Jump to content

2006.11.21 Hamburg SV H


Andain

Recommended Posts

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Pine me så lei a dette..

slepper inn et tidelig mål å klarer ikkje å score.

Henry spiller nok en elendig kamp men det er igjen på grunn av at vi spiller 451 slik at han ikke kan dra seg ut mot venstre der han er best.

Synes vi skal flytte persie opp på topp så vi kanshe kan få noen sjanser.

 

Denne omgangen har ikke vært bra å det blir nå meget vanskelig å i det hele tatt komme seg videre i CL..

 

Men får håpe på at de tar seg selv i nakke i pausen å vinner kampen..

Link to comment
Share on other sites

Bare 4 spillere fåt godkjent av meg: Senderos, Toure, Ljungberg og Eboue. Resten bør skjerpe seg!

 

I anddre omgang vil jeg at de andre skal se på Toure som eksempel. Til tross for at han er midtstopper beiner han inn i boksen! Det er den innstillingen jeg vil se. Jeg savner også mer bevegelse. Selv uavgjort er som tap i dag!

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange sjanser skal Van Persie få før Wenger skjønner at han ikke passer inn i Arsenal? Har knapt gjort en god kamp siden November 2005.. Inn med Ade og spill 4-4-2!!!!!!!!

 

ja for det er sikkert løsningen :) han trenger enda flere sjanser for og putte en RVP gjør, ade er den mest talentløse avslutteren på hele arsenal spør du meg...

 

arsenal spiller faen så dårlig at det er helt jævlig, de har skapt 2 sjanser på en omgang, få ut flamini og inn gilberto..og få babtista eller walcott opp på topp med henry, la noen andre få prøve seg

Link to comment
Share on other sites

Helt på trynet hvor dårlig vi har spilt så langt. Hleb har rota fryktelig fælt med fintene på høyrekanten og i dag skaper vi jo omtrent ingenting. Vi har noen sjanser, men allikevel syns jeg ikke at vi presser Hamburg mye nok. Her må det kraftige forbedringer til i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en link til kampen på radio?

 

Ikkje radio, men her kan du sjå kvar du kan sjå kampen:

 

http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

 

Der det står MediaPlayer kan du sjå kampen uten å laste ned noko, men det er med portugisiske kommentatorar eller noke slikt.

Neeeeiiii, det funker ikke hos meg. Det står:"Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig (for eksempel opptatt eller frakoblet), eller at du ikke er koblet til nettverket."

 

 

 

 

 

 

OBS!!!!!!! JEG FIKK DEN TIL Å VIRKE!!!!!

 

Det samme skjer hos meg!

 

Hvordan fikk du det til å funke??

Jeg prøvde om igjen og om igjen ved å dobbeltklikke på det som står i margen.

Link to comment
Share on other sites

Toure skulle egentlig vært midtbane generalen vår! Vi får se hvordan 2 omgang går, men noen seier ser ganske håpløst ut. Vi får sette innpå gilberto så rydder han opp i alt, he, he. Uansett så blir det en spenende 2 omgang! Vi får håpe det snur seg nå, trenger sårt en kamp på emirates hvor vi klarer å snu og vinne etter å ha ligget under 1 - 0.

 

Ps: De som vil se kampen må laste ned ppmate og klikk på kaifu sports under sports channels.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange sjanser skal Van Persie få før Wenger skjønner at han ikke passer inn i Arsenal? Har knapt gjort en god kamp siden November 2005.. Inn med Ade og spill 4-4-2!!!!!!!!

 

ja for det er sikkert løsningen :) han trenger enda flere sjanser for og putte en RVP gjør, ade er den mest talentløse avslutteren på hele arsenal spør du meg...

 

arsenal spiller faen så dårlig at det er helt jævlig, de har skapt 2 sjanser på en omgang, få ut flamini og inn gilberto..og få babtista eller walcott opp på topp med henry, la noen andre få prøve seg

 

Ade prøver hvertfall å spille og jobbe for laget. Men det viktigste er at Henry kan få spille i sin beste posisjon; spiss i 4-4-2! Henry er intet oppspillspunkt rett og slett. Når vi har verdens beste spiller må vi utnytte kvalitetene hans.....

Link to comment
Share on other sites

At det skal være så fordømt vanskelig å få satt ballen i mål har jeg problemer med å skjønne. Dette mannskapet skal ha de ferdighetene som trengs, men denne kampen så langt, er nok en oppsummering av alle 1-1 kampene vi har hatt på hjemmebane. Først en baklengs, så slite med å få ballen i mål.

 

Arsenal må skjerpe seg betraktelig foran andre omgang. Og mon tro hvorfor Wenger på død og liv skal kjøre 4-5-1?

Link to comment
Share on other sites

At folk skriker over at van Persie ikke passer inn i Arsenal er noe forbannet vrøvl. Se på hvor han spiller malplassert på venstrekanten hvor han kun får brukt en lam høyrefot, eller legge inn på en Henry som verken beveger seg eller er noen boks-spiller.

 

Håper også at folk ser nøye etter det skrikende savnet av en Gilberto type, en som ballanserer midtbanen og bremser eller stopper motstandernes angrep. ALLE lag trenger og har som regel en slik spiller (Edmilson i Barca, Diarra og Emerson i R. Madrid, Cambiasso, Vieira og Dacourt i Inter, Makelele i Chelsea osv). I dag må alle de sentrale midtbanespillerne våre løpe dobbelt så langt, når vi ikke har en Gilberto som plasserer seg riktig og bare venter på motspillerne.

 

Og hvorfor spille 4-5-1?? Det funket bra i fjor i CL, men i år står spillerne våre dønn fast i posisjonene sine. Inntrykket jeg sitter igjen med eter første omgang er at Toure prøver å gjøre jobben for samtlige 11 utpå der. Greit nok at spillerne må bli vant med en ny formasjon, men om Henry spiller med 1, 2, 3 eller 4 spisser ved siden av seg, så går det an å ta noen løp i løpet av en omgang. Det at det er så laber bevegelse hemmer spesielt en spiller som Cesc. Uten denne bevegelsen rundt han, kunne vi like godt spilt med to stykk Flamini.

 

Nå forventer jeg at guttene går heltent ut i andre omgang. Ikke at de vinner kampen, men at de viser interesse. Så mye må en supporter få lov til å forlange.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har en link til kampen på radio?

 

Ikkje radio, men her kan du sjå kvar du kan sjå kampen:

 

http://www.myp2p.eu/Matches/Match3.htm

 

Der det står MediaPlayer kan du sjå kampen uten å laste ned noko, men det er med portugisiske kommentatorar eller noke slikt.

Neeeeiiii, det funker ikke hos meg. Det står:"Kan ikke spille av filen fordi det oppstod en nettverksfeil. Det kan hende at serveren er utilgjengelig (for eksempel opptatt eller frakoblet), eller at du ikke er koblet til nettverket."

 

 

 

 

 

 

OBS!!!!!!! JEG FIKK DEN TIL Å VIRKE!!!!!

 

Det samme skjer hos meg!

 

Hvordan fikk du det til å funke??

Jeg prøvde om igjen og om igjen ved å dobbeltklikke på det som står i margen.

 

 

 

Tusen takk! :) Rakk akkurat å få med meg skoringen!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...