Jump to content

Football Manager


Petter

Recommended Posts

  • Replies 232
  • Created
  • Last Reply

Er det noen som vet hvordan du søker på arbeidtillatelse på folk du har kjøpt? Jeg har 3 stk. i stallen som ikke kan spille p.g.a at de ikke har arbeidstillatelse! Hvordan gjør jeg dette?! De klager stadig vekk over hvor lite spilletid de får, men jeg kan ikke gi de NOE spilletid jo <_< :angry:

Link to comment
Share on other sites

Når du har kjøpt en spiller som ikke har arbeidtillatelse, bør du låne han ut til en samarbeidsklubb. (Beveren, etc...) Der må han være i tre år, før han har fått f. eks. belgisk statsborgerskap.

 

 

Åååja.. Takker. <_< Utvikler han seg mye i en sammarbeidsklubb? Ellers ser jeg ingen vits i å behålle han i og med at han blir jo tre år eldre også..

Link to comment
Share on other sites

eg tror nå at eg har fått med alle bakgrunn, facepack, logopack og alle updates på FM 07 nå, og det er en drøm å spille det..legger ut et bilde her av mitt FM spill og ble ganske fett da.

 

Hefti!!! Det skær jaggu jeg gjøre au!

 

Hvilken side brukte du? Har funnet en side med mætti greier på...

Link to comment
Share on other sites

eg tror nå at eg har fått med alle bakgrunn, facepack, logopack og alle updates på FM 07 nå, og det er en drøm å spille det..legger ut et bilde her av mitt FM spill og ble ganske fett da.

 

Hefti!!! Det skær jaggu jeg gjøre au!

 

Hvilken side brukte du? Har funnet en side med mætti greier på...

 

Ja, Hvor eller hvordan gjør du det? Er det en av de linkene innpå FM?

Link to comment
Share on other sites

Er det en screen-shot knapp på fm07?

 

f9

 

Så lagrer bildene seg inne på FM mappen i Mine Dokumenter

 

***

 

Mitt Arsenal lag på FM 07:

 

Keeper: Igor Akinfeev (Almunia, Ustari)

 

Høyre back: Phillip Lahm (Amaral, Eboue)

Venstre back: Armand Traore (Clichy)

Midtstopper: Kolo Toure (Djourou)

Midtstopper: Per Mertesacker (Gallas)

 

Høyre kant: Aliaksandr Hleb (Wright-Phillips, Eboue, Walcott)

Venstre kant: Robin van Persie (Rosicky)

Defensiv midt: Fabrice Muamba (Denilson, Diaby)

Sentral midt: Fabregas (Diaby, Baptista)

 

Spiss: Carlos Vela (Nicklas Bendtner, Sebastian Zuniga)

Spiss: Thierry Henry (Theo Walcott)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan anbefale en rå høyrekant? Jeg er på 5 sesongen nå og Hleb, Fab og Walcott er høyrekantene, men ingen av dem er typisk kantspiller. Kjøpte Benavente, men han trenger tid.

 

Christiano Ronaldo og Ribery er frytelig gode, men L'pool og ManU vil ikke selge fordi jeg har vært litt ute å krangla med managerene i media :)

Link to comment
Share on other sites

Noen som kan anbefale en rå høyrekant? Jeg er på 5 sesongen nå og Hleb, Fab og Walcott er høyrekantene, men ingen av dem er typisk kantspiller. Kjøpte Benavente, men han trenger tid.

 

Christiano Ronaldo og Ribery er frytelig gode, men L'pool og ManU vil ikke selge fordi jeg har vært litt ute å krangla med managerene i media :)

 

-Jonathan de Guzman

-Maxi Rodriguez

-Shaun Wright Phillips

-Miguel (Atletico Madrid)

-Sherman Cardenas

 

Eller så finner du massevis av råe spillere i Brasil :P

Link to comment
Share on other sites

Minimum Spec:

Windows 98SE/2000/XP

P3 800MHz processor

128MB RAM

100% DirectX 8.1 compatible sound card

4X CD-ROM drive

1024x768 32bit colour display

650MB HD space

 

 

hehe 650 mb ja orginalt uten tileggs pakker, min er nå på 3,2 GB :)

Link to comment
Share on other sites

trenger en spissmakker til Henry... Adebayor og RvP er gått til AtMd og Lyon, og walcott er ikke god nok ennå... noen som har noen forslag???

 

To som er jævlig gode når de får litt tid er Cassano og Robinho. Spilte med det på Real Madrid en stund, de er sinnsykt effektive framme.

Du kan jo gå på Brasil og sjekke ut de unge spillerne på U18landslaget eller noe :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

trenger en spissmakker til Henry... Adebayor og RvP er gått til AtMd og Lyon, og walcott er ikke god nok ennå... noen som har noen forslag???

 

Miroslav Klose er utrolig god. Har mange assister pluss at han scorer jevnt og trutt.

Men han er veldig dyr måtte bla opp 300M for han, men jeg syntes at det er verdt det

Link to comment
Share on other sites

Henri Saivet, Okaka, Bendtner og Thiago Ribeiro er noen veldig gode spisser... :)

 

Ellers kjøpte jeg meg Marcelo fra Brasil.. Sinnsykt god spiller som opprinnelig spiller Ving Back Venstre.. Men jeg gjorde sånn at han fikk en ny posisjon. Altså spiss! Har 19 på avslutninger og er omtrent over 16 på alt :P

Link to comment
Share on other sites

Tok meg en pause fra Arsenal saven, og startet på en save fra Championship. Der falt valget på Birmingham og jeg rykka opp via playoff. Oppe i premier league ble vi hardt motatt, hele 6 tap på de første 6 kampene. Vi tok oss sammen etterhvert og vi overlevde! Med 1 poeng ned til 18.

 

Tredje sesong ble ikke stort bedre og havnet på 17 plass da også med utrolige 1 poeng ned nå også!!

 

Fjerde sesong som jeg forøverig driver med nå er jeg 10 kamper uti og står med 4 - 3 - 3 og ligger på 9plass. Hadde Arsenal hjemme, Chelsea hjemme og Man u borte på de tre siste kampene hvor jeg la meg bakpå i alle kampene og trakket være Bale så vant jeg de to første kampene 1-0, mens jeg tapte 2-1 mot Man u.

 

Hvis jeg holder formen håper jeg at jeg kan klare europacup plass!

 

1. Laget:

Paulo

Kelly - Ramage - Upson - Bale

 

Denilson - Muamba

Tettey - Barazite - Mista

Kezman

Link to comment
Share on other sites

 

1. Laget:

Paulo

Kelly - Ramage - Upson - Bale

 

Denilson - Muamba

Tettey - Barazite - Mista

Kezman

 

Ser du har kjøpt fra Arsenal ja B) Denilson, Muamba og Barazite ble aldri gode nok for meg (Arsenal).. Det irriterer meg at det er omtrent ingen som blir gode fra jr. Systemet.. Er det jeg som gjør feil, eller stemmer det med dere andre ogsÅ?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...