Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Eg lurte på kosen angreps ferdighetene til Bedtner var ? Har ikkje spelet

 

Jeg ville vel ikke si at bendter er strålende i angrep på fm 07... det er flere spillere på jr laget til afc som er og blir bedre enn han.

Link to comment
Share on other sites

Noe som er utrolig hefti det er å konfigurere databasen litt! Lagde Adams, keown, Wright, Pires, Vieira, Cole, Bergkamp, Henry osv og satte dem alle som 16 til 17 år. Det anbefales, er utrolig hefti!

Man kan lagre databasen som Arsenal, og da man starter ny save kan man velge mellom den orginale databasen eller den du har lekt deg med.

 

 

Seaman

 

Dixon - Adams - Keown - Cole

 

Pires - Fabregas - Vieira - Rosicky

 

Henry - Wright

 

EDIT: Nå har første Patch kommet. Den kan bla lastes ned fra hjemesiden til SI Games eller på FM Norge for de som er medlem der.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

FM 2007 er helt rått.

Jeg er i min 2. sesong nå og vant både CL og PL 1. sesong, desverre røyk jeg for Man. U i FA-cup finalen, men knuste dem 3-1 i CL-finalen.

 

Jeg har kjøpt Jefferson Farfan, Baptista, Marcelo og Kompany. Og etter ~30 spilte kamper i sesong 2 leder jeg PL med 9 poeng og en kamp mindre spilt på Chelsea og er i kvartfinalen i CL. Desverre hadde jeg sinnsykt med skadeproblemer i midseason, så Liga og FA-cupen blei lidende.

 

Forøvrig blir Adebayor og Bendtner bare bedre og bedre og Walcott vokser enormt på den 1. sesongen. Noe som forundrer meg er at Van Persie blei grinete å ville gå, samt at Fab fort blir furten.. noe jeg føler er ganske langt fra virkeligheten. I tillegg ga Real meg 240mil. for Kolo, så han valgte jeg å selge for å få mer penger til å hente yngre talenter. Har ikke merket noe stort savn der bak.. Gallas er en klippe. I tillegg vokser Hleb til å bli en Gud på høyrekanten.

Og ikke minst Clichy da.. :)

 

Jeg tror faktisk det potensialet menneskene bak FM har lagt inn i laget i spillet også ligger der i virkeligheten, bare vent å se. Og hvem bedre til å få det ut av dem enn Mr. Wenger?

 

God helg!

 

 

Jeg fikk 320mill for Toure jeg!

Link to comment
Share on other sites

FM 2007 er helt rått.

Jeg er i min 2. sesong nå og vant både CL og PL 1. sesong, desverre røyk jeg for Man. U i FA-cup finalen, men knuste dem 3-1 i CL-finalen.

 

Jeg har kjøpt Jefferson Farfan, Baptista, Marcelo og Kompany. Og etter ~30 spilte kamper i sesong 2 leder jeg PL med 9 poeng og en kamp mindre spilt på Chelsea og er i kvartfinalen i CL. Desverre hadde jeg sinnsykt med skadeproblemer i midseason, så Liga og FA-cupen blei lidende.

 

Forøvrig blir Adebayor og Bendtner bare bedre og bedre og Walcott vokser enormt på den 1. sesongen. Noe som forundrer meg er at Van Persie blei grinete å ville gå, samt at Fab fort blir furten.. noe jeg føler er ganske langt fra virkeligheten. I tillegg ga Real meg 240mil. for Kolo, så han valgte jeg å selge for å få mer penger til å hente yngre talenter. Har ikke merket noe stort savn der bak.. Gallas er en klippe. I tillegg vokser Hleb til å bli en Gud på høyrekanten.

Og ikke minst Clichy da.. ;)

 

Jeg tror faktisk det potensialet menneskene bak FM har lagt inn i laget i spillet også ligger der i virkeligheten, bare vent å se. Og hvem bedre til å få det ut av dem enn Mr. Wenger?

 

God helg!

 

 

Jeg fikk 320mill for Toure jeg!

 

 

Altså det jeg mente var at jeg fikk et tilbud fra Chelski på 450mill på Toure. Aldri i verden. Selv om det bare er et spill så har man jo prinsipper....

Link to comment
Share on other sites

Oppfordrer ALLE til å kjøpe Christian Benavente fra R. Madrid. (kun 15 år, og enormt god!) Jeg kjøpte han for kun 1. mill (!!!) Men han vil ha en sinnsykt høy ukeslønn! ;)

 

Hvor på bana spillern da?

