Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

Jeg kom til 2009 men så klikket spillet. Men jeg hadde allerede rukket og vinne alt som går an å vinne med arsenal. Kan anbefale å kjøpe F.AOchoa,Marcelo,Nani,Anderson,Renatinho,Vanden Borre og David villa.

Ps dette er post nummer 200på denne topicen :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Holder på å spille med Dag & Red. Rykket opp i første sesong fra Conference, og kom i finalen i FA Trophy. Nå sliter jeg i League Two, skal ordne meg et stabilt lag, så regner jeg med oppryk om 2 år.

 

Her er laget:

--------------Montgomery------------------

Foster---Boardman----Jackson---Griffith

Strevens---Varnezza-Husker ikke---Moxey

---------M Ibrahimovic--D A Olsen----------

 

Et godt lag, jeg forventer mye av. Har bl.a Varnezza på laget tidligere Arsenal spiller :)

Mirnes Ibrahimovic er vill! Puttet 34 mål på 33 kamper i Conference, og har 9 mål på 10 kamper så langt. Dean Moxey er "Dødballeksperten", slår aldri en dårlig corner eller et dårlig frispark, han endte med 20 assist, og 7 mål forigge sesong

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg er Lille i år 2030. Man skulle tro det ble kjedelig etter hvert, men det gjør det ikke! Detter er faktisk så å si den eneste filen jeg har spilt på på FM07.

 

Laget: (hehe, ingen kjenner disse spillerne uansett, men) 4-1-1-2-2

 

Ole Andreas Espedal (Norge)/Quentin Perrin(Frankrike)

Serge Diallo (Elfenbenskysten) - Christian Buitron(Peru) - Andreas Lundstrøm(Sverige) - Cengiz Ugur(Tyrkia)

 

Sebastian Rouquet (Frankrike)

 

Marco Papini(Italia)

 

Ivan(Brasil)/Lars Erik Arnesen(Norge) --------------- ------ Francisco Aguilar(Spania)/Frederic Chavrondier(Frankrike)

 

Fabrice Servais(Frankrike) - Manolo Riccio(Argentina)

 

 

Det er et strålende lag.

Link to comment
Share on other sites

nå er det vel ikke så lenge til Football Manager 2008 kommer ut???

 

Men lurer litt; Hva mener dere om FM i forhold til andre spill, som Fifa manager, Total Club Manager osv.?

Selv mener jeg FM er best med flere mils klaring :)

Link to comment
Share on other sites

jupp julekvelden blir det på forskudd. I 2008 kommer fm Online! WEEEEEEEEEEEEEEEE

 

Det er HEFTIG ;) men hva skjer om noen av oss spiller mot hverandre? "The Arsenal League"? :)

Link to comment
Share on other sites

jupp julekvelden blir det på forskudd. I 2008 kommer fm Online! WEEEEEEEEEEEEEEEE

 

Det er HEFTIG ;) men hva skjer om noen av oss spiller mot hverandre? "The Arsenal League"? :)

 

 

we can play it "The Arsenal Way" ;) ;)

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt noen av dere goonere som spiller FM? Jeg for min del spiller med Arsenal og er akkurat ferdig med første sesong. Vant PL og CL. :P Jeg ble kåret til årets manager og Fernando Torres ble kåret til årets kjøp i Premier League. Har noen talenter som skal satses på: Mannone, Djourou, Muamba, Denilson, Galbraith (hentet fra ManU), Simpson, Vela og Bendtner. Kommer ikke på flere akkurat nå. Under ser dere tabellen i PL. Everton fulgte meg til siste slutt, mens Utd raknet et par-tre serierunder før slutt. I CL slo jeg ut AC Milan, Lyon og L´Pool.

 

 

92732.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Jeg spiller enda, hadde ikke noe å finne på!

Laget med Arsenal:

 

--------------Lehmann-------------

Eboue - Colccini - Gallas - Clichy

---------------Gilberto-------------

Ribery-----------------------Rosicky

-------------Fabregas--------------

--------Adebayor----van Persie---

 

Inn:

Franck Ribery 244 mil.

Younes Kaboul 70 mil.

Fabrico Colccini 192 mil.

Håvard Nordtveit 0,6 mil.

 

Ut:

Ryan Garry 4 mil.

Thierry Henry 290 mil.

Mart Poom 4,5 mil.

Ljungberg 35 mil.

Lauren 24 mil.

Kolo Toure 245 mil.

