Jump to content

2006.12.06 FC Porto B


Magnus87

Recommended Posts

FC Porto - Arsenal

Estadio do Dragao, Onsdag 6. Desember, klokken 20:45

 

Lagoppstilling:

 

FC Porto:

Helton - Bosingwa, Pepe, Bruno Alves, Fucile - Lucho Gonsalez, Paulo Assuncao, Raul Meireles - Lopez, Postiga, Quaresma

 

Baia, Costa, Ibson, Sektiouni, Vieirinha, Paulo, Moraes

 

Arsenal:

Lehmann - Eboue, Toure, Djourou, Clichy - Hleb, Gilberto, Flamini - Ljungberg, Farbregas - Adebayor

 

Almunia, Senderos, Baptista, Van Persie, Aliadiere, Hoyte, Walcott

 

Dommer:

M. Merk, Tyskland

 

TV kanaler:

ART Sport 5

Canal+ Deporte 2

Cinë+ Foot+ 6

CT4 Sport

DigitAlb Premium 4

Premiere Sport Portal

RTR Sport

Setanta Ireland

Sigma Sports 1

SKY Calcio 9

SKY Sports (UK) M/S 1

SKY Sports Xtra (UK)

Sport 1 (Ned)

Sport 2 (Ukr)

Sport TV2

Star Turkey

SuperSport 3 Nova

TV3 Slovenia

TV6 Sweden

TVN Turbo

** TV3 Norge - redigert opptak kl 23:00 **

 

TV / Radio streams:

http://www.myp2p.eu/Matches/Match2.htm

 

Nedlastning av de ulike stream programmene:

http://www.streamingstar.com/download-p2ptv.htm

 

Skader/suspendert/utilgjengelig:

B Lauren (Arsenal)

V Diaby (Arsenal)

T Henry (Arsenal)

T Rosicky (Arsenal)

 

Før avspark

Arsenal møter Porto i en kamp som er avgjørende for videre avansement. Med seier går Arsenal videre som gruppevinner. Med uavgjort er Arsenal også videre. Men ved tap ryker Arsenal ut dersom Moskva samtidig vinner borte mot Hamburg.

 

Sist møte

26.09.2006 Arsenal - FC Porto 2 - 0

 

Siste kamper hjemmelag

02.12.2006 FC Porto - Boavista 2 - 0

26.11.2006 Belenenses - FC Porto 0 - 1

21.11.2006 CSKA Moskva - FC Porto 0 - 2

18.11.2006 FC Porto - Academica Coimbra 2 - 1

06.11.2006 Setubal - FC Porto 0 - 3

01.11.2006 Hamburger SV - FC Porto 1 - 3

28.10.2006 FC Porto - Benfica 3 - 2

 

HJEMMFORM - | K | V | U | T | MF |

HJEMLIG LIGA |6 | 6 | 0 | 0 | 15-4 |

CHAMPIONS L |2 | 1 | 1 | 0 | 4 -1 |

 

Siste kamper bortelag:

02.12.2006 Arsenal - Tottenham 3 - 0

29.11.2006 Fulham - Arsenal 2 - 1

25.11.2006 Bolton - Arsenal 3 - 1

21.11.2006 Arsenal - Hamburger SV 3 - 1

18.11.2006 Arsenal - Newcastle 1 - 1

12.11.2006 Arsenal - Liverpool 3 - 0

08.11.2006 Everton - Arsenal 0 - 1

 

BORTEFORM - | K | V | U | T | MF |

HJEMLIG LIGA | 7 | 4 | 0 | 3 | 9-8 |

CHAMPIONS L | 2 | 1 | 0 | 1 | 2-2 |

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 109
  • Created
  • Last Reply

Eg synes Wenger skal satse friskt med 4-4-2 i dag igjen med bortimot uendra lag. Dog vil eg sjå Hleb istaden for Rosicky, og viss Gallas er frisk kan han komme inn for Clichy. Med samme arbeidsinnsats frå spissparet som mot Tottenham kan me virkelig stressa Porto til å gjere feil. Eg synes ikkje laget har overbevist nok defensivt til å leggje seg bakpå. I tillegg har Porto mange enkeltspelerar som kan gjere ein forskjell som til dømes: Quaresma, Gonzales og Anderson.