 

Takk for tipset :D Rop ut hvis du finner flere å anbefale ;)

Link to comment
Share on other sites

Oppfordrer ALLE til å kjøpe Christian Benavente fra R. Madrid. (kun 15 år, og enormt god!) Jeg kjøpte han for kun 1. mill (!!!) Men han vil ha en sinnsykt høy ukeslønn! :D

 

Hvor på bana spillern da?

 

Takk for tipset :o Rop ut hvis du finner flere å anbefale :D

Kjøp Lucas (Gremio) han spiller på Gremio! Han kan koste opptil 60 mill, jeg kjøpte han for 55 mill!

Han er defansiv midtbane, han er "grevla" gode! Bare eit tips! :D

Link to comment
Share on other sites

ANDRE SESONG:

 

PL: 2. plass. To poeng bak chelski

CL: VINNER (mot AC Milan)

FA-cup: VINNER (Mot west ham)

Ligacupen: Kvartfinale (mot Chelski ;) )

Charity shield: Vinner mot chelsea

 

Rimelig fornøyd her ja... Neste år vinner jeg PL!! ;)

 

Og et spm. Når det gjelder bosman spiller... Hvor finner dere gode spillere som ikke har kontrakt? Jeg finner bare elendige 17 åringer jeg! :-|

 

Et siste spm. til! Er ddet noen som er trener på et landslag? Nettopp fått tilbud fra Tsjekkia, og lurer på hvordan det er i forhold til klubblag! Takk

Link to comment
Share on other sites

Jeg er Lille, 2019, og vunnet alt som går an.

Startet i Arsenal - ble der i 3-4 sesonger. Hoppet videre til Real Madrid, et par sesonger der. Tilbake til England og Tranmere i 2. divisjon. Fullstendig mislykket, og valgte å gå til Lille etter en halv sesong.

Vil dere se laget mitt? Ok.

 

--------------------------------------------------Ustari---------------------------------------------------

 

Jonathan Buscher - Haris Niksic/Yvan Courtouis - Armand Merry/Alemdar Ugur - Gerard Le Lay.

 

--------------------------------------------Denilson------------------------------------------------------

 

-----------------------------------------Andrea Marino/Fabrice Priso----------------------------------

 

Pascal Louiron/Maurizio Aquino-------------------------------------------Marcel Eckhardt/Freddy Adu.

 

------------------Antonis Kyparissis/Antoine Djorkaeff - Gonzalo Higuain/Gregory Grondin/Michel Cantona.

Link to comment
Share on other sites

Har spilt til omlag 2009 nå på min første save med Arsenal, og strengt tatt, så begynner det å bli kjedelig. Spilte en del sesonger med Arsenal og nå er jeg Hull City. Målet var å rykke opp til PL, men jeg kutta ut den saven tidlig i min første Hull-sesong. Startet nettopp opp en ny save med Auxerre i Frankrike, men jeg er rett og slett luta lei hele spillet. Kommer etter all sansynlighet ikke til å spille det mer. Kommer heller ikke til å kjøpe FM08 når det kommer ut om et år.

 

Synd å si det gutter, men sånn er det.

Link to comment
Share on other sites

Heisann karer!

Har fått tak i FM i dag. Noen som har noen erfaringer med å starte å spille, dere vil dele med meg? Altså hvilken klubb burde jeg starte med osv..?

Eg ville starta med en storklubb (Arsenal), og tatt din eigen erfaring som "Internasjonal". Der er det relativt lett å lukkast, og ein kan lære seg basisen i spelet. Seinare kan ein ta på seg større oppgåver..

Link to comment
Share on other sites

Heisann karer!

Har fått tak i FM i dag. Noen som har noen erfaringer med å starte å spille, dere vil dele med meg? Altså hvilken klubb burde jeg starte med osv..?

Eg ville starta med en storklubb (Arsenal), og tatt din eigen erfaring som "Internasjonal". Der er det relativt lett å lukkast, og ein kan lære seg basisen i spelet. Seinare kan ein ta på seg større oppgåver..

 

Ville trodd at Arsenal var en "større oppgave" jeg..? Det er altså ikke det?

Link to comment
Share on other sites

Heisann karer!