 

Hehe, ja solgte Kolo, men trengte pengene for å redde det økonomiske! :P

Ja, også er jeg på god vei mot seriegull! :)

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt noen av dere goonere som spiller FM? Jeg for min del spiller med Arsenal og er akkurat ferdig med første sesong. Vant PL og CL. :P Jeg ble kåret til årets manager og Fernando Torres ble kåret til årets kjøp i Premier League. Har noen talenter som skal satses på: Mannone, Djourou, Muamba, Denilson, Galbraith (hentet fra ManU), Simpson, Vela og Bendtner. Kommer ikke på flere akkurat nå. Under ser dere tabellen i PL. Everton fulgte meg til siste slutt, mens Utd raknet et par-tre serierunder før slutt. I CL slo jeg ut AC Milan, Lyon og L´Pool.

 

 

92732.jpeg

 

 

 

Lehmann va slapp i hanskene? mange innslupne mål må jeg si ;-)

Link to comment
Share on other sites

Eg er nå kommet til september 2013 og laget mitt ser sånn ut: (hadde en kompis som var med meg og spilte helt til 2010 da han ga opp :P )

 

 

bilde 1

 

 

 

Min beste sesong (vil eg si) var i 08\09 sesongen da eg vant Premier League og kom til finalen i CL:

 

Seriemester:

 

bilde 2

 

CL finale: (sjekk denne)

 

bilde 3

 

 

 

Kjøpte disse iløpet av 06\07 sesongen hvis noen vil vite det:

 

Kjøpt:

 

Greg Halford fra Colchester = £1.6M

Leandro Lima fra Sâo Caetano = £5M

Anthony Vanden Borre fra Anderlecht = £5.5M

Leighton Baines fra Wigan = £8M

Tim Wiese fra Werder Bremen = £9M

Eduardo Ratihno fra Corinthians = £2.3M

Craig Gordon fra Hearts = £6.25

 

Sum: £37.5M

 

 

Solgt:

 

Mathieu Flamini til Aston Villa = £2.7M

Emmanuel Adebayor til Chelsea = £5M

Jens Lehmann til Bayern Munchen = Gratis (ville ikke signere ny kontrakt)

Philippe Senderos til Chelsea = £4M

Jeremie Aliadiere til Bordeaux = £1.5M

Johan Djourou til Chelsea = £3.2M

Emmanuel Eboue til Roma = £3.8M

Fredrik Ljungberg til Aston Villa = £3.7M

 

SUm: £24M

 

Begynte med £20M til å handle for, så hadde litt til overs til sesongen etter.

Link to comment
Share on other sites

Fortsatt noen av dere goonere som spiller FM? Jeg for min del spiller med Arsenal og er akkurat ferdig med første sesong. Vant PL og CL. :P Jeg ble kåret til årets manager og Fernando Torres ble kåret til årets kjøp i Premier League. Har noen talenter som skal satses på: Mannone, Djourou, Muamba, Denilson, Galbraith (hentet fra ManU), Simpson, Vela og Bendtner. Kommer ikke på flere akkurat nå. Under ser dere tabellen i PL. Everton fulgte meg til siste slutt, mens Utd raknet et par-tre serierunder før slutt. I CL slo jeg ut AC Milan, Lyon og L´Pool.

 

 

92732.jpeg

 

 

 

Lehmann va slapp i hanskene? mange innslupne mål må jeg si ;-)

 

Jeg slet ganske tidlig i sesongen, med mange innslupne mål. I Januar hentet jeg inn Craig Gordon, han hadde et gjennomsnitt på 7,46.

Link to comment
Share on other sites

Dett er mitt Arsenal lag i 2012.

Bendtner er utrolig god og har en verdi på 23,5 mill £.

 

PS. Lagoppstillingen du ser er ikke den faste. Bildet ble tatt i forbindelse med mindre betydelig kamp.

 

 

Steven Gerrard i oppstillingen, han kan umulig vært billig.????

 

Nei det kan du trygt si... =)

Husker ikke helt nøyaktig. Men mellom 40 og 50 mill £.

Han var ok i et par sesonger, så gikk det nedover.

Link to comment
Share on other sites

Eg er nå kommet til september 2013 og laget mitt ser sånn ut: (hadde en kompis som var med meg og spilte helt til 2010 da han ga opp :D )

 

 

bilde 1

 

 

Hvordan fikk du Arsenal og Chelsea logoen og draktene til å vise?Har vert veldig irritert over at Arsenal ikke har logoen sin så jeg starta en ny med AC Milan!

 

 

 

(Vet ikke Hvordan jeg kunne gjort slikt med skrifta som dere andre gjør når dere skriver fra en annens melding,kan noen si hvordan?)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...