Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Relativt lett å finne nedlastingar som fiksar på dette.

Det kjem for øvrig av at spelet ikkje har rettigheiter til Premier League, medan dei har til divisjonane under, og enkelte andre ligaar. Det har med kor mykje dei blir krevd i pengar for å få lov til å bruke det.

Link to comment
Share on other sites

Det er ett sinnsykt fett spill, har ikke vært så hekta siden Championship Manager 97\ 98.

Just begynt min andre sesong, status første sesong var 2 plass 5 poeng bak Chelski. etter å ha lugget 18 poeng bak til jul, slet med og finne en formasjon som funket.

men i år, dette skal bli sesongen ;)

En spiller som lltid er en slager, og nok en gang er det Eddie Johnsen the american.

men er det noen som har en bra ass manager råd til meg,`mista Pat Rice til en manager jobb, fikk 10 mill i kompansasjon, men finner ikke riktig erstatteren...

Link to comment
Share on other sites

FM 2007 er helt rått.

Jeg er i min 2. sesong nå og vant både CL og PL 1. sesong, desverre røyk jeg for Man. U i FA-cup finalen, men knuste dem 3-1 i CL-finalen.

 

Jeg har kjøpt Jefferson Farfan, Baptista, Marcelo og Kompany. Og etter ~30 spilte kamper i sesong 2 leder jeg PL med 9 poeng og en kamp mindre spilt på Chelsea og er i kvartfinalen i CL. Desverre hadde jeg sinnsykt med skadeproblemer i midseason, så Liga og FA-cupen blei lidende.

 

Forøvrig blir Adebayor og Bendtner bare bedre og bedre og Walcott vokser enormt på den 1. sesongen. Noe som forundrer meg er at Van Persie blei grinete å ville gå, samt at Fab fort blir furten.. noe jeg føler er ganske langt fra virkeligheten. I tillegg ga Real meg 240mil. for Kolo, så han valgte jeg å selge for å få mer penger til å hente yngre talenter. Har ikke merket noe stort savn der bak.. Gallas er en klippe. I tillegg vokser Hleb til å bli en Gud på høyrekanten.

Og ikke minst Clichy da.. ;)

 

Jeg tror faktisk det potensialet menneskene bak FM har lagt inn i laget i spillet også ligger der i virkeligheten, bare vent å se. Og hvem bedre til å få det ut av dem enn Mr. Wenger?

 

God helg!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

 

Pröv på Freddy Guarin (Boca/Envidiago). han er rå på midtbanen, og det samme er Joao Moutinho på Sporting CP. Som spiss anbefaler jeg Johan Vonlathen på PSV, og i forsvar Vincent Kompany, Anderlecht. håper tipsene er bra

Link to comment
Share on other sites

Nicolo Millan på Colo Colo er god. Og Eduardo Ratinho, Michel Schmoller og selvfølgelig, Nuri Sahin!

 

Men spiller dere med norske kroner? Det kan da umulig være noe artig. Er man i England må man spille med britiske pund! Noe annet er ikke lov! Jeg solgte forresten Kolo Toure til Chelsea for £45mill. Vill pris.

Link to comment
Share on other sites

Relativt lett å finne nedlastingar som fiksar på dette.

Det kjem for øvrig av at spelet ikkje har rettigheiter til Premier League, medan dei har til divisjonane under, og enkelte andre ligaar. Det har med kor mykje dei blir krevd i pengar for å få lov til å bruke det.

Har du ei adr?

Til nedlastniga?

Link to comment
Share on other sites

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

 

Pröv på Freddy Guarin (Boca/Envidiago). han er rå på midtbanen, og det samme er Joao Moutinho på Sporting CP. Som spiss anbefaler jeg Johan Vonlathen på PSV, og i forsvar Vincent Kompany, Anderlecht. håper tipsene er bra

 

 

Er man Arsenal bør man også se i sin egen Junior og reservelagsavdeling, som nevnt tidligere er Bendtner en gryvende stjerne, Rui Fonte blir bra hvis han får prøvd seg frem, Justin Hoyte blir god med tida, Traore, Tracy, Mannone og Denilson er også spillere som blir fryktelig gode om de får litt tillit.

 

Og hva er vel billigere enn å hente stjerner fra egen ungdomsavdeling? ;)

Link to comment
Share on other sites

Det varierer fra spill til spill. Mange av ungguttene har de ikke satt noen stats på. Altså kan man være heldig iblant, men vanligvis er de helt håpløse på noen viktige ting. Mannone har f. eks. 5 på reflekser på fila mi og Tracy 4 på teknikk.. Men det skal sies at de yngre spillerne er/blir mye bedre på FM07.

 

Det kommer patcher på sigames.com.

Link to comment
Share on other sites

jeg solgte Henry får 750 mill (!) tell Real madrit jeg har erstattet han med Darren Bent og Toni et kanon par på topp Toni scorte 28 mål og Bent scorte 20 og hadde 13 assist. Også ade skårte mye mål 15. Jeg er i min andre sesong i fm og leder tabellen 11 poeng bak liverpool ! Bent er kaptein på landslaget å ønsket av mange storklubber men jeg nekter å selge han...en spiller som virkelig anbefales

Link to comment
Share on other sites

Pröv på Freddy Guarin (Boca/Envidiago). han er rå på midtbanen, og det samme er Joao Moutinho på Sporting CP. Som spiss anbefaler jeg Johan Vonlathen på PSV, og i forsvar Vincent Kompany, Anderlecht. håper tipsene er bra

 

Vincent Company er på HSV.. Har henta Raul Garcia (AM) frå Osasuna. Brukbar spiller som bl.a. scora frå 70 m. Har ellers god dekning sentralt på midten med nevnte Garcia, Fabregas, Gilberto, Denilsson, Diaby og Muamba. Får sjekke ut resten.