 

Eg liker absolutt ikkje utgangspunktet til denne kampen, og frykter tap. Forhåpentligvis hjelper Hamburg oss, noko eg ser på som meir sannsynleg enn at me fiksar dette sjølv, slik at me går vidare, men som sagt, er eg forberett på det verste.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skulle tilfeldigvis ikke gå på SportN?

Og om den ikke gjør det, går den i opptak noe sted på sportN eller tv3?

Arsenal kampen går i opptak på TV3! :blink: Yeah, endelig Arsenal!!! :'(

Den går ikke direkte på SportN, der vises selvfølgelig Køben - Celtic!

Link to comment
Share on other sites

Eg synes Wenger skal satse friskt med 4-4-2 i dag igjen med bortimot uendra lag. Dog vil eg sjå Hleb istaden for Rosicky, og viss Gallas er frisk kan han komme inn for Clichy. Med samme arbeidsinnsats frå spissparet som mot Tottenham kan me virkelig stressa Porto til å gjere feil. Eg synes ikkje laget har overbevist nok defensivt til å leggje seg bakpå. I tillegg har Porto mange enkeltspelerar som kan gjere ein forskjell som til dømes: Quaresma, Gonzales og Anderson.

 

Eg liker absolutt ikkje utgangspunktet til denne kampen, og frykter tap. Forhåpentligvis hjelper Hamburg oss, noko eg ser på som meir sannsynleg enn at me fiksar dette sjølv, slik at me går vidare, men som sagt, er eg forberett på det verste.

 

Vi er nødt til å angripe i denne kampen, men det ligger vel ikke i Arsenals natur å ligge bakpå og satse på et postivit utfall i Hamburg-CSKA kampen. Tror vi får se nesten akkurat det samme laget som mot Spurs, men jeg tror Van Persie får en litt mer defensiv rolle og Flamini/Hleb erstatter Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

tipper dette laget:

 

---------------Lehmann---------------------

--Eboue--toure--Djourou--Clichy(Håper Gallas)--

--Hleb---gilberto©---Fabregas---vanPersie------

---------------Ade---------"beistet"-----------------

 

Subs: Almunia, Walcott, Rosicky, Flamini, Senderos, ali, Clichy(hvis Gallas er klar) eller Hoyte

 

tror ikke Wengers menn sparer seg her, så de tar en tidlig ledelse, å alle vet hvordan Arsenals kamper går når vi tar ledelsen, så vi vinner 2-0 :) , 2xbeistet :D

Link to comment
Share on other sites

Wenger har selv sagt at laget skal spille for å vinne denne kampen. Porto på sin side er videre med uavgjort, så jeg tror at kampbildet faktisk kommer til å bli at vi presser og Porto prøver seg på kontringer. Jeg vil tro av dette laget starter:

---------------Lehmann---------------------

--Eboue--King Kolo------Djourou-------Clichy--

--Hleb---Gilberto©---Fabregas------vanPersie----

-----------------666------------------------

------------------Ade-------------------------

 

Utover kampen tror jeg nok at Gallas kommer inn for Kolo, slik at Djourou og Gallas kan få trent samspillet fram mot Chelseakampen på søndag. Jeg tror det blir en jevn kamp der Porto scorer på en kontring, men vi kommer tilbake og sikrer videre avansement.

Link to comment
Share on other sites

porto har aldri tapt paa hjemmebane mot engelske lag, Arsenal bare spilt uavgjort i Portugal. oddsene er altsaa gode for uavgjort, spesielt med tanke paa at begge lag er videre med U. http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/europe/6201488.stm

 

tror ikke Wenger bruker baade Ade, Robin og Beistet. personlig vill jeg se Ljungberg paa venstrevingen i stedet for Robin og dersom vi skal spille 4-5-1, hvilket jeg tror vi gjoer vil jeg se Beistet hengende bak enten Robin eller Ade paa topp. kanskje helst Ade. bare har en foelelse av at han er i form.

