Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Eg har valgt å legge FM07 på hylla inntil det blir patcha.

Har hørt om litt for mange kjedelige bugs til at eg orker å legge sjela mi i eit game.

Men det har blitt implementert mange spennande moment i spelet, så eg gleder meg stort til å få prøvd det ut.

Bakdelen med FM er at det passer dårleg inn med studentlivet. Det er litt for lett å spele litt lenger enn planlagt og la spelinga ta over for studiane.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

 

Kjøp Freddy Adu (alltid ein slagar), Antohny Vanden Borre (god og ung forsvarspelar), og Edu (god kantspelar/spiss) frå Lyn. Og visst de er Arsenal, så er Baptista berre på lån, eg anbefalar på det sterkaste å kjøpa han på permanent basis! Knall god i lag med TH14! Ellers så har de eit godt utgangspunkt med Arsenal for sesongen med det laget de har frå før. Vant PL og CL mens eg tapte FA cup finalen. Eg spele ein 4-1-3-2 formasjon. Med dette laget: Lehmann (knall god, stabil heila året), Eboue (god offansiv og deffansiv) Hoyte (veldig overraskande!!) og Toure og Gallas (dåke veit kva dei står inne for!!) Så har eg Gilberto som deffansiv midtbane med Rosicky, Cesc og Hleb/Ljungberg framfor og til slutt Henry og Baptista på topp! Eit knall godt lag!

Pluss so har du mången gode unge som kan trø til visst nokon av dei andre vert skada! Kos dåke! Da gjer eg!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

mine anbefalinger er L.Baines (Wigan), M.Richards (Man C) Anderson (Porto), Naldo (Werder Bremen), Suazo (Cagliari) eller V.Kompany (Hamburg). Men det største talentet på FM 07 etter mitt syn er Marcelo (Fluimense)

Link to comment
Share on other sites

Starta nytt game med Arsenal i går. Fikk ikke spilt mange kampene, men spilte en pre-season kamp mot et non-league lag som jeg slo 11-0. Da scoret Baptista 7 mål ;) Spilte CL kvalikk mot Legia fra Polen. Tapte 2-0 i borte kampen og var helt sjokkert, men vant 7-1 hjemme og da putta Baptista 4 mål. Absolutt verdt å kjøpe han på permanent basis ;)

Link to comment
Share on other sites

Eg har valgt å legge FM07 på hylla inntil det blir patcha.

Har hørt om litt for mange kjedelige bugs til at eg orker å legge sjela mi i eit game.

Men det har blitt implementert mange spennande moment i spelet, så eg gleder meg stort til å få prøvd det ut.

Bakdelen med FM er at det passer dårleg inn med studentlivet. Det er litt for lett å spele litt lenger enn planlagt og la spelinga ta over for studiane.

 

Kan ikke akkurat si at det er så mye bugs i spillet da men.. Jeg har da ikke merka noe på to sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Eg har valgt å legge FM07 på hylla inntil det blir patcha.

Har hørt om litt for mange kjedelige bugs til at eg orker å legge sjela mi i eit game.

Men det har blitt implementert mange spennande moment i spelet, så eg gleder meg stort til å få prøvd det ut.

Bakdelen med FM er at det passer dårleg inn med studentlivet. Det er litt for lett å spele litt lenger enn planlagt og la spelinga ta over for studiane.

 

Kan ikke akkurat si at det er så mye bugs i spillet da men.. Jeg har da ikke merka noe på to sesonger.

det er sinnsykt mye bugs i spillet blant annet mye ved taktikken, overganger. Da er det drit i spille det, men om en uke fra nå av er nok den første updaten klar..

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

mine anbefalinger er L.Baines (Wigan), M.Richards (Man C) Anderson (Porto), Naldo (Werder Bremen), Suazo (Cagliari) eller V.Kompany (Hamburg). Men det største talentet på FM 07 etter mitt syn er Marcelo (Fluimense)

 

så bra.. har alt henta Marcelo, ser du. ;) har kontroll på resten utenom Suazo.. Får sjekke han ut. Prøvde å hente Richards, men han ville ha over 600000 i uka.. Venter på Kameni og ein AM C (20 år) frå Osasuna i januar.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

mine anbefalinger er L.Baines (Wigan), M.Richards (Man C) Anderson (Porto), Naldo (Werder Bremen), Suazo (Cagliari) eller V.Kompany (Hamburg). Men det største talentet på FM 07 etter mitt syn er Marcelo (Fluimense)

 

så bra.. har alt henta Marcelo, ser du. ;) har kontroll på resten utenom Suazo.. Får sjekke han ut. Prøvde å hente Richards, men han ville ha over 600000 i uka.. Venter på Kameni og ein AM C (20 år) frå Osasuna i januar.

