Jump to content

2006.11.21 Hamburg SV H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Fremspillet av Walcott var jo nydelig, perfekt innlegg og headingen av Baptista var neimen ikke ille det heller...Helt siden serie start har jeg sittet med følelsen av at Arsenal kommer til å score senere i kampen når de totalt har overspilt motstander laget, men 99% har jeg gått skuffet vekk fra TV med enten uavgjort eller tap... så det er deilig å endelig vinne en kamp igjen etter å ha ligget under... Herlig!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg elsker Theo.. kjempe stor i dag....sitter her å undrer meg på hvordan han blir i det man kaller en fotball spillers beste alder altså om TI år... det er ganske sykt. Herlig legg av Theo til the Beast, som forøvrig var knall god i dag.

 

Endelig satt ballen i målet

Link to comment
Share on other sites

THEO WALCOTT!!

 

Så gikk det bra til slutt. Hvem hadde trodd det etter hvert som minuttene gikk? Meget gledelig at vi klarer å snu kampen. I neste kamp kan vi avgjøre dette selv.

 

Eneste minus er at Henry ikke er med, men vi har da vunnet vanskelige bortekamper uten han tidligere i høst!

 

Ellers var det greit å jekke ned gjengen på TV-forumet. Det var høyt oppe lenge.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er fantastisk!! :D

En knallbra andre omgang! Eboue syns jeg fortjente den scoringen, fordi han er utrolig god ute på den høyresida. Kommer med kanonløp igjennom hele tiden. :D Det samme med Baptista - morsomt at han fikk avslutte et perfekt angrep anført av Walcott :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det så mørkt ut etter første omgangen, men etter at Wenger går over til mer 4-4-2 blir det enklere for oss. Walcott gjorde et bra innhopp og redda dagen for oss. Syns det var morro med at Baptista scorer. Kanskje vi endelig har fått en som kan score på huet..!?

Synd det langskuddet fvra Fabregas ikke gikk inn.

 

Konklusjon:

Dårlig i første omgang. Fortjente å ligge under.

Andre omgang presser vi og dominerer stort. Vinner helt fortjent 3-1

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det så mørkt ut etter første omgangen, men etter at Wenger går over til mer 4-4-2 blir det enklere for oss. Walcott gjorde et bra innhopp og redda dagen for oss. Syns det var morro med at Baptista scorer. Kanskje vi endelig har fått en som kan score på huet..!?

Synd det langskuddet fvra Fabregas ikke gikk inn.

 

Konklusjon:

Dårlig i første omgang. Fortjente å ligge under.

Andre omgang presser vi og dominerer stort. Vinner helt fortjent 3-1

Vi fortjenar ikkje å ligge under etter første omgang. Vi fortjenar å leie etter første omgang også, sjølv om andre omgang er bedre.

 

Og gikk vi no egentlig meir over til 4-4-2? Ei viss formasjonsendring var det, men ligna ofte på 4-5-1 i andreomgang også. Tallkombinasjonar er uansett uviktige. Det er spelet som er vesentleg.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...