Jump to content

Fookin` brilliant!!!


Chaz

Recommended Posts

spudz; avkledd, utspilt og ydmyket! Så stor er forskjellen mellom Nord-London`s finest. Så mye bedre er Arsenal. Enkelt og greit. Det eneste Tottenham var bedre i var grisespill. Poll kunne fort ha delt ut fire-fem kort til yids`en. But hey; who cares? Det betyr ingenting. Arsenal eide kampen første til siste minutt. Fy f*** så dårlige Tottenham var! Man of the match: Adebayour.

Nå trenger vi bare et poeng på WHL, en brukendes runde i CL, så er denne sesongen en gedigen suksess! :D

Link to comment
Share on other sites

Fy F er er flau over Arsenal i denne kampen pga de jukser til seg TRE MÅL :D

Hadde vært bedre å spilt 0-0 :D

 

Vil ikke si det var "juks"! Det er ikke Arsenal som jukser, det er dommeren som gjør tabber :D

 

Det første og det andre målet, vil jeg si var rett av dommeren, etter min synsvinkel :D

Link to comment
Share on other sites

spudz; avkledd, utspilt og ydmyket! Så stor er forskjellen mellom Nord-London`s finest. Så mye bedre er Arsenal. Enkelt og greit. Det eneste Tottenham var bedre i var grisespill. Poll kunne fort ha delt ut fire-fem kort til yids`en. But hey; who cares? Det betyr ingenting. Arsenal eide kampen første til siste minutt. Fy f*** så dårlige Tottenham var! Man of the match: Adebayour.

Nå trenger vi bare et poeng på WHL, en brukendes runde i CL, så er denne sesongen en gedigen suksess! :D

 

Livet er herlig!! Bedriftslaget er parkert for en stund nå! Poll gjorde mye rart. Straffene er nevnt, men glem ikke korte som han burde ha delt ut.

 

Synes f.eks. at Ljungberg fikk gjennomgå i dag, men svensken viser tydelig at han er tent og forbannet på motstanderen.

Link to comment
Share on other sites

Fy F er er flau over Arsenal i denne kampen pga de jukser til seg TRE MÅL :D

Hadde vært bedre å spilt 0-0 ;)

 

Vil ikke si det var "juks"! Det er ikke Arsenal som jukser, det er dommeren som gjør tabber :D

 

Det første og det andre målet, vil jeg si var rett av dommeren, etter min synsvinkel ;)

Enig, Ade var onside og den andre straffen var riktig dømt.

Link to comment
Share on other sites

Herlig, herlig, HERLIG

 

den følelsen får jeg når jeg tenker på kampen i dag, 3 mål, alltid fantastisk og ta rotta på SCUM, og hvis dere ikke er nok fornøyd, ta en titt på tottenhamsvenner.no under kamptråder, det er da jeg kjenner at kampen var 95 minutter med ren nytelse. Dere vil få innlegg med syting, hvor urettferdig verden er og noen ytterst få scum-supportere som faktisk sier at vi var best.....Dette må selfølgelig tydes i scum-supportene enkle ordspill..

DETTE MÅ LESES

Link to comment
Share on other sites

Fy F er er flau over Arsenal i denne kampen pga de jukser til seg TRE MÅL :D

Hadde vært bedre å spilt 0-0 ;)

 

Vil ikke si det var "juks"! Det er ikke Arsenal som jukser, det er dommeren som gjør tabber :D

 

Det første og det andre målet, vil jeg si var rett av dommeren, etter min synsvinkel ;)

Enig, Ade var onside og den andre straffen var riktig dømt.

stang inn - stang ut. det er likt for alle (med visse moderasjoner). naa kan kanskje noen i vaar leir ogsaa begynne aa skjoenne det.

Link to comment
Share on other sites

Mål 1 er jeg usikker på, mål 2 er helt greit, mens mål 3 var feil pga hands. På mål 3 var Chimbonda på ballen, ja, men aldri om han hadde nådd den om han ikke hadde dratt Rosicky bakfra rett før.

Og mange sier at Berbatov ikke skulle blitt avblåst for offside - vel, han klarte uansett ikke å ta imot ballen, så...

Ingen på Arsenal kastet seg i dag, men det gjorde til gjengjeld C.Ronaldo!!! For en idiot!!! Skam for fotballen

Link to comment
Share on other sites

Mål 1 er jeg usikker på, mål 2 er helt greit, mens mål 3 var feil pga hands. På mål 3 var Chimbonda på ballen, ja, men aldri om han hadde nådd den om han ikke hadde dratt Rosicky bakfra rett før.

Og mange sier at Berbatov ikke skulle blitt avblåst for offside - vel, han klarte uansett ikke å ta imot ballen, så...

Ingen på Arsenal kastet seg i dag, men det gjorde til gjengjeld C.Ronaldo!!! For en idiot!!! Skam for fotballen

 

Mål nummer en ser grei ut. Er på håret, og angripende lag skal ha fordel.

 

Begge straffene er i grenseland. Men det skal sies at begge Arsenalspillerne blir forstyrret. Van Persie blir jo nærmest forsøkt kneblet av to motstandere før ballen treffer hånda.

 

Når det gjelder Berbatov, så spiller det ingen rolle. Mål hadde det aldri blitt uansett. Dette er kun et halmstrå fra Spudzleiren. ;)

Link to comment
Share on other sites

Poll stoppet også mange gode tottenham-overganger, men det betydde ingenting. Der rosicky ble felt var det litt tvil, men chimbonda drar han i skuldra. RvP tar ballen med seg med hånda, men er enig med Charlie George. Jeg har aldri set Adebayor så iskald foran mål, kan det være rådet han fikk fra Henry før kampen??

3-0 mot SCUM var fantastisk!!!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...