 

M. Richards er verdt det i uka ;) han er utrolig god! Styrer luftrommet og kontrollerer forsvaret. Med han Og Ustari i troppen er forsvaret perfekt! ;) har spillt 12 kamper i serien nå og bare sluppet inn 3 mål.

Link to comment
Share on other sites

hvor mye har dere betalt for Micah Richardson? jeg har vært oppe i 187 mill kr, og får fortsatt nei. han bør være svingod for at summen skal passere 200 mill. har forøvrig kjøpt M.Owen, for 150 mill. scorer jevnt og trutt. har også kjøpt Kerlon og Gago. og Den russiske keeperen fra CSKA Moskva. David Dein har solgt seg ut, og Friar har overtatt. Emirates ble oppgradert til 76000 etter første sesong. Baptista valgte forøvrig å gå til Chelski etter utlånet til arsenal. for 155 mill. Det var jeg #¤%%"#! pist for.

Link to comment
Share on other sites

hvor mye har dere betalt for Micah Richardson? jeg har vært oppe i 187 mill kr, og får fortsatt nei. han bør være svingod for at summen skal passere 200 mill. har forøvrig kjøpt M.Owen, for 150 mill. scorer jevnt og trutt. har også kjøpt Kerlon og Gago. og Den russiske keeperen fra CSKA Moskva. David Dein har solgt seg ut, og Friar har overtatt. Emirates ble oppgradert til 76000 etter første sesong. Baptista valgte forøvrig å gå til Chelski etter utlånet til arsenal. for 155 mill. Det var jeg #¤%%"#! pist for.

 

Jeg fikk Richardson for 135mill og Owen for 100Mill, personlig syns jeg Richardson er verdt 200mill uten tvil :angry:

 

Igor Akinfeev (ell noe slikt hehe) hvor mye mål slipper han i gjennomsnitt inn i løpet av en sesong?

Link to comment
Share on other sites

hvor mye har dere betalt for Micah Richardson? jeg har vært oppe i 187 mill kr, og får fortsatt nei. han bør være svingod for at summen skal passere 200 mill. har forøvrig kjøpt M.Owen, for 150 mill. scorer jevnt og trutt. har også kjøpt Kerlon og Gago. og Den russiske keeperen fra CSKA Moskva. David Dein har solgt seg ut, og Friar har overtatt. Emirates ble oppgradert til 76000 etter første sesong. Baptista valgte forøvrig å gå til Chelski etter utlånet til arsenal. for 155 mill. Det var jeg #¤%%"#! pist for.

 

Jeg fikk Richardson for 135mill og Owen for 100Mill, personlig syns jeg Richardson er verdt 200mill uten tvil :D

 

Igor Akinfeev (ell noe slikt hehe) hvor mye mål slipper han i gjennomsnitt inn i løpet av en sesong?

 

 

første sesongen spilte han 28 ligakamper og slapp inn 16 mål. jeg er i sesong 2 nå, og nå har han spilt 32 ligakamper og sluppet inn 16 mål. 6 cup kamper og 2 mål. 12 europa cup kamper og 9 mål. 8 landskamper og 5 mål.

Link to comment
Share on other sites

Regner med du mener Micah Richards fra Man City? Skjønner ikke at det er så vanskelig å plukke opp navnet hans!

Marcelo er ikke god i det hele tatt. Sliter hardt på det defensive. Leighton Baines er nok den beste venstrebacken på spillet.

 

Btw: Beste spilleren på spillet heter David Villa og går ALLTID til Chelski! Han er helt umulig å spille mot.

Link to comment
Share on other sites

Regner med du mener Micah Richards fra Man City? Skjønner ikke at det er så vanskelig å plukke opp navnet hans!

Marcelo er ikke god i det hele tatt. Sliter hardt på det defensive. Leighton Baines er nok den beste venstrebacken på spillet.

 

Btw: Beste spilleren på spillet heter David Villa og går ALLTID til Chelski! Han er helt umulig å spille mot.

 

Er glad jeg fikk fatt i David Villa før Chelsea, men så kjøpte jo dem Adriano og han er et hellsike å skulle demme opp!

 

30 seriekamper ut i sesongen, helt likt med Chelsea. Blir spennede avsluttning.

 

 

Da er Russern like god som på 06 :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...