 

dette blir en svartens toeff kamp og jeg frykter det verste.

Link to comment
Share on other sites

"Merkelig" odds.. :)

 

Porto-Arsenal

 

H. 4.00. U 1.65 B 4.25.

 

Kilde: www.centrebet.com

 

Sant nok. men ikke så veldig merkelig i og med at begge er videre med U og da er det jo ganske naturlig at begge satser forsiktik, selv om jeg trur vi kommer til å gå offansivt og aggresivt ut.

Porto er vell ikke videre med U? Leder ikke Moskva gruppa? :S :P

Link to comment
Share on other sites

På tide å sjekke tabellen Arsenal90. Arsenal ledar gruppa, foran Porto, og begge laga er vidare med U.

 

Personleg trur eg dette går vegen. Laget har heva seg til dei store, viktige kampane i år, og dette blir inget unntak. I tillegg er vi gode i CL, med unntak av i Moskva.

Link to comment
Share on other sites

Pokker Rosicky er skadet igjen!

 

http://home.skysports.com/list.aspx?hlid=4...low+for+Arsenal

 

Gruer meg til kampen!

 

Gruer meg også til denne kampen. Tror det blir meget vanskelig. Synes skadelista virkelig begynner å ta form. :) Tror Porto stiller ganske så skadefritt.

 

Håper at vi ungår tap, samt at det går vår vei i den andre kampen.

Link to comment
Share on other sites

Veldig viktig kamp, ville vært en tragedie hvis vi ikke hadde kommet videre.. men jeg har troa på at vi klarer det, men da må vi helst slå Porto borte noe som er veldig vanskelig.. kan jo selvfølgelig gjøre uavgjort også da. Men da kommer vi vell ikke først i gruppa..

 

Synd å se Tomas nok en gang bli skadet, vi har merket at han har vært vekke den siste tiden. Men dette åpner nok for en start for Julio eller Walcott.

Leste just på arsenal.com at Wenger kom til å bruke Theo mye mer i de neste ukene.

 

Jeg håper Julio starter men tror på dette laget.:

 

Jens

Eboue kolo DJ Clichy

 

Hleb Cesc Silva Ljungberg

 

Van Persie

Ade

 

La oss håpe at vi knuser Porto med et par mål, hadde vært morro spesielt etter at flere Porto spillere har vært ute å advart Arsenal...

Link to comment
Share on other sites

 

 

Jens

Eboue kolo DJ Clichy

 

Hleb Cesc Silva Ljungberg

 

Van Persie

Ade

 

 

Dette laget tror og håper jeg på. Baptista vil nok også få spille, men tror ikke han får mer enn en halvtimes tid. Begynner å kjenne nervene nå. Håper bare inderlig at Moskva skulle mot formodning gå på en smell i Tyskland.. Om vi tar første- eller andreplassen mener jeg er av liten betydning: Barcelona, Inter, Real Madrid og Roma skal alle møte en gruppevinner. Det viktigste er uansett å gå videre! Vi så i fjor at alt kan skje i cup-spillet :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med laget til "Evju" og "9reyes", tror det blir det laget.

 

Dette er en veldig viktig kamp. Vi kan fort tape, og tror CSKA vinner, i og med at Hamburg spiller offensivt som de gjorde mot oss. Men tipper vi vinner, RvP og Ade scorer(eller 0-0). Gleder meg sinnsykt hvertfall.

Link to comment
Share on other sites

Trur på seier, men uansett så trur eg at Hamburg vinn. Dei har 0 poeng, og vil vel ha litt ære igjen når dei ryker ut av CL. Heime skal dei slå CSKA.

 

Uansett hadde vært utrulig kjipt å ryke ut i gruppespillet. ryker vi ut kan det ødelegge resten av sesongen. Men satser på at det ikkje skjer, og at vi vinner 2-1 med mål av Ljungberg og Eboue.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...