Har fått tak i FM i dag. Noen som har noen erfaringer med å starte å spille, dere vil dele med meg? Altså hvilken klubb burde jeg starte med osv..?

Eg ville starta med en storklubb (Arsenal), og tatt din eigen erfaring som "Internasjonal". Der er det relativt lett å lukkast, og ein kan lære seg basisen i spelet. Seinare kan ein ta på seg større oppgåver..

 

Ville trodd at Arsenal var en "større oppgave" jeg..? Det er altså ikke det?

Mykje lettare å få suksess med Arsenal, enn Rochdale, for å sei det slik. Det tykkjer i alle fall eg.

Link to comment
Share on other sites

Kan noen svare på disse spm.?

 

1. Når det gjelder bosman spiller... Hvor finner dere gode spillere som ikke har kontrakt? Jeg finner bare elendige 17 åringer jeg!

 

2. Er det noen som er trener på et landslag? Nettopp fått tilbud fra Tsjekkia, og lurer på hvordan det er i forhold til klubblag!

takk :P

Link to comment
Share on other sites

Kan noen svare på disse spm.?

 

1. Når det gjelder bosman spiller... Hvor finner dere gode spillere som ikke har kontrakt? Jeg finner bare elendige 17 åringer jeg!

 

2. Er det noen som er trener på et landslag? Nettopp fått tilbud fra Tsjekkia, og lurer på hvordan det er i forhold til klubblag!

takk ;)

 

veit ikke med bosman spillere, men jeg føler at landslag er mye ekstra jobb... var for england men sa opp etter jeg vant vm i 2010... jeg anbefaler det ikke, men du får jo kjenskap om nye spillere da:S velg sjøl

 

;)

Heisann karer!

Har fått tak i FM i dag. Noen som har noen erfaringer med å starte å spille, dere vil dele med meg? Altså hvilken klubb burde jeg starte med osv..?

Eg ville starta med en storklubb (Arsenal), og tatt din eigen erfaring som "Internasjonal". Der er det relativt lett å lukkast, og ein kan lære seg basisen i spelet. Seinare kan ein ta på seg større oppgåver..

 

Ville trodd at Arsenal var en "større oppgave" jeg..? Det er altså ikke det?

 

Det er forsåvidt ikke no problem med arsenal... etter fire sessonger og tre ligaseiere gikk jeg til scunthorpe, og rykket opp pl fra 1. divisjon etter tre sessonger... har ikke vunnet ennå men det kommer nok etterhvert... lurest å starte med en storklubb ;)

Link to comment
Share on other sites

Bare et kjapt spørsmål:

 

Noen som har prøvd å være che£$ki? Sesongbudsjett på over 930mill, og den i første personlige meldingen fra Abramovitsj står det at han forventer at mange høyt profilerte og stjernespillere kommer til klubben.

Hvis du prøver å kjøpe en som ikke er så kjent (van Persie bl.a) står det: "Styreformannen tror ikke at denne spilleren er kjent nok til å gi klubbens profil et løft" :-|

Hehe :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Bare et kjapt spørsmål:

 

Noen som har prøvd å være che£$ki? Sesongbudsjett på over 930mill, og den i første personlige meldingen fra Abramovitsj står det at han forventer at mange høyt profilerte og stjernespillere kommer til klubben.

Hvis du prøver å kjøpe en som ikke er så kjent (van Persie bl.a) står det: "Styreformannen tror ikke at denne spilleren er kjent nok til å gi klubbens profil et løft" ;)

h

Hehe :)

Forbaska rikinger ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Bare et kjapt spørsmål:

 

Noen som har prøvd å være che£$ki? Sesongbudsjett på over 930mill, og den i første personlige meldingen fra Abramovitsj står det at han forventer at mange høyt profilerte og stjernespillere kommer til klubben.

Hvis du prøver å kjøpe en som ikke er så kjent (van Persie bl.a) står det: "Styreformannen tror ikke at denne spilleren er kjent nok til å gi klubbens profil et løft" ;)

h

Hehe :unsure:

Forbaska rikinger :P

 

 

Hehe.. Men det samme skjedde med meg også! [Med Arsenal] Tror jeg ble kjøpt opp av en korrupt russer (vet ikke om han var det da meen.. :P ) .. Så måtte jeg kjøpe noen høyt profilerte spillere til klubben (Ble Micah Richards da, som har vist seg for å være en fabelaktig spiller!)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...