det lengste strået her.

 

Inter - Valencia: Inter er en av mine favoritter til å vinne årets CL. Klassespillere over hele linja..

Link to comment
Share on other sites

Porto - Chelsea

Celtic - Milan

PSV Eindhoven - Arsenal

Lille - Manchester United

Roma - Lyon

Barcelona - Liverpool

Real Madrid - Bayern München

Inter - Valencia

 

 

PSV bør gå greit. De er gode hjemme og litt vanskelig å slå, men et av de bedre vi kunne fått i denne trekningen.

Utrolig at Manure IGJEN får det antatt "letteste" laget i en trekning. De har så sinnsykt flaks på det der..

Chelsea var også forsåvidt heldig. Syns ikke Porto viste noe stort spill mot oss.

 

Liverpool tror jeg får slite mot Barca.

Link to comment
Share on other sites

Porto - Chelsea

Celtic - Milan

PSV Eindhoven - Arsenal

Lille - Manchester United

Roma - Lyon

Barcelona - Liverpool

Real Madrid - Bayern München

Inter - Valencia

 

 

PSV bør gå greit. De er gode hjemme og litt vanskelig å slå, men et av de bedre vi kunne fått i denne trekningen.

Utrolig at Manure IGJEN får det antatt "letteste" laget i en trekning. De har så sinnsykt flaks på det der..

Chelsea var også forsåvidt heldig. Syns ikke Porto viste noe stort spill mot oss.

 

Liverpool tror jeg får slite mot Barca.

 

 

Det bra med trekningen er at det forsvinner mange gode lag. Så lenge vi kommer videre ser jeg lyst på en ny finale!

Link to comment
Share on other sites

Så sinnsykt fet trekning for Arsenal :P

Skal vel ikke si at ManU alltid er så heldig i trekningene, vår CLgruppe i fjor var det jo ingen motstand.

Alikevel kjipt at de de slipper så billig unna med tanke på at det på slutten sto mellom Barca,Inter,Roma RealM og Lille. Men vi skal ikke klage, vi fikk en av de to-tre klubbene vi ønsket oss. :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...