Jump to content

2006.12.06 FC Porto B


Magnus87

Recommended Posts

Trur på seier, men uansett så trur eg at Hamburg vinn. Dei har 0 poeng, og vil vel ha litt ære igjen når dei ryker ut av CL. Heime skal dei slå CSKA.

 

Uansett hadde vært utrulig kjipt å ryke ut i gruppespillet. ryker vi ut kan det ødelegge resten av sesongen. Men satser på at det ikkje skjer, og at vi vinner 2-1 med mål av Ljungberg og Eboue.

 

Ødelegger vel ikke resten av sesongen? Blir vel mer fokus på PL da vil jeg tro, men da bør de eventuelt komme på 3. eller 4. plass slik at de har mulighet til å være med i CL neste år. Syns ikke det hadde vært verdens undergang viss de hadde bomma på CL, ut i fra hvordan det har gått hittil i sesongen, men det er min mening. CL er uansett konge å være med i, så klager ikke viss vi kommer videre. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Lagene:

 

Porto:

1-Helton; 12-Bosingwa, 3-Pepe, 14-Bruno Alves, 13-Jorge Fucile; 8-Luis

Gonzalez ©, 18-Paulo Assuncao, 16-Raul Meireles; 9-Lisandro Lopez,

23-Helder Postiga, 7-Ricardo Quaresma

Arsenal:

1-Jens Lehmann; 27-Emmanuel Eboue, 5-Kolo Toure, 20-Johan Djourou,

22-Gael Clichy; 13-Alexandr Hleb, 8-Fredrik Ljungberg, 19-Gilberto Silva

©, 4-Francesc Fabregas, 16-Matthieu Flamini; 25-Emmanuel Adebayor

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor må vi spille så sinnsykt farlig inne i egen 16meter?

Det er jo en god tanke at vi skal prøve å spille oss ut bakfra men noen ganger er det bedre å velge en skikkelig klarering.

Link to comment
Share on other sites

Haha, merkelig at det faktisk er Arsenal vi ser =D Har jo nesten ikke gjort annet enn å trille ball. Så litt tendenser rett før pause dog, håpe de skjerper seg litt.

Når det er sagt, klager jeg ikke på noen allverdens ting så lenge vi er videre ved 90 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Gadd ikke å se på 5 siste minutter, Arsenal var helt ræva.... Hvor har det blitt av deres spillkunst? Savner deres show, de underholder meg rett og slett ikke i kampen

Det var nettopp de 5 siste minuttene Arsenal begynte å spille :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Porto for 1-2 mål i 2 omg sikker på det, har aldri sett på maken til ræva Arsenal lag, Wenger er bare på tryne av og til Hamburg som redde oss nå vis vi skal gå videre. Spiller med flere spillere som på langt nær er go nok, men heldige blir det 0-0 her hater slike lag som går for 0-0, har alltid hata de laga som legger seg bak på når vi spiller hjemme. Tipper 2-0 til Porto i 2 omg så er det helt åpent i Hamburg kampen... :rolleyes: :huh:

Link to comment
Share on other sites

Porto for 1-2 mål i 2 omg sikker på det, har aldri sett på maken til ræva Arsenal lag, Wenger er bare på tryne av og til Hamburg som redde oss nå vis vi skal gå videre. Spiller med flere spillere som på langt nær er go nok, men heldige blir det 0-0 her hater slike lag som går for 0-0, har alltid hata de laga som legger seg bak på når vi spiller hjemme. Tipper 2-0 til Porto i 2 omg så er det helt åpent i Hamburg kampen... :rolleyes: :huh:

 

Vær så snill da!!

Hvem er på banen som ikke er god nok?!

Link to comment
Share on other sites

Porto for 1-2 mål i 2 omg sikker på det, har aldri sett på maken til ræva Arsenal lag, Wenger er bare på tryne av og til Hamburg som redde oss nå vis vi skal gå videre. Spiller med flere spillere som på langt nær er go nok, men heldige blir det 0-0 her hater slike lag som går for 0-0, har alltid hata de laga som legger seg bak på når vi spiller hjemme. Tipper 2-0 til Porto i 2 omg så er det helt åpent i Hamburg kampen... :rolleyes: :huh:

 

Vær så snill da!!

Hvem er på banen som ikke er god nok?!

 

 

2 stagskudd av Porto er du blind da man ser jo arsenal er ræva og vi spiller med halvt b lag så .. taper vi nå

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...