Link to comment
Share on other sites

Eg skjønnar ikkje at de klarar å selja for eksempel Kolo og Henry! Kva er gleden i det? Eg syns det er heilt klart kjekkast å spela med noke lunde det laget Arsenal har. Kva er dagens Arsenal lag utan Henry? Syns det er kjekkast når dete r mest mogeleg realistisk! Og selje Kolo til Chelsea?! Der går grensa!

 

Noen som har noen spillerkupp å anbefale? Har ennå ikkje komme langt nok til å ha funne juvelene...

 

Pröv på Freddy Guarin (Boca/Envidiago). han er rå på midtbanen, og det samme er Joao Moutinho på Sporting CP. Som spiss anbefaler jeg Johan Vonlathen på PSV, og i forsvar Vincent Kompany, Anderlecht. håper tipsene er bra

 

 

Er man Arsenal bør man også se i sin egen Junior og reservelagsavdeling, som nevnt tidligere er Bendtner en gryvende stjerne, Rui Fonte blir bra hvis han får prøvd seg frem, Justin Hoyte blir god med tida, Traore, Tracy, Mannone og Denilson er også spillere som blir fryktelig gode om de får litt tillit.

 

Og hva er vel billigere enn å hente stjerner fra egen ungdomsavdeling? ;)

 

Og ikkje minst Merida, Stokes og Lupoli !

Link to comment
Share on other sites

I min andre sesong vant jeg serien ;)

 

Etter sesongen kom Milan med bud på Fabregas som jeg ikke engang diskuterte. Da ble det et helvete for Fab som ville ha muligheten til å snakke med andre klubber. 800mill fikk jeg fra Milan, men jeg syns laget ble svakere etter salget selv om jeg erstatta Fab med Joa Moutino. Selv om Moutino blir bedre for hver kamp, på lang sikt kan han bli bedre enn Fab. Bare Moutino venner seg til Premier league. Skal sammenligne dem da jeg er ferdig med 3 sesong.

Link to comment
Share on other sites

Har hørt så mye godt om dette spillet, men eg har aldri spillt noen FM :P

Er det kulest på PS2 eller data? Har vurder å kjøpe det, men vet ikkje heilt va eg skal kjøpe!

 

Kan noen gje meg eit tips?

:D B)

Link to comment
Share on other sites

Har hørt så mye godt om dette spillet, men eg har aldri spillt noen FM :P

Er det kulest på PS2 eller data? Har vurder å kjøpe det, men vet ikkje heilt va eg skal kjøpe!

 

Kan noen gje meg eit tips?

:D B)

 

Helt klart PC! uten tvil, blir knotete på konsol.

Link to comment
Share on other sites

Har hørt så mye godt om dette spillet, men eg har aldri spillt noen FM :P

Er det kulest på PS2 eller data? Har vurder å kjøpe det, men vet ikkje heilt va eg skal kjøpe!

 

Kan noen gje meg eit tips?

;) :blink:

 

Kjøp det på PC. De fleste manager spill er elendige på konsoller... Dette spillet anbefaler jeg forresten i høyeste grad, det er lett og veldig bra

Link to comment
Share on other sites

Fikk Elkjøp reklame her en dag og der var faktisk prisen helt nede på 299! Det er ufattelig billig.

 

Mens jeg kjøpte FM på Spaceworld for 399.

 

Noen som har funnet noen flere gode spillere?

Jeg kjøpte Igor Akireev (ett eller annet) keeper på CSKA Moskva, bedre enn Lehmann, Lehmann er jo elendige på dette spillet!

Link to comment
Share on other sites

Fikk Elkjøp reklame her en dag og der var faktisk prisen helt nede på 299! Det er ufattelig billig.

 

Mens jeg kjøpte FM på Spaceworld for 399.

 

Noen som har funnet noen flere gode spillere?

Jeg kjøpte Igor Akireev (ett eller annet) keeper på CSKA Moskva, bedre enn Lehmann, Lehmann er jo elendige på dette spillet!

 

hehe, ja han holder ikke mål i grunn. Prøvde Vito mannone i første sesong pga at Lehman var så ustabil, men kom seg utover sesongen. Igor Akinfeev han er utrolig god :) Angrer på at jeg ikke henta ham mens han var i Moskva nå er han verdt 600Mill i Real M.

 

Jeg har kjøpt en Mexikaner som kan spille fors v, M venste, Hengende Spiss og noen andre posisjoner og forholdsvis ung. Hadde en klausul i kontrakta på rundt 135mill. Husker ikke navnet, men skal prøve å huske det til i mårrå :D

Link to comment
Share on other sites

I går tok det av! Jeg lå 1poeng foran Man U, med 2 kamper mer spilt og jeg hadde en seriekamp igjen. Så tapte utrolig nok Man U de to hengekampene og jeg vant min siste dermed vant jeg serien med 78 poeng. Det er det laveste jeg har vunnet på ever, trodde ikke det skulle gå i år da jeg fikk 10 tap, men alt kan skje! :)

 

Jeg vant ligacupen for første gang på 4 sesonger, FA Cupen og champions League mot barcelona på straffespark.

 

Det eneste jeg ikke vant i år var C Shield, da tapte jeg 1-2 for Man C.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...